Ne bi vedel, ker zaenkrat še ni bilo potrebno. Bomo videli.Servis za to čudo, ko gre kaj v franže? Dobavljivost rezervnih delov?
eGolf, 2020 so jih še delali. Če hočeš rabljen električar brez grancije z ne prav velikim dosegom je to še najbolj ziher ker je 90% avta enakega klasičnemu golfu.
MX-30 direkt pade v to, za piko na i, pa še vsaj 2 leti polne garancije.Skratka tam v območju baterij 30kwh pri cca 5 let starih avtih imaš par vozil, ki ustrezajo tem postavkam in ceni. Pade sicer sicer pogoj "do 3 leta pa da ni kitajc".
Torej je kriv kupec, ki ima nerealne zahteve, ne pa prodajalci, ki ponujajo precenjene smeti za preveč denarja.Ja iz naslova teme se išče mali el. avto za 12k eur star max 3 leta ki ni kitajc, potem pridemo pa na zahtevo za 4 ljudi z 180cm, ki se dnevno vozijo v njem. To jasno ne obstaja. Odpiralec je omenil da je "službo" sedaj opravljal golf 5, no eGolf obstaja v osnovnih gabaritih zahtev kot potencialen kandidat.

Super bi bil, če bi bil za ta denar na voljo brez subvencije, kolikor tudi stane na Kitajskem.Sem testiral, vendar je malo majhen. Oba otroka polnoletna in se tepemo za avto.
Odvisno. Poznam nekaj takih, ki bi reeeeeeees imeli EVja, samo…Torej je kriv kupec, ki ima nerealne zahteve, ne pa prodajalci, ki ponujajo precenjene smeti za preveč denarja.![]()


Mi smo pa iz odličnega eUpa skočli na highland..... Oba odlična za svoj namenNe bi vedel, ker zaenkrat še ni bilo potrebno. Bomo videli.
MX-30 direkt pade v to, za piko na i, pa še vsaj 2 leti polne garancije.
Kot rečeno je pa zelo specifičen avto. Ampak, če ti njene omejitve ustrezajo, ga ni boljšega nakupa.
Se je pa tudi pri nas začelo z eUpom in prešlo na eGolfa, potem pa ugotoviš, da za nižjo ceno dobiš bolje opremljen mlajši avto z garancijo s konkretno manj kilometri.
Je pa eGolf sicer top avto, samo 14 in več tisočakov za avto s 100.000 in več prevoženimi pa ob vseh trenutnih alternativah žal ni vreden. Kar tudi nekateri zelo optimistični prodajalci rabljenih ugotavljajo na svoji koži.
Obstajajo ljudje, ki jim je doseg dejansko pomemben in razumljiv pogoj. Taki tudi ne pričakujejo dosega 600km za 15 tisočakov.Zakaj je zahteva po dosegu nerazumljiv pogoj?

V info. Ni vse v stroškuDoseg je itak povezan z ekonomiko. Sam delam 10k letno mi je vseeno ali avto porabi 15 ali 5 ali pa 0, so mi druge stvari pri vozilu prioriteta. Nekdo ki kupuje električarja, ponavadi vedno gleda na stroškovno plat in tu je ponavadi v igri vedno "doseg". Ker enostavno ne moreš delat premalo km ker drugače se ne splača EV.
Seveda obstajajo izjeme, samo toliko nišni trg kot je EV še vedno težko zajame te nišne skupine. Mestna vožnja je recimo en primer kjer ne rabiš dosega, vseeno rabiš pa avto za celo družino (pač vzemimo taxi), samo realno v slo ni takih mest.
Obstajajo ljudje, ki jim je doseg dejansko pomemben in razumljiv pogoj. Taki tudi ne pričakujejo dosega 600km za 15 tisočakov.
Če rabiš doseg 1000km tedensko ali večkrat tedensko in nisi pripravljen na niti najmanjši kompromis, potem lepo uživaš v dizlu.
Zgoraj sem mislil na ljudi, ki kupujejo drugi ali tretji avto s katerim delajo maks 30km dnevno, ampak mora pa imeti ta avto doseg vsaj 400km, če pa morda gre kdaj v Ljubljano.
Ko ga vprašaš, kdaj je bil nazadnje v Ljubljani s trenutnim jajčkom, je pa odgovor nikoli.
Samo bi pa taaaaaaaaakoj imel EV.
V info. Ni vse v strošku. Recimo pri nas je super za kratke razdalje, ne ubijaš avta, ni mrzel, itd. Vklopiš prej gretje preko appa.
Stojiš v gneči in te briga. Ni prestavljanja, itd., tišina. Za daily opravke je EV odličen.
Bonus je potem še cenejša vožnja, dodaten bonus pa še, da je bil v našem primeru EV konkretno cenejši od ICE. V našem primeru: no brainer.
ogrevanje na webasto je res fajn. Pred 20 leti sem kupil tak avto in ker je bilo zunaj ene -10 sem stopil na balkon da je daljinec webasta ujel signal in vklopil. Čez pol ure odprem garažo, se obrnem in grem nazaj v bajto na še eno kavo, da sta se garaža in avto zluftala. Čist isto je z EV a ne?Glede druge točke; sej vemo da obstaja webasto že 30 let, vklop preko remote v appu imajo tavelike znamke že 5 let za doplačilo,
pazi pri taki izjavi, in offtopic jeMaribor ni mesto
