Nepooblaščen servis za Mercedes - LJ

I

Izbrisan uporabnik 474

Sem vam že zgoraj napisal ATF ni nič cenejši za redne servise, razen če mu ne zviješ roke in sam nosiš dele, česar pa se izogiba - tudi z dolgo čakalno vrsto.

Ne vem, nisem (še) servisiral pri njemu. Mene čaka trenutno servis A5 pri 165kkm, C220d 4matic. Ponudba od AC je 570€ (od tega je filter za gorivo 159€). Ne vem koliko bi bilo to pri njemu...
 
27. jan 2022
4.889
1.791
113
Ne vem, nisem (še) servisiral pri njemu. Mene čaka trenutno servis A5 pri 165kkm, C220d 4matic. Ponudba od AC je 570€ (od tega je filter za gorivo 159€). Ne vem koliko bi bilo to pri njemu...
+ - enako, ker bi dobil not enake dele in enako olje. Plus tega pa ima EF neke paketne popuste za te servise - se borijo za stranke.
 
27. jan 2022
4.889
1.791
113
Pa ker smo glih pri pooblaščencih - uradnih zastopnikih: mi pred Talinom (Estonija) začne avtomatski menjalnik na starem Sprinterju zezat. Grem na pooblaščenca - salon in servis, da ga z lučjo iščeš po Sloveniji - vsi delavci vozijo mercedese ali pa morajo parkirat na drugi strani ulice. ;)
Torej mehanik se zakoplje v mašino in z računalnikom ugotovi napako na nekem senzorju na menjalniku. Gre naročat senzor in ga kličejo iz centrale, da ta senzor nikoli nikjer ne crkne in da je ziher napaka v kablih. No pri "garažniku", bi potegnili by pass kabla in probali, pa bi bil v pol ure gotov; ampak na pooblaščencu je revež tri ure tiščal glavo v motor, da mi je potem zmagoslavno pokazal preriban kabel. Ker bi dobava novega snopa kablov (po PS) trajala dva dni sem jih res lepo prosil za popravilo obstoječega kabla in so na koncu tako tudi naredili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mirko

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.458
4.569
113
Bivši AC oz. sedaj EF se mi je precej zameril, pa že 5 let vozim tja avto. Servisi so daleč od ugodnih, kar pa najdejo kao dodatno, pa je noro drago.
Nazadnje so mirno klicali ko je bil avto tam na rednem servisu, da so fuč vsi diski oz. bodo kmalu fuč (po 90k kilometrih), pa ploščice tudi in je potrebna menjava. Ploščice so 1x že menjali prej mimogrede. 1400 eur + redni servis in si bil na 2k+. Aja pa menjalnik olje menjamo in se menja celoten pokrov z vgrajenim filtrom..400 eur. Torej 2.400,00 eur pa malo popusta pa bo. Dobiš slab občutek, da menjajo samo zato, ker lahko in ti ubrišejo visoko ceno.

Bom naslednjič verjetno tudi jaz iskal drug servis. Od uradnih je verjetno samo še Špan na SZ Slovenije + Lj. Pri neuradnih pa mi gre na živce nedosegljivost in vprašljivo kaj točno sploh naredijo na avtu od predpisanega.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Bivši AC oz. sedaj EF se mi je precej zameril, pa že 5 let vozim tja avto. Servisi so daleč od ugodnih, kar pa najdejo kao dodatno, pa je noro drago.
Nazadnje so mirno klicali ko je bil avto tam na rednem servisu, da so fuč vsi diski oz. bodo kmalu fuč (po 90k kilometrih), pa ploščice tudi in je potrebna menjava. Ploščice so 1x že menjali prej mimogrede. 1400 eur + redni servis in si bil na 2k+. Aja pa menjalnik olje menjamo in se menja celoten pokrov z vgrajenim filtrom..400 eur. Torej 2.400,00 eur pa malo popusta pa bo. Dobiš slab občutek, da menjajo samo zato, ker lahko in ti ubrišejo visoko ceno.

