Nakup el. malega avta

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.776
4.552
113
Ja iz naslova teme se išče mali el. avto za 12k eur star max 3 leta ki ni kitajc, potem pridemo pa na zahtevo za 4 ljudi z 180cm, ki se dnevno vozijo v njem. To jasno ne obstaja. Odpiralec je omenil da je "službo" sedaj opravljal golf 5, no eGolf obstaja v osnovnih gabaritih zahtev kot potencialen kandidat.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.046
708
113
Kras
www.mtl.si
Servis za to čudo, ko gre kaj v franže? Dobavljivost rezervnih delov?

eGolf, 2020 so jih še delali. Če hočeš rabljen električar brez grancije z ne prav velikim dosegom je to še najbolj ziher ker je 90% avta enakega klasičnemu golfu.
Ne bi vedel, ker zaenkrat še ni bilo potrebno. Bomo videli.
Skratka tam v območju baterij 30kwh pri cca 5 let starih avtih imaš par vozil, ki ustrezajo tem postavkam in ceni. Pade sicer sicer pogoj "do 3 leta pa da ni kitajc".
MX-30 direkt pade v to, za piko na i, pa še vsaj 2 leti polne garancije.
Kot rečeno je pa zelo specifičen avto. Ampak, če ti njene omejitve ustrezajo, ga ni boljšega nakupa.

Se je pa tudi pri nas začelo z eUpom in prešlo na eGolfa, potem pa ugotoviš, da za nižjo ceno dobiš bolje opremljen mlajši avto z garancijo s konkretno manj kilometri.
Je pa eGolf sicer top avto, samo 14 in več tisočakov za avto s 100.000 in več prevoženimi pa ob vseh trenutnih alternativah žal ni vreden. Kar tudi nekateri zelo optimistični prodajalci rabljenih ugotavljajo na svoji koži.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Utisevalec

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
514
78
28
Slovenija
Ja iz naslova teme se išče mali el. avto za 12k eur star max 3 leta ki ni kitajc, potem pridemo pa na zahtevo za 4 ljudi z 180cm, ki se dnevno vozijo v njem. To jasno ne obstaja. Odpiralec je omenil da je "službo" sedaj opravljal golf 5, no eGolf obstaja v osnovnih gabaritih zahtev kot potencialen kandidat.
Torej je kriv kupec, ki ima nerealne zahteve, ne pa prodajalci, ki ponujajo precenjene smeti za preveč denarja. :fredi:
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.046
708
113
Kras
www.mtl.si
Torej je kriv kupec, ki ima nerealne zahteve, ne pa prodajalci, ki ponujajo precenjene smeti za preveč denarja. :fredi:
Odvisno. Poznam nekaj takih, ki bi reeeeeeees imeli EVja, samo…
Najpogostejši nerazumljiv pogoj je doseg :). Takoj za njim pa cena, čeprav so rabljeni z upoštevanjem subvencije po mojem mnenju že čisto sprejemljivo ugodni.
Je pa res precej težko dobiti 2 leti star avto z vso opremo, skoraj brez kilometrov in baterijo 80kWh za 15 tisočakov. :valjamse:
Drugače sem pa zadnjič bral o subvencijah v Italiji. Če si dovolj reven pride tam nova Dacia Spring 5.000 EUR. Kar je manj od malo boljšega ekolesa. :valjamse:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.816
5.056
113
Ker temelji v večini na enkratnem letnem dogodku.
Treba postavit na vsako črpalko in počivališče polnilnico in cene regulirat vsaj za nekaj let tako kot to počnemo za bencin.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.776
4.552
113
Doseg je itak povezan z ekonomiko. Sam delam 10k letno mi je vseeno ali avto porabi 15 ali 5 ali pa 0, so mi druge stvari pri vozilu prioriteta. Nekdo ki kupuje električarja, ponavadi vedno gleda na stroškovno plat in tu je ponavadi v igri vedno "doseg". Ker enostavno ne moreš delat premalo km ker drugače se ne splača EV.

Seveda obstajajo izjeme, samo toliko nišni trg kot je EV še vedno težko zajame te nišne skupine. Mestna vožnja je recimo en primer kjer ne rabiš dosega, vseeno rabiš pa avto za celo družino (pač vzemimo taxi), samo realno v slo ni takih mest.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.874
1.577
113
Ne bi vedel, ker zaenkrat še ni bilo potrebno. Bomo videli.

