nivo olja - vw polo

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Pozdravljeni!

Pred kakimi 200km sem zamenjal motorno olje in filtre. Od tedaj opažam, da ko avto stoji je olje na merilni palici cca 0.5 - 1cm nad max oznako. Ko pa vžgem motor pa se nivo olja spusti na polovico med min - max. Ker se mi to pred menjavo ni dogajalo me zanima kaj je vzrok temu ?

Olje je 10-40 Aral supertronic. Pred tem sem imel not Castrol 10-40.

Avto je:
VW polo
1995
1.6 AEA


LP
Andrej
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Nič posebnega, mogoče si malenkost preveč olja natočil. Ko motor vžgeš, se tisti cm na palici porazgubi po motorju, kaseneje pa spet priteče v karter (čez nekaj časa, go imaš ugasnjen motor).
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nič posebnega, mogoče si malenkost preveč olja natočil. Ko motor vžgeš, se tisti cm na palici porazgubi po motorju, kaseneje pa spet priteče v karter (čez nekaj časa, go imaš ugasnjen motor).

Not so natočili 3,5l olja, tako kot ob vsakem servisu...

Pa še nikol nisem videl da bi se to dogajalo.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.539
2
38
Motor ogrej na delovno temperaturo, ga ugasni in čez 5 minut izmeri nivo olja (na ravni površini). Takrat boš dobil pravilno informacijo o nivoju olja v motorju.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
prevec olja v motorju je tudi zelo nevarno, ker ti ga pri velikih obratih lahko vrze cez oddusek na bate in ti lahko poskoduje motor...
..ne vem zakaj eni morajo natocit vec olja kot je dovoljeno.
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Zato da je za ziher
grin1.gif
Je pa napisal da ga je natočil, kot zmeraj samo da je aral. Upam da mu ga niso samo dotočili.

lp
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Čez oddušek na bate ja. Kis my nekaj. Se strinjam da ni v redu, posledica pa niti približno ni prava.
Vseeno - nekaj sem enkrat ujel, kato je to pri "ljudskih vozilih2 pa ne vem, zato samo ugibam. Ali ti ob štartu zarožlja, kot bi bil brez olja? Za sekundo ali dve? Če je odgovor da, potem je možno, da bi filter moral preprečiti, da se olje ne izteče nazaj (da se ne izprazni motor), pa tega ne stori. Ali je napačen filter ali pa je škt filter. Tako razliko dobiš, če se sprazni motor in filter - cca pol litra. Če se ti zdi, da ob vžigu ropota, prej pa ni, potem zamnjaj oljni filter.
 
Nazadnje urejeno: