Najmanj pokvarljivi avti

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.731
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kateri avto je zanesljiv in dober popotnik ni pomembna nobena raziskava, ampak se gre na lokalno parkirišče recimo predšoping center, pa vidiš katerih starejših še recimo dosti vozi in kaj je šee dovolj ugodno za enostavno in poceni vzdrževanje.
Recimo 15 let starih cliotov in meganov skoraj ni več, težko opazni, ko reicmo 15 let stari civici še vsi na cestah. dasiravno niso skotani. ITD. Zdaj v rangu 5 do 10 let ne vem

Se hecaš? Ravno Cliotov in Meganov je precej "15 let starih", ker so to bili eni izmed najzanesljivejših bencinskih avtomobilov iz Evrope.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.795
1.930
113
najrajš na babi
Te renojevi osemventilci 1.2, 1.4, 1.6 in 2.0 so bili zakon. Kot dobri stari golf 2 dizel. Ob pravem vzdrževanju praktično neuničljivi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
In zakaj na cesti ni praktično nobenega Clia I več, najbolj prodajan Slo avto? Še tistih pred FL Clio II (2001) praktično ni na cesti. Kakšnega Yarisa tega letnika pa hitro opaziš pa jih je bilo prodanih le peščica napram Cliu.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kateri avto je zanesljiv in dober popotnik ni pomembna nobena raziskava, ampak se gre na lokalno parkirišče recimo predšoping center, pa vidiš katerih starejših še recimo dosti vozi in kaj je šee dovolj ugodno za enostavno in poceni vzdrževanje.
Recimo 15 let starih cliotov in meganov skoraj ni več, težko opazni, ko reicmo 15 let stari civici še vsi na cestah. dasiravno niso skotani. ITD. Zdaj v rangu 5 do 10 let ne vem

Se hecaš? Ravno Cliotov in Meganov je precej "15 let starih", ker so to bili eni izmed najzanesljivejših bencinskih avtomobilov iz Evrope.

Imam 18 let starega Megana, pa me vse manj mika, da bi ga zamenjal. Ok, v bloku je najstarejši avto na parkingu in morda bi me moralo biti sram. Ampak avto dela, stroškov z njim nimam, poraba ni prevelika in pelje se tudi ok. Boste rekli varnost... ja ta je pač kakršna je.
smile-1.gif
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Kako zanesljiv je avto od milijona katerih se pokvari le eden, če je tisti edini moj? In kako zanesljiv je avto, če od milijona pokvarjenih dela eden in je tisti edini moj?

Na zanesljivost avta (kot vsakega tehničnega izdelka) vpliva predvsem način rabe, vzdrževanje in nenazadnje lastna sreča. Avto mi lahko pet let dela brez okvare, ga prodam, kupcu pa odpove motor po mesecu dni. Ali pa kupim deset let star star krš od krša pa se z njim vozim nekaj let le z polnjenjem rezervoarja goriva in menjavo olja (lastna realna izkušnja!).
Takšne analize v raznih revijah so namenjene predvsem bolj ali manj srečnim lastnikom jeklenih konjičkov, da med čakanjem na popravilo svojega ljubljenčka razmišlja o tem, kakšno srečo ima, saj bi se mu drug tip avtomobila kvaril še bolj.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kateri avto je zanesljiv in dober popotnik ni pomembna nobena raziskava, ampak se gre na lokalno parkirišče recimo predšoping center, pa vidiš katerih starejših še recimo dosti vozi in kaj je šee dovolj ugodno za enostavno in poceni vzdrževanje.
Recimo 15 let starih cliotov in meganov skoraj ni več, težko opazni, ko reicmo 15 let stari civici še vsi na cestah. dasiravno niso skotani. ITD. Zdaj v rangu 5 do 10 let ne vem

Se hecaš? Ravno Cliotov in Meganov je precej "15 let starih", ker so to bili eni izmed najzanesljivejših bencinskih avtomobilov iz Evrope.

Imam 18 let starega Megana, pa me vse manj mika, da bi ga zamenjal. Ok, v bloku je najstarejši avto na parkingu in morda bi me moralo biti sram. Ampak avto dela, stroškov z njim nimam, poraba ni prevelika in pelje se tudi ok. Boste rekli varnost... ja ta je pač kakršna je.
smile-1.gif

Ojoj zakaj se obremenjujes s tem kako star avto bodo videli sosedje. Poglej z druge plati, je vsaj odplacan.
wink-1.gif


Ampak res, baje polovica slovenije na minimalcu, avtomobili pa taksni kot bi se vozil po svici.
confused-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
In zakaj na cesti ni praktično nobenega Clia I več, najbolj prodajan Slo avto?

Ker je najmlajši star 16 let in pri vrednosti avta 0€ ni pametne ekonomske računice za vzdrževanje. Pa še vedno jih je precej, tako da nakladaš.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
In zakaj na cesti ni praktično nobenega Clia I več, najbolj prodajan Slo avto?

Ker je najmlajši star 16 let in pri vrednosti avta 0€ ni pametne ekonomske računice za vzdrževanje. Pa še vedno jih je precej, tako da nakladaš.

