Nissan Pathfinder ali Kia Sorento

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zdravo

Še par mesecev nazaj sem bil prepričan, da je Pathfinder edina prava rešitev za vleko malo težje prikolice (2000kg). Dober motor, dober prenos moči, močna šasija ... no in ravno tukaj nastane problem.

Kolikor sem gledal in brskal vidim, da imajo vsi Nissani precej težav z rjavenjem. Pa ne govorim o rjavenju okoli blatnikov površinske oblike. Govorim o hudem rjavenju šasije. Še zdaj težko verjamem, da jim dobesedno požre šasijo, ki je iz "traverzen".

Razumem, da ima s tem težave KIA leta 2000, ampak Pathfinder, pa Terrano ...

In potem pogledam recimo isto staro KIO Sorento (2006 - 2008) , ki seveda ni biser glede rjavenja, ampak meni se zdi, da so celo manj rjave kot Nissani.

Mene resno skrbi, da bo po parih letih dobesedno razpadla šasija zaradi rje. Sam pa ravno iščem SUVa s šasijo zato, da bom tudi ko bo avto star 15 let bil relativno brez skrbi, kar pri samonosni karoseriji in 2000kg pripetih zadaj za vlečno kljuko nebi bil.

Potem takem je skoraj vseeno ali se odločim za Pathfinderja ali Sorenta z razliko, da ima Pathfinder plus v tem, da ima blokado (delno) zadnjega diferenciala.

Ima še kdo takšne izkušnje glede tega?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.473
859
113
Bo tale zapis dovolj?
smile-1.gif

http://matejspehar.tumblr.com/post/132881759308/nissan-pathfinder-izku%C5%A1nje-triletne-vo%C5%BEnje
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ja, delno potrdi moje skrbi. Škoda res, da imajo tovarne tako nespametno logiko in s tako lahkoto uničujejo trud ter ugled katerega so gradile več deset let. Mejduš ekonomiste in organizatorje ... ni področja, kjer nebi zafukali še tisto, kar za silo funkcionira.

Jaz res tega ne razumem ... kje so časi Lade Nive ... saj je res rjavela, isto kot očitno Nissanov "šrot", ampak za tisti denar je bil avto 1A. Pač si plačal in si vedel zakaj je cenejši, čeprav na terenu pa je bila največkrat "kraljica".
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Saj nivo lahko še vedno kupiš ...
wink-1.gif

zmaga.gif


Jep, samo + 2000kg zadaj ... ne bo dolgo, ko bo po bregu navzdol prikolica prehitela Nivo
smile-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
To je tudi res, odgovor je bil le glede nive.
wink-1.gif
Dejstvo je da Japonci pač rjavijo, sploh stari, tu skoraj da nimaš kaj.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Sicer nisem ravno nek poznqavalec ampak si kaj pogledal po kaki Toyoti Hillux ali pa Mitsubishiju L300? Milsim, da takih problemov nimata.

LP
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.342
9.076
113
uf, tole je pa kar boleče, in ne dvomim da nebi bilo res. Malo me skrbi,ker bo nissan prav v tej tovarni delal mercedesove pickupe. Žalostno.

On išče terenca ne pickupa, če prav razumem. Tako da, mogoče kakšen LC? Pajero? pa leto ali dve starejši.?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.342
9.076
113
Čakaj, zapis je res od mestnega "bimbota" samo to kar se je njemu zgodilo v dveh letih z novim.... zdaj pa si zamisli da bi avto vsako dnevno vozil po kakšnem makadamu. WTF..samo preša po dveh letih in to je normalno?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.837
3.858
113
Sicer ni direktno odgovor na vprašanje. Ampak rjavenje šasije ni noben problem, šasija vedno rjavi tako ali drugače. Ker gre za debelo jeklo površinska rja ni problem. Če kupiš tak avto KI NIMA izrazitega problema z rjo reskiraš še tistih 500 EUR na par let in daš zaščitit podvozje z antikorozijskim oljem.

