Stekam.
9 na uro neto. To je 1700 za 176 ur? Pa se malca in prevoz?
Ce znam vodit se mal vec itd.
Sem dobr razumel?
9 na uro neto. To je 1700 za 176 ur? Pa se malca in prevoz?
Ce znam vodit se mal vec itd.
Sem dobr razumel?
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Kaj ima delavnica veze pri tem?
Zanima me a date projekt, objekt, hiso za elektrificirat, cena dogovorjena, lastno orodje itd?
Ne, ker potem bi bila to naša konkurenca in bi pljuvali v lastno skledo. Pa objekti niso neke hiše, vrtci ali šole. Gre za tovarne in proizvodne linije, ki morajo biti narejene po vseh standardih, za katere pa sploh dvomim, da imajo kakšni "lokalni s.p. -ji" zmogljivosti in znanja.
Delavnico in orodje je potrebno amortizirat in če damo delat ven, potem smo dali "dreku focn..."
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Lepo za kolega. Razlika je v tem, da mi ne delamo za Renault, Krka ipd. Mi delamo Krko, Renault ipd.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
. Delo v MB je sestavljanje elektroomar za naročnika
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
150k folka brezposelnega, tukaj se pa delomrzneži pačijo, ko jim ponujaš delo.
Zgleda,da bo treba ponudit najmanj jurja osnove + služben avto + stanovanje.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Pri vezavah elektroomar bo bolj tezko, ce ne poznas stvari. Pri elektromonterstvu pa ni probelma, ce si priden. Kable vlect in trase polagat ni neko strasno delo, ampak potem je to vecinoma delo na terenu (AT, DE). Fajn je, ce znas vsaj nekaj nemsko ali anglesko. Je pa placa dobra...