Bom naslednjič verjetno tudi jaz iskal drug servis. Od uradnih je verjetno samo še Špan na SZ Slovenije + Lj. Pri neuradnih pa mi gre na živce nedosegljivost in vprašljivo kaj točno sploh naredijo na avtu od predpisanega.
A ja in Špan bo cenejši? Ne no. Ker ceno delov me deloča ne Špan in ne EF, ampak Daimler oz. uvoznik.Da diskov ne bo rabil menjat. Olja v menjalniku tudi ne. Si to menjal, ker je je EF v to prisilil z grožnjo, ali zato, ker so takšna navodila proizvajaca?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Bivši AC oz. sedaj EF se mi je precej zameril, pa že 5 let vozim tja avto. Servisi so daleč od ugodnih, kar pa najdejo kao dodatno, pa je noro drago.
Nazadnje so mirno klicali ko je bil avto tam na rednem servisu, da so fuč vsi diski oz. bodo kmalu fuč (po 90k kilometrih), pa ploščice tudi in je potrebna menjava. Ploščice so 1x že menjali prej mimogrede. 1400 eur + redni servis in si bil na 2k+. Aja pa menjalnik olje menjamo in se menja celoten pokrov z vgrajenim filtrom..400 eur. Torej 2.400,00 eur pa malo popusta pa bo. Dobiš slab občutek, da menjajo samo zato, ker lahko in ti ubrišejo visoko ceno.

Bom naslednjič verjetno tudi jaz iskal drug servis. Od uradnih je verjetno samo še Špan na SZ Slovenije + Lj. Pri neuradnih pa mi gre na živce nedosegljivost in vprašljivo kaj točno sploh naredijo na avtu od predpisanega.

zamenjava olja v avt. menjalniku je toliko, ker so že samo deli, če jih kupiš npr. na AutoDoc preko 200€, bližje 300€. Ploščice so meni vse menjali februarja, mislim da je bilo dodatno 300€ (material + delo). Tako je mene prišlo servis B7 (vse živo skupaj z menjavo olja v menjalniku in gonilih) + menjava vseh zav. oblog nekaj čez 1300€
 
  • Wow
Reactions: Ginginova in sajkek

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.458
4.569
113
A ja in Špan bo cenejši? Ne no. Ker ceno delov me deloča ne Špan in ne EF, ampak Daimler oz. uvoznik.Da diskov ne bo rabil menjat. Olja v menjalniku tudi ne. Si to menjal, ker je je EF v to prisilil z grožnjo, ali zato, ker so takšna navodila proizvajaca?
Napisal sem izkušnjo s servisom, saj ni treba bit tako butt hurt.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.458
4.569
113
zamenjava olja v avt. menjalniku je toliko, ker so že samo deli, če jih kupiš npr. na AutoDoc preko 200€, bližje 300€. Ploščice so meni vse menjali februarja, mislim da je bilo dodatno 300€ (material + delo). Tako je mene prišlo servis B7 (vse živo skupaj z menjavo olja v menjalniku in gonilih) + menjava vseh zav. oblog nekaj čez 1300€
Servis na 5 let, 90k km, podobno kot tvoj, torej redni + menjava olja menjalnik + potem še menjava 4x diskov je prišlo 2200 eur. Zanimiva razlika v končni ceni. Poleg tega, da mi je bilo malo smešno, da ima avto po 90k km fuč diske, vozi pa se bolj kot avtobus.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Servis na 5 let, 90k km, podobno kot tvoj, torej redni + menjava olja menjalnik + potem še menjava 4x diskov je prišlo 2200 eur. Zanimiva razlika v končni ceni. Poleg tega, da mi je bilo malo smešno, da ima avto po 90k km fuč diske, vozi pa se bolj kot avtobus.
Razumem. Ampak to, da so diski zanič pač ni kriv servis.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.458
4.569
113
Razumem. Ampak to, da so diski zanič pač ni kriv servis.
1. Poraja se mi dvom, če so res bili fuč. Torej mahinacije servisa EF.
2. Če so res bili fuč, potem so bili že v osnovi zanič dizajn ali material, ker pri nobenem avtu ob istem načinu vožnje nisem imel teh težav tako zgodaj. Torej krivda proizvajalec.

