Nedobavljen izdelek v dogovorjenem roku - spletna trgovina

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Izdelek naročen in plačan po predračunu z rokom dobave do 10. dni. Po 14 dneh izdelka še kar ni, tako da spletni trgovini ponudimo možnost, da vrnejo kupnino, za kar pa ne želijo slišati, češ, da ni druge kot počakati na dobavo, ki bo čez kakšen teden dni (torej x2 od dogovorjenega prvotnega roka), ker dobavitelju izdelka več ne morejo vrniti (ne gre za nič eksotičnega, kar bi bilo težava prodati dalje).

Kaj lahko storimo?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Smo vmes že nabavili drugje, ker se zadeva potrebuje za delo in čakanje nekako ni več opcija. Kar me prvotno bolj zanima je to, ali lahko na podlagi kakršnegakoli zakona zahtevamo vračilo denarja za nedobavljeno blago v dogovorjenem roku.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
A si to kupil kot fizična oseba ali pravna oseba? Ker kolikor vem so možnosti različne potem.

In pa ali je bilo kupljeno preko spletne trgovine?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Fizična. Saj berem sedaj, da jim ga lahko v roku 15 dni tako ali tako brez razloga vrnemo, tako da bodo v skrajni sili pač lepo dobili zapakiran paket nazaj, potem pa očitno ne bo težave z vračilom denarja ali kako. :bonk:

Preko spletne seveda, tako kot piše v naslovu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: choperist in Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Torej imaš zadevo rešeno. Lepo jih pokliči in jih vprašaj, če si želijo privarčevati 2x poštnino, naj pač vrnejo denar. Drugače bodo pa še 2x poštnino plačali. Njihov problem. Pa še tole: spravi vse dokumente in poslikaj paket, ki ga boš nazaj poslal, da se vidi, da je neodprt.

PS: Spregledal naslov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: cizy

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.222
5.237
113
Točno tako. če si kupil kot fizična oseba, v 2 tednih tako ali tako lahko vrneš, brez razloga. Reci, naj si prihranijo pot in stroške pošiljanja, pa takoj vrnejo denar.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

erikson

Guru
25. avg 2007
21.281
5.210
113
Izdelek naročen in plačan po predračunu z rokom dobave do 10. dni. Po 14 dneh izdelka še kar ni, tako da spletni trgovini ponudimo možnost, da vrnejo kupnino, za kar pa ne želijo slišati, češ, da ni druge kot počakati na dobavo, ki bo čez kakšen teden dni (torej x2 od dogovorjenega prvotnega roka), ker dobavitelju izdelka več ne morejo vrniti (ne gre za nič eksotičnega, kar bi bilo težava prodati dalje).

Kaj lahko storimo?
Tukaj imaš opisan tak primer:

Trgovina mora imeti objavljene tudi splošne pogoje poslovanja, kjer je verjetno zapisano podobno kot zgoraj in kakšen je postopek preklica oziroma vrnitve blaga.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
Zps seveda kot ponavadi zavaja oz uči krive vere. 15 dnevni rok ne velja za vse artikle... poleg 6. Različnih variant od katerih se ne da odstopit je tukaj še pomembna informacija začetek stavka o izjemah "Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače", ki lahko v kontekst nezmožnosti odstopa spravi še kaj drugega kot le spodaj napisano...

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.
(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.719
2.086
113
Neumnosti kupcev in ZPS se ne moreš izogniti, njihove želje in v navezi z zps zahteve so velikokrat na meji zdrave pameti
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.468
804
113
Neumnosti kupcev in ZPS se ne moreš izogniti, njihove želje in v navezi z zps zahteve so velikokrat na meji zdrave pameti
V tem primeru gre za popolno odpoved ponudnika. Sestavni del pogodbe - ponudbe - izkušnje je seveda dobava naročebnega. Nikakor ni vseeno, kdaj samo da je. Samo zato, ker je OP fizična oseba, ne pomeni, da z nedobavljenim izdelkom nima povezanih stroškov.