Cene pri eni in pri drugi oblikuješ, kakor hočeš.
Pomebnejša razlika med malo/vele prodajo je zakonska.
V pogojih, ki jih moraš izpolnjevati za maloprodajo in papirologiji, ki jo moraš vodit.
Lahko pa razlikuješ tudi po tem, kdo je kupec:
pri maloprodaji je končni kupec znan, pri veleprodaji pa (še) ne.
Nep a mešat nabavne in prodajne cene.
Nabavna cena za izdelek je en stvar (odvisna od cene dobavitelja in popustov, rabatov,...)
prodajna cena (malo ali vele-prodajna) pa se oblikuje na podlagi tvoje nabavne cene,
vseh ostalih stroškov in tvoje marže. Ne pozabi na DDV.
Torej:
Tvoj dobavitelj prodaja izdelek po 10€ komad. Ker si reden/dober/velik odjemalec,
ti prizna 30% rabata. Ti torej za izdelek plačaš 7€. Zraven prišteješ še
ostale stroške, ki jih imaš z izdelkom: prevoz (1€), skladišče (1€), reklama (2€), ...
Tvoja nabavna cena je tako 11€.
Tvoja prodajna cena mora torej biti večja od 11€.
Veleprodajno nastaviš recim 15€+DDV, to pomeni za večje nakupe, podjetja,...
maloprodajno ceno (v svoji trgovini) pa nastaviš na 20€+DDV (ker moraš plačat še najem trgovine, prodajalca,...)