Ali se splača kupiti rabljen diesel dandanes, z grožnjami o omejitvah tovrstnih motorjev v prihodnosti? Tudi cene dieslov so nižje, kakor vidim.
Hvala.
Gre za rabljen avto in bi šel mehanik z mano na ogled.Pri vas ženskah je 'problem' ker kupujete po všečnosti (po moško: iracionalno) in kupite kaj vam je všeč, kak diesel se notri vrti vas ne zanima, zna biti pa problem, če se napačen (beri: kvarljiv).
Bo mnogo boljše da napišeš kam si se zagledala in dobiš priporočila ali je bolje tu gledati za dizlom ali raje izbrati enak avto z bencinarjem.
Ti si spet pojedo kaj čudnega?100.000 km brez tezav, kar je vec kot se danes pricakuje od avta.
Nisi napisala kateri rang. Jaz bi denimo si upal kupit vse od renoja in bmw do 100jurjev km, PSA, korejce in VW pa tam do nekje 60, 80... Seveda pod pogojem da imas potem to max ene 5 let oz 60.000km.Gre za rabljen avto in bi šel mehanik z mano na ogled.
V praksi ima prav, skoraj 80% rabljenih vozil na trgu ima take ali drugačne serijske napake na enem od tipov motorja, tako da je logična in racionalna odločitev za drug tip. Torej precej odvisi primarno kaj gledaš. Sploh ker eni modeli/znamke ponujajo samo dva tipa motorjev (en dizel in en bencinc). Tu nebi izbiral po porabi, ekologiji ipd. ampak po zanesljivosti določenega tipa motorja.Gre za rabljen avto in bi šel mehanik z mano na ogled.
Glih PSA je Bogi.Nisi napisala kateri rang. Jaz bi denimo si upal kupit vse od renoja in bmw do 100jurjev km, PSA, korejce in VW pa tam do nekje 60, 80... Seveda pod pogojem da imas potem to max ene 5 let oz 60.000km.
Gre za rabljen avto in bi šel mehanik z mano na ogled.
Nissan Qashkai 2020, 70.000 kmNisi napisala kateri rang. Jaz bi denimo si upal kupit vse od renoja in bmw do 100jurjev km, PSA, korejce in VW pa tam do nekje 60, 80... Seveda pod pogojem da imas potem to max ene 5 let oz 60.000km.