Brgo, ne razumem tegale o ekonomski računici. Redne servise moraš delati tako pri starih kot pri novih avtih (vzdrževanje starih krip s tega naslova je cenejše). Depreciacije pri strarih kripah ni (+ za stare kripe). Menjava izrabljenih delov pri starih avtomobilih nekaj stane (- starih krip), ampak tudi novi niso imuni na razne težave, dpf filtre, odpovedi elektronike - npr. el. ročna. Verjetno prej ni ekonomske računice pri novih avtomobilih.

Je pa res, da imaš staro, iztrošeno kripo in si revež. Popolnoma druga stvar je, če imaš takšno staro kripo, kot jo ima sixpower.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ni ekonomske računice, ker a.) vsako popravilo preseže vrednost avta, b.) vsaka poškodba preseže vrednost avta in c.) za podobno ceno (med 0 in par 100€) so na voljo novejši, boljši in bolje opremljeni avtomobili, ki ne stanejo nič več za vzdrževanje. In to zadnje največ velja, ko se na odpad odpelje še neiztrošena stara vozila.

To nima povezave s pokvarljivostjo in ceno novih avtomobilov.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ni ekonomske računice, ker a.) vsako popravilo preseže vrednost avta, b.) vsaka poškodba preseže vrednost avta in c.) za podobno ceno (med 0 in par 100€) so na voljo novejši, boljši in bolje opremljeni avtomobili, ki ne stanejo nič več za vzdrževanje. In to zadnje največ velja, ko se na odpad odpelje še neiztrošena stara vozila.

To nima povezave s pokvarljivostjo in ceno novih avtomobilov.

Nima, sva OFF topic. Ampak, če sva že začela, še končajva
wink-1.gif
.

Kaj mene briga, če je avto na papirju vreden 200 EUR, za popravilo dam pa 300 EUR. Zame je pomembno, da se bom z avtomobilom lahko vozil. Ali je bolj racionalno kupiti avto za 5000 EUR (in dati za popravila 300 EUR) ter se potem vozitil? Na avto ne gledam kot na vrednost ampak kot na sredstvo za zadovoljevanje potrebe po mobilnosti.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ja ampak govorili smo o cliotu 1 in zakaj jih ni več na cesti. Clio 1 ima praktično enako ceno kot clio 2 pred faceliftom. Vzdrževanje cliota 2 ni nič dražje, kot vzdrževanje cliota 1. Ergo clioti 1 končajo kariero, ker se večina raje vozi z novejšim, boljšim in bolj varnim avtom. Clio 1 bi bil ekonomsko upravičen, če bi kupcu ob prodaji stisnil v roke stotaka ali dva, da ga sploh odpelje
smile-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ja ampak govorili smo o cliotu 1 in zakaj jih ni več na cesti. Clio 1 ima praktično enako ceno kot clio 2 pred faceliftom. Vzdrževanje cliota 2 ni nič dražje, kot vzdrževanje cliota 1. Ergo clioti 1 končajo kariero, ker se večina raje vozi z novejšim, boljšim in bolj varnim avtom. Clio 1 bi bil ekonomsko upravičen, če bi kupcu ob prodaji stisnil v roke stotaka ali dva, da ga sploh odpelje
smile-1.gif

Če imaš avto že doma (in veš, kaj imaš), ga raje zvoziš kot igraš ruleto na trgu rabljenih. Koliko ljudi prodaja super ohranjene stare avtomobile za par sto evrov? Stroški menjave včasih niso tako majhni, kot skušaš prikazati.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Brgo ima v tem primeru popolnoma prav, case closed.
Tako je. Za 0 (beri: NIČ) evrov maš na voljo:
a) Clio 1 letnik '93, ko ga grdo pogledaš se zlomi na pol
b) Clio 2 letnik '99, če se boš zaletel v balo sena, boš najbrž celo preživel
cheer.gif


Vzdrževanje je za oba enako smešno poceni, registracija tudi.
Katerga boš vozil?
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.783
1.460
113
42
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kateri avto je zanesljiv in dober popotnik ni pomembna nobena raziskava, ampak se gre na lokalno parkirišče recimo predšoping center, pa vidiš katerih starejših še recimo dosti vozi in kaj je šee dovolj ugodno za enostavno in poceni vzdrževanje.
Recimo 15 let starih cliotov in meganov skoraj ni več, težko opazni, ko reicmo 15 let stari civici še vsi na cestah. dasiravno niso skotani. ITD. Zdaj v rangu 5 do 10 let ne vem

Se hecaš? Ravno Cliotov in Meganov je precej "15 let starih", ker so to bili eni izmed najzanesljivejših bencinskih avtomobilov iz Evrope.

Imam 18 let starega Megana, pa me vse manj mika, da bi ga zamenjal. Ok, v bloku je najstarejši avto na parkingu in morda bi me moralo biti sram. Ampak avto dela, stroškov z njim nimam, poraba ni prevelika in pelje se tudi ok. Boste rekli varnost... ja ta je pač kakršna je.
smile-1.gif

Jaz mam istega megana kot ti pa bi ga zamenjal za kakega manj rjastga pa tazga ka še ni imel karambola :D Moj j že čist pokrivljen in rjast. Motor je pa kot urca. Sem njemu na čast odpru nekaj časa nazaj temo.