Naloge slovenskih medijev

erikson

Guru
25. avg 2007
23.921
7.559
113
Depolitizacija POP TV.


Proces digitalne transformacije, ki ga je prevzel na CME, je tesno sovpadel s spremembo uredniških prioritet. Oddaje, kot je bila “Na telo”, so tako v očeh lastnika postale manj pomembne za komercialni model, ki daje več poudarka zabavi in njenemu širjenju prek družbenih omrežij.

“In natančno to se nam zdaj dogaja na POP TV. Ko je bil Mužik nazadnje v Ljubljani, je ves čas ponavljal samo ‘no politics, no politics’, torej čim manj oziroma nič politike v informativni oddaji,” nam opisujejo viri.

Prav odgovorni urednik spletne strani 24ur.com Jure Tepina, trdijo viri, je eden od štirih članov t. i. Mužikove “ekipe za posebne naloge” v informativnem programu, ki naj bi se oblikovala pred kratkim in preko katere se izvaja dnevni nadzor nad vsebino informativnih oddaj pod okriljem CME.

Novost naj bi bile tudi posebne “delavnice” oziroma “masterclassi”. Uvodnega naj bi se, trdijo viri, v Pragi pravkar udeleževala že druga skupina urednikov POP TV. Opisujejo jih kot “pranje možganov” in naj bi utrjevale osnovno Mužikovo mantro, to pa je: “Zabava, zabava in še enkrat zabava. Politike čim manj, skoraj nič.”
 

tomi

Guru
1. sep 2007
19.166
10.241
113
MB
saj isto jim je že bivši lastnik svetoval, da so fluff tv, naj ne bodo politični navijači ... ker je slabo za biznis.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.590
4.915
113
Torej ostane Hamas TV in Pa Nova 24.

Narod pa celi veseli ker je vse ok v državi, bitno je kar se dogaja na kmetiji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N