MX-30 direkt pade v to, za piko na i, pa še vsaj 2 leti polne garancije.
Kot rečeno je pa zelo specifičen avto. Ampak, če ti njene omejitve ustrezajo, ga ni boljšega nakupa.

Se je pa tudi pri nas začelo z eUpom in prešlo na eGolfa, potem pa ugotoviš, da za nižjo ceno dobiš bolje opremljen mlajši avto z garancijo s konkretno manj kilometri.
Je pa eGolf sicer top avto, samo 14 in več tisočakov za avto s 100.000 in več prevoženimi pa ob vseh trenutnih alternativah žal ni vreden. Kar tudi nekateri zelo optimistični prodajalci rabljenih ugotavljajo na svoji koži.
Mi smo pa iz odličnega eUpa skočli na highland..... Oba odlična za svoj namen
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Guru
19. jul 2007
11.046
708
113
Kras
www.mtl.si
Zakaj je zahteva po dosegu nerazumljiv pogoj?
Obstajajo ljudje, ki jim je doseg dejansko pomemben in razumljiv pogoj. Taki tudi ne pričakujejo dosega 600km za 15 tisočakov.
Če rabiš doseg 1000km tedensko ali večkrat tedensko in nisi pripravljen na niti najmanjši kompromis, potem lepo uživaš v dizlu.
Zgoraj sem mislil na ljudi, ki kupujejo drugi ali tretji avto s katerim delajo maks 30km dnevno, ampak mora pa imeti ta avto doseg vsaj 400km, če pa morda gre kdaj v Ljubljano.
Ko ga vprašaš, kdaj je bil nazadnje v Ljubljani s trenutnim jajčkom, je pa odgovor nikoli.
Samo bi pa taaaaaaaaakoj imel EV. :valjamse:

Doseg je itak povezan z ekonomiko. Sam delam 10k letno mi je vseeno ali avto porabi 15 ali 5 ali pa 0, so mi druge stvari pri vozilu prioriteta. Nekdo ki kupuje električarja, ponavadi vedno gleda na stroškovno plat in tu je ponavadi v igri vedno "doseg". Ker enostavno ne moreš delat premalo km ker drugače se ne splača EV.

Seveda obstajajo izjeme, samo toliko nišni trg kot je EV še vedno težko zajame te nišne skupine. Mestna vožnja je recimo en primer kjer ne rabiš dosega, vseeno rabiš pa avto za celo družino (pač vzemimo taxi), samo realno v slo ni takih mest.
V info. Ni vse v strošku ;). Recimo pri nas je super za kratke razdalje, ne ubijaš avta, ni mrzel, itd. Vklopiš prej gretje preko appa.
Stojiš v gneči in te briga. Ni prestavljanja, itd., tišina. Za daily opravke je EV odličen.
Bonus je potem še cenejša vožnja, dodaten bonus pa še, da je bil v našem primeru EV konkretno cenejši od ICE. V našem primeru: no brainer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.776
4.552
113
Obstajajo ljudje, ki jim je doseg dejansko pomemben in razumljiv pogoj. Taki tudi ne pričakujejo dosega 600km za 15 tisočakov.
Če rabiš doseg 1000km tedensko ali večkrat tedensko in nisi pripravljen na niti najmanjši kompromis, potem lepo uživaš v dizlu.
Zgoraj sem mislil na ljudi, ki kupujejo drugi ali tretji avto s katerim delajo maks 30km dnevno, ampak mora pa imeti ta avto doseg vsaj 400km, če pa morda gre kdaj v Ljubljano.
Ko ga vprašaš, kdaj je bil nazadnje v Ljubljani s trenutnim jajčkom, je pa odgovor nikoli.
Samo bi pa taaaaaaaaakoj imel EV. :valjamse:


V info. Ni vse v strošku ;). Recimo pri nas je super za kratke razdalje, ne ubijaš avta, ni mrzel, itd. Vklopiš prej gretje preko appa.
Stojiš v gneči in te briga. Ni prestavljanja, itd., tišina. Za daily opravke je EV odličen.
Bonus je potem še cenejša vožnja, dodaten bonus pa še, da je bil v našem primeru EV konkretno cenejši od ICE. V našem primeru: no brainer.


