Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.015
8.194
113
pri taščici
Samo res! Koliko let so že plug-in hibridi, pa do sedaj tega še niso porihtali in avti dnevno stojijo ob cesti zaradi loma vsega živega v neogretem ICE motorju. Edino kar res trpi pri takem zagonu je ekologija, ker katalizator ni ogret.

O ti ljuba sveta preproščina!

Off.

BTW: v četrtek imamo redni servis na GLA 250e - bom prosil, da mašino razstavijo in pogledajo kaj je že vse polomljeno. :bonk:
Na netu se najde kar nekaj debate o volvo pluginih. Tam so bili se boljsi. So kombinirali z dizlom.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.495
7.593
113
Kaj bo to delalo sele pri plug in hibridih ko ti pri preveliki obremenitvi E motorja (AC, prehitevanje, vožnja v klanec....) vkljuci ICE motor in ga pozene v rdece polje z nule.
Samo res! Koliko let so že plug-in hibridi, pa do sedaj tega še niso porihtali in avti dnevno stojijo ob cesti zaradi loma vsega živega v neogretem ICE motorju. Edino kar res trpi pri takem zagonu je ekologija, ker katalizator ni ogret.

O ti ljuba sveta preproščina!

Off.

BTW: v četrtek imamo redni servis na GLA 250e - bom prosil, da mašino razstavijo in pogledajo kaj je že vse polomljeno. :bonk:

Vem da je ima yota rešen pritisko olja. Nisem pa točno vedel kako, zato sem vprašal AI:

Rešitev pri Toyoti:​



  • Primarna oljna črpalka je še vedno mehansko gnana, ker je to najzanesljivejša rešitev za dolgoročno delovanje.
  • Pomožna električna oljna črpalka pa je prisotna v hibridnih sistemih, kjer mora biti zagotovljen tlak olja, ko se ICE še ne vrti — zlasti za:
    • Hladni zagon (pred zagonom motorja se lahko vzpostavi osnovni tlak).
    • Prehode med EV načinom in ICE delovanjem, da se prepreči suho trenje.
    • Mazanje menjalnika (e-CVT planetni sklop), kjer električna črpalka vzdržuje tlak tudi, ko motor miruje.

Torej nekaj čisto drugega kot neumen START/STOP.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.639
3.917
113
Dejansko verjamete temu članku?

Kupljen na spletni dražbi? GLE 400 je nov toliko.
ko je bil luksuzni Mercedes GLE 400, vreden okoli 100.000 evrov, opremljen z zavorami iz – lesa.

Če ne bi bilo tega, bi še verjel, da ne gre za prikrit PR:
Ironično pa ima ime Brembo s tem primerom skupno le to, da podjetje resnično veliko vlaga v razvoj naprednih zavornih sistemov. Njihova tehnologija Enesys na primer zmanjšuje emisije zavornega prahu – tistega, ki nastaja pri običajnem zaviranju, ne pa pri drgnjenju lesa ob kovino. Po ocenah strokovnjakov v Nemčiji zaradi obrabe zavornih komponent vsako leto v zrak poleti več kot 10.000 ton drobnih delcev, ki sodijo med vir prašnih delcev PM0,5.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Gamero in sajkek