Merjenje CO2 v hladilni tekočini

tony

Guru
23. jul 2007
9.998
1.677
113
Najbolj enostavno se res zdi s tem testnim kitom...

Sicer pa američani menda vzamejo tudi sondo za pline na tehničnem pregledu in jo postavijo pred luknjo za čep ekspanzijske posode... Če boš probal kaj takega, obvezno sporoči, tole me že dolgo matra firbec :)

(Če je poškodba glave/tesnila že res huda se naj bi lahko kdaj videlo tudi mehurčke v tekočini... A je to sploh mogoče? Bo avto tako sploh še delal?)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.998
1.677
113
V hl. tek. ne sme biti izpušnih plinov, če so, to 100% pove, da je fuč tesnilo glave ali glava...

Včasih avto "pije" vodo, pa je težko določiti zakaj. Poleg naštetih je lahko razlogov še veliko: puščajo cevi za vodo, pušča pečka, pušča sam blok motorja zunaj glave, pušča hladilnik, odpira se čep ekspanzijske posode. BMWji čisto regularno spijejo nekaj deci vode na leto, pa zato ni nič narobe z glavo motorja...

In dokler se ni vedelo za te testerje, je bilo včasih zelo težko določiti, zakaj izgineva voda.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.931
6.210
113
Ko še ni blo teh testerjev je bila voda samo v mašini in ne 35 drugih priteklinah :) tak da si dal sistem pod pritisk in si vido kje teče :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.998
1.677
113
Včasih se tudi pod tlakom na hitro nič ne vidi, dobro je počakati recimo 8 ur, če potem kje vidiš kapljanje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.931
6.210
113
če v 8 urah vidiš samo kapljanje bo na tistem mestu rdeče, ker med delovanjem motorja spušča in sproti izhlapi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
4.210
1.776
113
V hl. tek. ne sme biti izpušnih plinov, če so, to 100% pove, da je fuč tesnilo glave ali glava...

Včasih avto "pije" vodo, pa je težko določiti zakaj. Poleg naštetih je lahko razlogov še veliko: puščajo cevi za vodo, pušča pečka, pušča sam blok motorja zunaj glave, pušča hladilnik, odpira se čep ekspanzijske posode. BMWji čisto regularno spijejo nekaj deci vode na leto, pa zato ni nič narobe z glavo motorja...

In dokler se ni vedelo za te testerje, je bilo včasih zelo težko določiti, zakaj izgineva voda.
Res je, meni bimer pozre 2-5 deci na leto.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.293
3.757
113
Ko še ni blo teh testerjev je bila voda samo v mašini in ne 35 drugih priteklinah :) tak da si dal sistem pod pritisk in si vido kje teče :)
YT video "How to use head gasket tester" ima pa spačka na naslovnici ;).
Pojasnilo za mlajše bralce: spaček ima zračno hlajen dvo-valjni boxer - ni hladilne tekočine v kateri bi lahko meril vsebnost CO2.
.
Se opravičavam za OFF.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj in tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.998
1.677
113
"Res je, meni bimer pozre 2-5 deci na leto."

Vestno jo nalivaj...

Moja bemfla sta bila še tako stara, da je bil čep ekspanzije povsem klasičen (modernejši ti ne pustijo ga zategniti čez maksimum ampak lepo skočijo na "začetek navoja") in po 15 letih nalivanja vode me grif, koliko je čep treba zategniti, ne bo zapustil do smrti :nazdravje:
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.210
1.776
113
Nič ne preskočijo novi čepi, to imaš nekaj zjebano. Je pa res da ko je pritegnjen na max ne stoji fiksno ampak ga lahko obrnes za 1cm nazaj brez upora. Velja za obe ekspanziji (low temp in high temp). Nalivam bolj ne-vestno....havbo odprem samo ko menjam olje/sveče, vitrex zdrži enormno dolgo. Itak ima ekspanzija senzor pa naj zacvili če hoče.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.998
1.677
113
Priznam, nazadnje sem ga odpiral na e60... Čas se vrti, bemfl je pa skos isti :valjamse:

Skratka, na Fzz zadeve se nikakor ne spoznam. Že ob omembi dveh ekspanzij čukasto gledam :zardelalter:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.421
4.331
113
Tale tester z veho pomaga, ko imaš že fino prebito tesnilo, pa še takrat ni 100%. Ker izpušni plini pri prebiti glavi/tesnilu (lahko) uhajajo v hladilno in gredo skozi čep ven. Če malo pušča se CO2 lepo raztopi v hladilni ker je vodotopen, če fino pušča imaš čez hladilno itak prepih in niti ugotavljat ni treba.

Drugače kemija osnovne šole. Apnica je sredstvo za dokazovanje Co2, in to precej dobro če znaš zamešat pravilno saturirano raztopino. Ostalo kar rabiš je ena cev ki gre na čep in flaška apnice skozi katero izhaja cev.