Tole okoli dosega je itak bedarija. EV avto na 800V platformi (300+kW polnjenje) in zadosti poceni polnilnice pa je dovolj doseg 200-300km, če moram filat pa z 22kW je pa tudi 1000km premalo. Oboje obstaja na trgu, samo moraš se odločit kje misliš filat in kako.

Glede druge točke; sej vemo da obstaja webasto že 30 let, vklop preko remote v appu imajo tavelike znamke že 5 let za doplačilo, avtomatik tudi ni nekaj od včeraj. Okoli tišine mi je sploh smešno, ker na metal koncertu stojim 5m od 20m stolpa tavelikih marshall zvočnikov. In če sem že v avtu v avtu zagotovo nočem tišine (raje doplačam za boljše ozvočenje, kot za to da je avto tiho, če pa že mora bit ozvočenje tiho pa spet raje doplačam za akrapovič auspuh).

Skratka 100 ljudi 100 čudi, če tebi EV ustreza super in verjamem da je to optimum marsikomu.

Ontopic: za redno filanje doma in brez nekih potreb dosega so kot rečeno EVji "2 generacije", ki so povečini zgrajeni na platformah obstoječih ICE vozil čisto ok,
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.046
708
113
Kras
www.mtl.si
Glede tišine: ne brez muzike, ampak brez zvoka motorja. Vsaka glasba se bolje sliši, ko ni zvoka motorja.
Glede zvoka motorja in Akrapoviča. Za to imam jaz druge zadeve, s katerimi pa bi pri dnevnih opravkih kar malo trpel, pa škoda bi mi jih bilo za jajcanje v gneči.
Meni je super, da imamo (zaenkrat še) izbiro in nikakor ne podpiram vsiljevanja EVjev za vsako ceno.
Glede webasta: drži, obstajajo in ga imam v mojem ICEju. Ampak koliko % ICEjev ga ima? In koliko ICEjev za 15 tisočakov? Pri EVjih je pa to praktično serijska oprema. In ja, preden kdo vrže ven Hyundaije, ki jim v Sloveniji app ne dela, jih bom sam. :)

Še kar se tiče optimalne izbire: vsak si jo mora sam izbrati, ker ima vsak svoje zahteve. Če boš pozorno prebral, boš videl, da sem napisal, da je ta EV za nas bil optimalna izbira. Ne, da je za vse ;).
Recimo jaz bi tudi imel večji domet, ampak če se zato vozim v piksni ob kateri se mi vsakič želodec obrača, potem je bila izbira za nas lahka. Lahko je pa nekomu to popolnoma nesprejemljivo.
In bom še enkrat napisal: MX-30 se ZA EV pelje odlično.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.816
5.056
113
Screenshot_20251024_192348_My CUPRA.jpg


Evo
To je po enem tednu guncanja po mestu Maribor.
Pač opravki obisk tasta na drugi strani mesta.
Pa tak pa to.
V Nedeljo je bil napolnjen na 90% ker je pač do konca tega meseca še Sončna cena na Geni za 0,0539€ brez DDV na Geni paket Aktivni.

Jutri pa bo spet malo čez dan se napolnil.

V osnovi je to to, če si iz roba mesta in se voziš v center v službo in domov + kak skok za opravek v mestu.

Aja baterija je 59 kwh neto.
Se pravi 23 kwh v enem tednu.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.938
2.025
113
najrajš na babi
Jest bi počakal na novega twinga. Cena naj bi bla okol 20k, pa subvencija dol in je idealno za 30 km na dan za šiht in še par km za opravke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

bev

Majstr
25. apr 2017
492
325
63
Glede druge točke; sej vemo da obstaja webasto že 30 let, vklop preko remote v appu imajo tavelike znamke že 5 let za doplačilo,
ogrevanje na webasto je res fajn. Pred 20 leti sem kupil tak avto in ker je bilo zunaj ene -10 sem stopil na balkon da je daljinec webasta ujel signal in vklopil. Čez pol ure odprem garažo, se obrnem in grem nazaj v bajto na še eno kavo, da sta se garaža in avto zluftala. Čist isto je z EV a ne?