V obeh primerih človek začuti neke vrste nateg od MB in/ali EF.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
1. Poraja se mi dvom, če so res bili fuč. Torej mahinacije servisa EF.
2. Če so res bili fuč, potem so bili že v osnovi zanič dizajn ali material, ker pri nobenem avtu ob istem načinu vožnje nisem imel teh težav tako zgodaj. Torej krivda proizvajalec.

V obeh primerih človek začuti neke vrste nateg od MB in/ali EF.
Pod točko 1. Nenavadno. Se ti poraja dvom? Zakaj si potem pustil, da so jih zamenjali? Lahko bi zahteval, da ti stare pokažejo, jih dajo za domov... Pod točko 2. Legitimno. Je pa zelo odvisno od načina vožnje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.509
5.954
113
pri taščici
Pokazejo ti neke stare od lani ki njih za take.tecnobe hranijo v nekem regalu. Seveda so.lahko 5x bolj zmahani kot avtorjevi.
Imam precej voznje po hribih pa diski drzijo 100+. Ko sem bil se bolj na ravnem, 200+. Oziroma dve menjavi ploscic.
Najbrž bi tudi tretjo meniavo zdrzali....
Ampak vozim ciganski polizdelek in sem menjal.
Pooblaščenci
Imam kuverto racunov prvega lastnika, vecina iz pooblascencev. Za servose v.enem letu je zmetal vec kot jaz v treh.
Vsako leto je klimo nekaj popravljal, jaz sem jih prvo leto on sedaj dela 7 let oziroma 100+ kkm
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Pokazejo ti neke stare od lani ki njih za take.tecnobe hranijo v nekem regalu. Seveda so.lahko 5x bolj zmahani kot avtorjevi.
Imam precej voznje po hribih pa diski drzijo 100+. Ko sem bil se bolj na ravnem, 200+. Oziroma dve menjavi ploscic.
Najbrž bi tudi tretjo meniavo zdrzali....
Ampak vozim ciganski polizdelek in sem menjal.
Pooblaščenci
Imam kuverto racunov prvega lastnika, vecina iz pooblascencev. Za servose v.enem letu je zmetal vec kot jaz v treh.
Vsako leto je klimo nekaj popravljal, jaz sem jih prvo leto on sedaj dela 7 let oziroma 100+ kkm

Ne morem verjeti, kolikomje to enih teorij zarote. Se pravi en EF bo stranki zaracunal diske, ki jih ni zamenjal. Pa res mislite, da nimajo nobene kontrole? Jih bo mehanik nesel domiv za svoj avto, ker slucajno ravno ti pasejo na njegovega?

Ce ne bi bil moj brat direktor poprodaje na uvozniku (pa ne EF), bi se rekel O.K., nimam pojma o tem, tako mi je pa tole res smesno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.965
5.268
113
Vojnik ne meči si peska v oči. Nebi bil prvi in ne zadnji.

Poznam primere, ko so menjali samo zunanje ploščice. Naredi mehanik to 2x in ma ploščice za sebe. Stranka tak nima pojma. Stare ploščice na notranji strani držijo še par k km pol pa diagnoza: joj je čeljust zaštekala. Bomo menjali še čeljust zaj. Folk se ne spozna in še to plača. Oziroma dokaži mu po 5k km, da ti ni obeh menjal.

Avto prvih 60k km na pooblaščenem skos servisiran. Izven garancije pride menjat olje in not original oljni filter in puding v karterju. Filter tak zabit, da ga je spiralno skup potegnilo. Palčka za olje tak zapikana v cevi, da se je raztegnila pri vlečenju ven. Najprej niso nič hoteli slišat o tem. Češ kao oni so vse delali kot je treba in je blo olje vedno menjano. Stranka mela vse račune in vse vpisano v knjigo. Po parih klicih od stranke v pravno službo so po 14 dneh poslali vlečno službo po avto in brez stroškov menjali motor z novim. Zakaj že, če pa so oni vedno olje menjali?
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
326
28
28
Če se že gremo rahel offtopic, moj glas gre k Španu, 5+ let samo tja vozim. Ni poceni, se pa da marsikaj zmeniti, vedno vse korektno, zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 9999 in sad

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Vojnik ne meči si peska v oči. Nebi bil prvi in ne zadnji.