Bolj kot šasija je problem karoserija, ker tam z oljem nimaš kaj oz. ko enkrat začne cvetet je samo še rezanje, švasanje in štukanje pleha rešitev. Pa tile pathfinderji prav lepo rjavijo po blatnikih in pragovih, tako da je to stroškovno večji problem kot tista zaščita podvozja.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
pathfinderja sta imela dva sodelavca od novega... eden niti ni imel hudih problemov, drugi pa je crkoval nonstop. poraba pri enem povprečno 12, pri drugem 14. noben od njiju pa ni videl terena.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
uf, tole je pa kar boleče, in ne dvomim da nebi bilo res. Malo me skrbi,ker bo nissan prav v tej tovarni delal mercedesove pickupe. Žalostno.

On išče terenca ne pickupa, če prav razumem. Tako da, mogoče kakšen LC? Pajero? pa leto ali dve starejši.?

zmaga.gif


LC ali pa pajota naj vzame, sicer pajo tudi precej rjavi, vendar, kot je bilo že napisano površinska rja na šasiji ni problem, zgnije v glavnem karoserija. Če dobi dobrega z malo rje, se le-ta sanira, vozilo zaščiti in je.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
da je matej špehar en posebnež sem vedel že prej. saj sem imel z njim priložnost delat, ga poslušat in celo to kar dela najbolje, internet nabijanje, dela slabo.

če grem na njegov zapis lahko rečem samo sledeče.
- najdite mi avto, ki je tako dvignjen od tal, ki ima kramp gume in mu kamni ne poškodujejo podvozja.
- če je njegov kolega vozil 4-7 litrov in ni znal preverit, da tole ne gre pod 10..bi mu mogoče matej pokazal uporabo interneta
- če je njegov kolega bil nesposoben oceniti prostornost avta, bi mu matej lahko pomagal prek neta najti dobrega okulista
- in če model pravi, da je prejšnji sharan bla bla bla v primerjavi s tem, mu rečem, d aje tut viano bla bla bla v primerjavi z onim itd.

model ne razuem 4x4. jaz tut ne, pa se vozim. ni nikjer obstal, a ima občutek..pa to so izjave metro..da ne rečem česa.

ko sem gledal ta avto je bil prodajalec precej direkten:
- ta avto kupijo redki
- kupijo samo tisti, ki rabijo
- to je poseben avto
- žre od 10 naprej .. no tukaj sem dodal, da pod 12 bom vesel in nej ne nabija
- ta avto je žival, ampak ali rabiš
- veš, to ni avto za..to ni x5, ml, sportage..to je..path..veš..k LC..

če model sam ni videl tega, pol klinc pa tak kritik. pa za 35k nov je bil zelo zelo reven z opremo. kupoval je s srcem ne razumom, pa plitko denarnico.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
aja.. klaftro drv, na 2 osni prikolici dolžine čez 5 metrov, drva na pol suha..potegne v 16% klanec brez joka. štarta brez problema, vleče tekoče. je pa poraba temu primerna.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
se pravi, imaš patha? :D

najbolj butasta izvedba pri avtomatikih je ravno v združenem hladilniku hladilne tekočine in menjalniškega olja, pri čemer pride do prehajanja hladilne tekočine v menjalnik in baj baj, getriba
videno večkrat na teden v specializirani delavnici za avtomatske menjalnike

to je avto semi-za-delat, ne za mestno šminkarijo pa 1x na mesec na Kofce
okoliški golcarji prisegajo na toyote in micke
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zakaj bi prišlo do prehajanja?

kot je nekdo napisal, vsak avto ima hibe. kupit avto in potem ugotavljat, da je požrešen in nima prostora je hiba v razvitosti možganov kupca.

avto ni za šminko. avto je delovna živina. super vprežni stroj. masa na cesti. je požrešen in da prostor sedmin potnikom z določenimi omejitvami. je žejen.

ob bok mu lahko daš LC in Pajero. ostalo mislim, da ni konkurenca.