mimovrste

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.950
3.237
113
Kok ste eni dobri - kaj vse berem - od tega da eni shranjujete screenshote strani izdelkov do tega da eni snemajo odpiranje v pričo dostavljalca, tretji pa po mesecu uporabe pošljejo nazaj, da se trgovec zajebava :nigladek:
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
folk ma vse živo, nimaš kaj. 2 slabi izkušnji pa boš tudi sam počel kaj podobnega.
sam se takih zadev praviloma ne poslužujem ker zaenkrat sem brez večjih slabih izkušenj. Edino kar sem sem enkrat poslikal paket preden sem ga odprl ker sem videl da je nekje čudno udarjen, na koncu je bilo sicer vse OK. Vrednost je bila cca 1.5k€.
 

Luce

Fizikalc
3. sep 2018
406
60
28
Kok ste eni dobri - kaj vse berem - od tega da eni shranjujete screenshote strani izdelkov do tega da eni snemajo odpiranje v pričo dostavljalca, tretji pa po mesecu uporabe pošljejo nazaj, da se trgovec zajebava :nigladek:
Ko boš enkrat imel tako izkušnjo v vrednosti 1000€ ali več in se boš potem jebal po trgovini, s serviserji z uveljavljanjem napake take in drugačne, garancije... in podobno potem boš drugače govoril.:bonk:
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kok ste eni dobri - kaj vse berem - od tega da eni shranjujete screenshote strani izdelkov do tega da eni snemajo odpiranje v pričo dostavljalca, tretji pa po mesecu uporabe pošljejo nazaj, da se trgovec zajebava :nigladek:

Mi pravi frend prej, da je bil danes v trgovini in dobi ena pred njim račun za nekih 80 al 90€ in je v pričo vseh rekla, da ona ni toliko nabrala in so morali vse še enkrat pregledat, zadaj pa gužva do ne vem kje. No, na koncu se je izkazalo, da je bil račun točen :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: BuDi

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
Zdravo vsem, vem, da ni CU tema, vendar bom vseeno vprašal, če je imel kdo težave pri Computer Universe strani? Prejšnji teden sem prejel napačen paket namesto računalniških delov, poslal sem ga nazaj, pisal 3 emaile vendar še niso odgovorili od petka. Kaj storiti? Stran je super dokler ne rabiš njihove podpore. Zdaj lahko samo upam, da nisem ob 512€ vrednih računalniških komponent. Imam tudi potrdilo od Pošte Slovenije, da sem vrnil napačen paket. Res nevem kaj storiti in me skrbi kaj bo, ker ne odgovarjajo na sporočila. Poskusil bom še v nemščini napisat, če do konca tedna nebo odgovora. Paket je bil poslan z DHL navadno pošto (ne DHL Express). Upam, le da uspešno prejmejo vrnjen napačen izdelek in mi pošljejo pravo naročilo računalniških komponent. Predvidevam, da je DHL zamenjal paket in dal gor napačno nalepko in je tako prišlo do zmede, že ko sem sledil pošiljko je bila pri nas nekje preusmerjena. Dva moja prijatelja sta pred kratkim uspešno dobila komponente brez težav. Če kdo zna pomagat ali ve karkoli kako pa kaj naprej bi bil zelo hvaležen. Paket je bil v ponedeljek vrnjen, do petka počakam sicer se borim naprej za refund ali pravi paket. Nikoli več ne naročim iz te strani, ker so neresni očitno. Pravo razočaranje in zmeda. Prosim, če bi znal kdo pomagat. Hvala :rolleyes:
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.061
1.270
113
Mas sledilno stevilko za svoj paket? Si placal s paypalom? Imajo telefonsko stevilko za klic?
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
Imam sledilno številko za moj paket, piše, da je bilo vse dostavljeno, kar je bilo, vendar napačen paket, ki sem ga v ponedeljek vrnil na pošto in predvidevam, da so ga poslali nazaj na Computer Universe. Plačal sem z Mastercard kartico za spletno plačevanje. Za sam DHL ni nobene direktne številke za kontakt, ki je verjetno nemški in je nemški DHL predal paket pošti slovenije. Na paketu od DHL nalepke je prava teža paketa 9kg, vsebina je bila 20kg. Na DHL nalepki pošiljatelja je samo nemška številka od spletne strani.
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
To imam, če kaj pomaga. Je ta pošiljka bila samo poslana pravem prejemniku? Kateri je pomojem naslovljen na pošiljki, mogoče je ta oseba prejela moj paket jaz pa njenega? Na zaposniku je referenca/sklic zapisnika, in moja sledilna številka za paket, ki sem jo dobil od CU/DHL.

Edit: Ja sem poslikal napačen paket, ki sem ga dobil in vse nalepke na paketu, sem tudi jih dodal v mail poslan na CU support.

Kaj pomeni tisto zgoraj napisano “dve spretnici” ?
Ta paket, ki je bil vrnjen v ponedeljek pa je popoldan status sprmenjen v “The recipent was not present, a new delivery attempt will take place” Sledilna koda ista kot od vsega začetka.
 

Priponke

  • C20DE1D6-72F5-4260-BD4E-1B4A2F146CD5.jpeg
    C20DE1D6-72F5-4260-BD4E-1B4A2F146CD5.jpeg
    1,9 MB · Ogledi: 175
Nazadnje urejeno:

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.061
1.270
113
Jaz ne bi posiljal nazaj preden bi dobil kak odgovor s strani CU. Zdaj si ti poslal nazaj in lahko samo molis boga, da se komu tam dvigne. Zavrti cifro in poklici.

