Nakup cross motorja

ZBT

Zelenc'
25. maj 2014
2
0
1
Odločil sem se za nakup motorja.
Ker sem nov v tem športu me zanima kaj mi priporočate. imam 65 kg. vozil bi pa se bolj po "gmajni". Kupil si bom 125 ker 250 je zame po moje preveč.
zanima me kakšna je razlika med 4t in 2t ter katera opcija je cenejša za vzdrževanje. Zanima me tudi na koliko časa je potrebno menjavati bat, glede na moje potrebe.
lp Jure
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
722
29
28
A po svoji gmajni al boš ril po sosedovih travnikih? Da se ne boš pol jezil kakšni so kmetje. Drugače je vožnja s kros motorjem po naravi prepovedana, imaš pa kar nekaj poligonov za to. 250 2 taktni gre nekje kot 450 4 taktni, ima pa 4 taktni več navora. Kolikor sem se jaz vozil je meni bil še najbolj všeč 250 2T. No kx500 je tudi kar žival
tongue-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.609
258
113
Citat:
Uporabnik ZBT pravi:
Odločil sem se za nakup motorja.
Ker sem nov v tem športu me zanima kaj mi priporočate. imam 65 kg. vozil bi pa se bolj po "gmajni". Kupil si bom 125 ker 250 je zame po moje preveč.
zanima me kakšna je razlika med 4t in 2t ter katera opcija je cenejša za vzdrževanje. Zanima me tudi na koliko časa je potrebno menjavati bat, glede na moje potrebe.
lp Jure

sicer nimam pojma, ampak kolikor poslušam za šankom, je 2t dražji, ker je bolj obremenjen, in prej crkavajo zadeve. Razlika med 4t in 2t je pa ista kot pri drugih motorjih... 2t mora biti v obratih, zahteva bolj dinamično vožnjo, 4t ima moč tudi pri nizkih obratih, se pa meni zdi bolj "konjski"...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Dobr šank imate... 2 takt ima cilinder, bat in glavo, ki služi kot ""pokrov" z luknjo za svečko... 4 takt ima za pokrov glavo, kjer so ventili, vzmeti, odmične gredi, ležaji, veriga za pogon gredi, napenjalec, itd... Kaj po "šankovsko" je ceneje servisirati? Bat za 100€ pri 2T ali bat za 100€ plus recimo 5x ventil (pri Yamahi 450) za 100€ po komadu pri 4T?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.609
258
113
Hehe... Ja nimas kej, pac sankovske teorije nepoznavalcev!
smile-1.gif


Je pa vsaj avtor dobil odgovor...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.512
9.214
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Dobr šank imate... 2 takt ima cilinder, bat in glavo, ki služi kot ""pokrov" z luknjo za svečko... 4 takt ima za pokrov glavo, kjer so ventili, vzmeti, odmične gredi, ležaji, veriga za pogon gredi, napenjalec, itd... Kaj po "šankovsko" je ceneje servisirati? Bat za 100€ pri 2T ali bat za 100€ plus recimo 5x ventil (pri Yamahi 450) za 100€ po komadu pri 4T?
Dej v enačbo še verjetnost, da kaj crkne, potem se bomo realno pogovarjali.
grims-1.gif


@avtor teme: toplo svetujem, da imaš pred nakupom kroske že izbrano vso varnostno opremo in jo kupiš najkasneje skupaj z motorjem, če ne že pred nakupom motorja. Sploh želvo (ali kako se že reče ščitniku za rebra). Imam v okolici par primerov, ko so kupili krosko, potem pa preživeli par mesecev v bolnici. Ob nakupu in do ''dogodka'' so bili pa vsi glavni na vasi in frajerji. No, večina je potem zaključila s kariero v krosu.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Dobr šank imate... 2 takt ima cilinder, bat in glavo, ki služi kot ""pokrov" z luknjo za svečko... 4 takt ima za pokrov glavo, kjer so ventili, vzmeti, odmične gredi, ležaji, veriga za pogon gredi, napenjalec, itd... Kaj po "šankovsko" je ceneje servisirati? Bat za 100€ pri 2T ali bat za 100€ plus recimo 5x ventil (pri Yamahi 450) za 100€ po komadu pri 4T?
Dej v enačbo še verjetnost, da kaj crkne, potem se bomo realno pogovarjali.
grims-1.gif


@avtor teme: toplo svetujem, da imaš pred nakupom kroske že izbrano vso varnostno opremo in jo kupiš najkasneje skupaj z motorjem, če ne že pred nakupom motorja. Sploh želvo (ali kako se že reče ščitniku za rebra). Imam v okolici par primerov, ko so kupili krosko, potem pa preživeli par mesecev v bolnici. Ob nakupu in do ''dogodka'' so bili pa vsi glavni na vasi in frajerji. No, večina je potem zaključila s kariero v krosu.
Če ima neka zadeva tri dele, druga pa trideset, potem ni potrebna neka huda enačba, koliko je možnosti, da kak del crkne...
Res pa je vožnja 2T dražja, ker poleg bencina potrebuje še olje za mešanico.
 

ZBT

Zelenc'
25. maj 2014
2
0
1
hvala za odgovore :D zanima me še kolikokrat na leto ga je potrebno servisirati glede na to da ne bo vožen na progah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.512
9.214
113
Citat:
Uporabnik ZBT pravi:
hvala za odgovore :D zanima me še kolikokrat na leto ga je potrebno servisirati glede na to da ne bo vožen na progah.
Pogledaš v navodila za uporabo in ti bo jasno. Sej veš, da nimajo vsi motorji istih servisnih zahtev.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.615
410
83
delno ti je že -sad- odgovoril, vse ostalo pa pozab.
Če se misliš vozit z cross motorjem po gmajni, verjetno ne bi dal velik denarja za to?? Za mal denarja, boš pa kupil od kakšnega "mulota" že zheban motor, ker ga tud on ni servisira. Cene servisev ti je napisal "sad", če menjaš osnovno.... če pa še amortizacija gre, verga... zobniki..... ročice počijo......
Če verjameš ali pa ne, najceneje te še pride, da se zapelješ na neko progo..... malo vidiš kako drugi peljejo, malo ti bodo drugi vozniki svetovali.... naučil se boš marsikaj, pa pol ure na dan, boš imel motorja polno glavo.
Aha... še nasvet za motor: Na tvojem mestu bi kupil 125 2T!!!! To je za začetika več kot dovolj. Malo več dela pri sami vožnji z prestavljanjem ampak to moraš znati. PS Kupi od kakšnega , ki tekmuje motocross. Te motorji so še najbolj servisirani!!!