Menjava AGM akumulatorja

hboris

Pripravnik
16. jan 2020
58
4
8
Zanima me, če lahko sam doma menjam AGM start/stop akumulator?
Na spletni strani berem, da ga je potrebno priklopiti na tester. Če tega ne storimo ima to vpliv na start/stop sistem in na življensko dobo akumulatorja
Serviser mi pravi, da moram pred odklopom le zagotoviti drugo napajanje, da sistem ne ostane brez elektrike.
Kaj je prav, prva, druga ali obe varjanti?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Ce predvideva vpis rabis tester, ce ne mu lahko zdesetkas zivljenjsko dobo
 

vincenco

Pripravnik
25. jun 2009
60
38
18
Jaz sem ga sam menjal na Opel GTC. Enakovreden CA akumulator nobenih problemov že 2 leti. Je pa odvisno od tipa avtomobila glede zakompliciranosti proizvajalca...naredijo od lastnika buteljna tako, da mora menjat servis kar je velika bedarija.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Pri Psa in Renoju mislim da ni neke znanosti, Bmw obvezno seznanit, Vag od dolocenega letnika pravtako. Zgodbe o enaki amperazi in vzporednem napajnju so neumnost, saj je problem v polnilni logiki, ki star aku polni z drugacnim tokom in intervali kot novega. To pa novemu ne ustreza in ga lahko poskoduje. Crknil na hitro sicer ne bo, ne bo pa dozivel normalne zivljenjske dobe, ki je pri teh akujih ene 8 let ali vec
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.329
3.423
113
Nabavi si caristo pa en Obd dongel pa ga lahko spariš BP.
Navodila so na you Tube.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.329
3.423
113
2016 letnik Golf, še AGM baterija in po 8 letih in 255000 km še vedno dela.

Potrkam na les, da ne crkne.

Je pa res da so kasneje začeli not tišati EFB baterije, ki pa redko katera doživi 4+ leta.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Moj agm januar 2015 prvovgradnja. Dela. Sem ga med korono parkrat dobro izpraznil, pa servisna diagnostika kaze se 90% kapacitete.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Moj je 2015 pa ne opazim nobene razlike...S&S normalno deluje.
Itak lahko jutri crkne.
Evo odpovedal 3 tedne nazaj. Zamenjal z enako kapaciteto vendar S&S sedaj ne deluje.
Pred mejavo klical na servis in so rekli da ne rabi validacije (Hyundai). Tam kjer sem ga kupil so mi ga zamenjali in so rekli, da ne rabim validacije...da to treba v glavnem za Škodo in VW.
Alternator polni z 14,5V, napetost pri 0st. 12,6V, pri 10 st. 12,7V. Klical v prodajalno in so rekli da to vse ok.
Ima kdo kakšno idejo zakaj mi avto v leru napiše, da ni izpolnjen pogoj za delovanje S&S? Vem da ne deluje če je premrzlo, ni ogret motor, če med speljevanji ne dosežeš vsaj 30km/h, prenizka napetost akumulatorja... Še kakšen pogoj?
Saj načeloma mi sedaj ok, ker tisto ugašanje mi ni bilo všeč ne bi pa rad da se uniči akumulator.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Si dal agm? Eni avti rabijo parjenje prek testerja. Drugi 24 ur da zacne delat. Lahko da je aku prazen s police (to se je zgodilo meni) in bo trajalo da bo tako poln da bo zacel SS delat. Lahko pa da je izpolnjen eden izmed 1000 pogojev, pri katerem SS ne dela. Pri trenutnih temperaturah itak vecino casa ne dela. Pa ne dela ce imas kabino vec kot 4⁰ vec nastavljeno kot je, pa ne dela pod xx⁰, pa ne dela ce si odpet, pa ne dela ce.....xxx
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Seveda sem dal AGM enake kapacitete. Parjenje je servis rekel da ne rabim. V avtu je že 3 tedne cca 1000km. Do sedaj mi je delal S&S, da je bila le kakšna stopinja nad 0. Prvi teden je bil konstantni minus in sem rekel ok ampak zadnji teden je pa že orng toplo pa še vedno nič.