Se to. Vedno, res vedno uporabljajte paypal. Posebej ib nakupi iz tujine in take vrednosti. Ko ni nobenega odziva od prodajalca odpres case na paypalu. Amen.
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
Jaz tudi ne, ampak je tako naneslo, molim boga, da so pošteni kot sem bil jaz. Bom poskusil poklicat, druge ni..
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
Zgleda da ne.

Edit: Zdaj sem se pogovarjal z CU podporo, so bili kar prijazni in so preverili moje naročilo, ampak govorijo zelo slabo angleško zato sem se moral sam potrudit z nemščino. Dogovoril sem se, da jim pošljem vse slike o dokazu napačnega paketa, tako da upam, da bodo razumeli, seveda sem mail napisal v nemškem jeziku. So preverili moj paket in da bi naj bil dostavljen, a so rekli naj pošljem slike in sem tako storil, sedaj pa spet čakam in mogoče še upanje ni čisto izgubljeno.

Edit 2: Zdaj sem jih poklical drugič, in očitno jih je treba malo spodbujat pri delu, najprej sem govoril z moškim, ki me je preusmeril k ženski, kateri sem razložil zadevo in so rekli, da bom dobil na mail več informacij in da je že bilo poslano naprej, da je pošiljka bila poslana narobe v kontrolni center (pošte). Tako, da sem zdaj malo pomirjen ampak še ni nič rešeno o_O So bili prijazni in so me kar dobro razumeli v angleščini.
 
Nazadnje urejeno:

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Jaz ne bi posiljal nazaj preden bi dobil kak odgovor s strani CU. Zdaj si ti poslal nazaj in lahko samo molis boga, da se komu tam dvigne. Zavrti cifro in poklici.

Se to. Vedno, res vedno uporabljajte paypal. Posebej ib nakupi iz tujine in take vrednosti. Ko ni nobenega odziva od prodajalca odpres case na paypalu. Amen.
Kako boš plačal po Paypalu, če prodajalec ne ponudi takega načina?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Mirc4u2c si ti dobil napačni paket (naslovljen na koga drugega)? Ali si dobil paket naslovljen na tebe, vendar z napačno vsebino?
Kako to misliš, da si paket vrnil na pošto? Si ga zavrnil kot neprevzeto - zavrnjeno, ali si ga samo odnesel na pošto in rekel "to ni moj paket", ali si ga dejansko poslal nazaj v trgovino in tudi dobil potrdilo o poslanem paketu?
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Pozitivna izkušnja.

Crknil mi je QI polnilec za telefon, ker je bila nabavna cena pod 40€, imajo sistem, kjer lahko zadevo enostavno prineseš nazaj in ti kar direkt zamenjajo za nov izdelek ali pa vrnejo denar, če ga ni na zalogi. Pri meni ga ni bilo in sem dobil nakazano naslednji dan.

V čem se uveljavljanje reklamacije za artikle do 40 € razlikuje od običajne reklamacije?

Ob uveljavljanju garancije za artikle v vrednosti do 40 €, ki imajo veljavno garancijo, vam vrnemo denar ali artikel zamenjamo, če je na zalogi v centralnem skladišču. S tem skrajšamo garancijski postopek. Možnost zamenjave artikla lahko kupec izbere samo v primeru, da za artikel obstaja zaloga v centralnem skladišču, sicer kupcu povrnemo kupnino.
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
101
20
18
Pbutec : Paket sem dal naslednji dan nazaj poštarju, ko je prišel do nas z avtom, drug dan pa sem dobil potrdilo/zapisnik. In zdaj nevem ali je bil poslan na CU ali osebi oz prejemniku v nemčijo, piše da je naslovnik Sasha v nemčiji na zapisniku ki sem ga dobil. Na eni nalepki je bil naslovljen na drugo osebo v Nemčiji, na drugi nalepki pa je bil naslovljen name z pravo kodo ki bi naj bila zame za moji posiljko. Nevem kako je prišlo do te zmede ampak so mi rekli po vcerajsnjem klicanju da mi bodo poslali mail (novo kodo?) Je tudi koda oz nemskega narocnika paketa za racun, verjetno je on zdaj dobil (sem jih klical pa se nismo ravno razumeli zakaj se gre). Zdaj bom pač klical in se trudil ter vstrajal vsak dan na CU support da želim samo svoj paket ki sem ga naročil, to ni moja napaka, ni moje naročilo, naj sami uredijo kako je prav meni pa naj pošljejo komponente ki sem jih naročil pa bomo vsi srečni. Vceraj so mi obljubili odgovor na mail z 10 slikami o vseh nalepkah in vsebini paketa. Do zdaj še ni nič, ko se vrnem iz dela spet kličem za svoj paket. Imam še upanje ker so bili kar prijazni. Skratka res je kar zmeda, sploh zato, ker smo ga kar tako vrnili na pošto (paket). Imam pa vsaj dokaz/potrdilo/ zapusnik da je bila napaka in da je zadeva bila vrnjena, na zapisnikuu je žig in dva podpisa od pošte. Res je paypal najbolje za drugič, če se to reši in ne izgubim 512€ bom zelo srečen. Sicer pa drug teden grem na banko in prosim z dokazilom vrnitve paketa da mi naj vrnejo denar in upam da se bo to dalo, naj bi se. Hvala vsem, ki spremljate in ste pripravljeni pomagat. Vam sporočim razplet.