Poznam primere, ko so menjali samo zunanje ploščice. Naredi mehanik to 2x in ma ploščice za sebe. Stranka tak nima pojma. Stare ploščice na notranji strani držijo še par k km pol pa diagnoza: joj je čeljust zaštekala. Bomo menjali še čeljust zaj. Folk se ne spozna in še to plača. Oziroma dokaži mu po 5k km, da ti ni obeh menjal.

Avto prvih 60k km na pooblaščenem skos servisiran. Izven garancije pride menjat olje in not original oljni filter in puding v karterju. Filter tak zabit, da ga je spiralno skup potegnilo. Palčka za olje tak zapikana v cevi, da se je raztegnila pri vlečenju ven. Najprej niso nič hoteli slišat o tem. Češ kao oni so vse delali kot je treba in je blo olje vedno menjano. Stranka mela vse račune in vse vpisano v knjigo. Po parih klicih od stranke v pravno službo so po 14 dneh poslali vlečno službo po avto in brez stroškov menjali motor z novim. Zakaj že, če pa so oni vedno olje menjali?
Bos rekel, da se to na nepooblascenemu ne more zgoditi?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.694
841
113
Bos rekel, da se to na nepooblascenemu ne more zgoditi?
Seveda se lahko zgodi, ni pa poblaščenec zagotovilo za top uslugo.
Moje izkušnje s pooblaščenci so mešane z nepooblaščenci pa niti ne oz. nimam slabih izkušenj.
Dejstvo je da ima pooblaščenec normalno dostop do vseh TSBjev, najnovejših info ...itd...... drugo pa je kako fura posel...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.965
5.268
113
Bos rekel, da se to na nepooblascenemu ne more zgoditi?
Nepooblaščen načeloma dela za sebe in se "bori" za stranke. In tak, ki misli dolgorončno biznis furat si tega nemore privoščit.
Pooblaščenim je vseeno (oziroma zaposlenim tam) ker stranke itak vedno pridejo.
Drugač pa dober mehanik in pooblaščen servis praviloma ne gre skupaj. Ker lahko sam za sebe ddela za večji denar, kot za tisto bogo plačo na pooblaščenem.
Oziroma se na šihtu špara in potem popoldan doma da vse od sebe. Vrečt ga pa nemorejo, ker je dandanes jebeno mehanika, ki da nekaj od sebe nemogoče dobit ;)
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Nepooblaščen načeloma dela za sebe in se "bori" za stranke. In tak, ki misli dolgorončno biznis furat si tega nemore privoščit.
Pooblaščenim je vseeno (oziroma zaposlenim tam) ker stranke itak vedno pridejo.
Drugač pa dober mehanik in pooblaščen servis praviloma ne gre skupaj. Ker lahko sam za sebe ddela za večji denar, kot za tisto bogo plačo na pooblaščenem.
Oziroma se na šihtu špara in potem popoldan doma da vse od sebe. Vrečt ga pa nemorejo, ker je dandanes jebeno mehanika, ki da nekaj od sebe nemogoče dobit ;)
Nepooblasceni serviser ima tudi lahko zaposlene ljudi, kot jih ima pooblasceni. In ce obstaja moznost na pooblascenem, da mehanik nekaj ukrade, je enako na nepooblascenem. V tem primeru sta oba samo zaposlena in ne lastnika. Nepooblascen servis je tudi AMZS, pa MAXX Service, pa S Point, ipd.

Ne izhajat iz tega, da je nepooblascen servis samo one man band, po moznosti se fusar, ki ne placuje davkov.