Mali oglasi: zabavne podrobnosti

AndrejEnej

Majstr
13. okt 2016
1.119
204
63
145 km SZ od Opatije
Oba skor enak letnik, s tem, da je en Ferrari , drug pa Reno. Res je velik za premišljevat, pa četud je Clio V6 ( btw. tist Ferrari ma zih sam 3 cilindre :evil: ).
Verjamem pa, da so cene za ta tip vozila nenormalno visoke, predvsem na mobile.de (pri nas jih ni, oziroma so zelooooo redki).
Saj pri nas tud najdeš kakega fičeka za 10k .....
Kot razumem, ima tole vozilo zgolj zbirateljsko vrednost ... za posebneže.

Aja, da ne bo kdo mislil, da lahko kupim tistega Ferrarija ... ne morem. Tud Cliota ne. No, za tak denar ne.
Da se ne delam preveč frajerja ...
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
5.170
464
83
clio v6 je prvič redek in drugič... je clio samo po imenu (pa lučeh pa armaturki)

kljub visoki zbirateljski vrednosti tudi spravi nekaj od sebe (predvsem druga verzija), če te že prime in ti ga ni škoda
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
10.974
553
113
Marlbor
Nima smisla primerjati s tem ferrarijem. Clio je zbirateljski primerek, verjetno v brezhibnem stanju. Ferrari pa jama brez dna, zagotovo v bolj klavrnem stanju, kjer te čaka vsaj 10k eur stroškov, samo da ga skozi tehničnega spraviš.

Podobno kot bi s ferraijem primerjal enega še 10 let starejšega ford escorta, ki v zavidljivem stanju dosegajo cene čez 50.000eur.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
8.344
925
113
Ja clio glih ni jama brez dna. So vseeno deli obcutno ceneje. Deli za motor se dobijo povsod. Ferrari ma večino samo original
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
5.170
464
83
ja no karoserijski deli so problem, ker se kompatibilnost z navadnim cliotom neha nekje pri lučeh...

tako da tole zbijat ni ravno zdravo
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.383
176
63
Če je clio V6 v top stanju, je cena OK. Zbirateljski avto pač, cena novega je bila ca. l .2001 nekih 8 milijonov tolarjev (takrat bi to ustrezalo ca. 33.000 EUR) danes bi revalorizirnano odgovarjalo ca. 55.000 EUR. Pa pravijo, da renoji zgubijo polovico vrednosti v prvem letu. :evil:

Drugače pa eden izmed Clarkosonovih 5? avtov iz dream garaže, seveda Ph. 2, ker Ph. 1 je bil dober samo za gledat, za vozit pa ne ravno.

Še zelo dobro se spomnim tega videa, kjer turbo 5 Ph. 2 clia V6 Ph. 1 šola vožnje po ovinkih, clio noče in noče počez, najprej očitno podkrmari, ko pa se v stotinki sekunde postavi počez, ga je skoraj nemogoče rešiti.:
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: jello

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.383
176
63
Moder ph2 je itak top po izgledu, leta 2005 sem na Dunaju videl prav takega in vem da če bi zadel na lotu (itak ga ne igram), bi si najprej kupil modrega clia V6 Ph2, šele potem za daily avto RS6 ali M5:


Na mobile de so skoraj nevoženi Ph1 po okrog 80.000 EUR, verjetno za nekaj tisočakov manj dejansko tudi zamenjajo zbiratelja. :)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.383
176
63
Pelje se 4x4 cosworth zagotovo bolje, a optično cliu V6 po mojem seže malokateri (super)športnik do kolen.