LED luči in še nekaj vprašanj...

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Zima je čas za ''dodelavo'' motorčka, pa bi imel dve vprašanji.

Za avtomobile si dobil na voljo relativno poceni module, ki so znali vključiti naprave povezane na njih, ko si avtomobi zagnal (recimo za dnevne luči). Modul je bil vezan direktno na baterijo in je preklopil glede na napetost na akumulatorju.
Iščem nekaj podobnega za motor, vendar sem našel le tole:
https://www.revzilla.com/motorcycle/rowe-electronics-pdm60-power-distribution-module
Izgleda top, ampak 200 USD+stroški nekako nisem imel v planu zabit za to. Obstaja kakšna cenejša alternativa? Ne rabim programiranja, itd. rabim le zadevo, ki jo priključim na akumulator in ki vključi naprave vezane na njo, ko zaženem motor. Rabil bi pa za polnilec in morda še LED luči.
Našel sem recimo tole, ampak je to čista dummy zadeva in nima tiste avtomatike zadaj:
https://www.amazon.com/Street-1042950-ElectroPods-Distribution-Module/dp/B0012TRFHO

Razmišljam o montaži dodatnih LED luči (ne rabim za svetilnost, ampak bolj za to, da si bolj viden čez dan). Kakšen predlog za kvalitetne zadeve, pa da ne stanejo ravno celo premoženje. Kitajcev za 10 EUR ni treba predlagat, sem jih imel v roki in ne hvala.

Naslednje vprašanje: kje dobit kvalitetne kable, ki bodo preživeli temperaturo motorja, ker bo napeljava zelo blizu motorju in tam je fejst vroče. Kakšen standard ali karkoli že moram gledat, da bo zadeva prava.

In pa še fotka današnjega dela, ko je NCjka malo ''slečena'':
nc750.jpg

PS: Jeb... in vse živi vijaki in sponke. Bomo videli, če bo šlo potem vse skupaj nazaj :). Par sponk je že manjkalo od prejšnjega lastnika, mi jih je pa v vrečki dal zraven motorja, ker jih ni imel časa oz. volje gor zmontirat. Ni bila pa niti ena stvar zlomljena:cool:. Tudi potem, ko sem jaz pobral vse dol... :p Je treba pa Hondo pohvalit, razstaviš lahko vse plastike z enim šraufcigerjem, enim torxom in enim 10 ključem.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
zakaj rabiš neke mudle. Preprost 12v rele in rešeno. Vežeš recimo na zadnjo luč (ki itak skos gori) in kak se vklopi luč se ti bo vse ostalo. pa je ranka par €
Okoli motorja ni tako vroče, da nebi kabli zdržali.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
178
98
28
Luč se ti verjetno avtomatsko vklopi ko motor zaženeš ane? Vežeš na luč kar potrebuješ dodatno in je problem rešen?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
zakaj rabiš neke mudle. Preprost 12v rele in rešeno. Vežeš recimo na zadnjo luč (ki itak skos gori) in kak se vklopi luč se ti bo vse ostalo. pa je ranka par €
Dejansko imaš prav, čeprav bi rad vseeno neko rešitev, da zadeva ''zgleda''.:D:p
Okoli motorja ni tako vroče, da nebi kabli zdržali.
S tem se pa ne bi strinjal. Bom pogledal, če imam še kje kable, ki so na zunaj kazali znake pregrevanja (stopljena plastika) in naredil fotko... Kaj to noter naredi, raje ne bi ugibal. Lahko so bili kakšni kitajski, ampak imam še vedno v spominu nek kitajski kabel za neko plastično igračko, za katerega sem mislil, da se je precvikal in sem ga potem olupil, da bi našel precvikano mesto. Se mi je ob lupljenju kabel spotoma v prah sesipal, loool. Itak je bilo tisto 220V, tole je pa 12V, ampak če že kaj delam, bi rad tako, da ne bo potem kakšnih težav.
Luč se ti verjetno avtomatsko vklopi ko motor zaženeš ane? Vežeš na luč kar potrebuješ dodatno in je problem rešen?
Nisem električar, ampak pri motorjih je to običajno dobra pot v prekurjenje vsaj kakšne varovalke, če ne kaj dražjega :). Vsaj rele mora biti vmes.
In če misliš, da so cene delov za avtomobile zlatarske, potem so deli za motorje iz čistega diamanta glede na cene, hehe...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
178
98
28
Dejansko imaš prav, čeprav bi rad vseeno neko rešitev, da zadeva ''zgleda''.:D:p

S tem se pa ne bi strinjal. Bom pogledal, če imam še kje kable, ki so na zunaj kazali znake pregrevanja (stopljena plastika) in naredil fotko... Kaj to noter naredi, raje ne bi ugibal. Lahko so bili kakšni kitajski, ampak imam še vedno v spominu nek kitajski kabel za neko plastično igračko, za katerega sem mislil, da se je precvikal in sem ga potem olupil, da bi našel precvikano mesto. Se mi je ob lupljenju kabel spotoma v prah sesipal, loool. Itak je bilo tisto 220V, tole je pa 12V, ampak če že kaj delam, bi rad tako, da ne bo potem kakšnih težav.

Nisem električar, ampak pri motorjih je to običajno dobra pot v prekurjenje vsaj kakšne varovalke, če ne kaj dražjega :). Vsaj rele mora biti vmes.
In če misliš, da so cene delov za avtomobile zlatarske, potem so deli za motorje iz čistega diamanta glede na cene, hehe...

Ma ja jst imam ponavadi kar tko zvezano, pa dela.

Glede delov - v 15 letih lastništva sem imel 11 motorjev in z njimi tudi precej prevozil. Razen rednih servisov (ki so izjemno poceni, če jih delaš sam) in gum (ki so malo dražje kot pri avtomobilu, vendar rabiš le 2) nisem potreboval nobenih delov. Verjetno niso poceni, ampak itak jih ne rabiš, ker japonski mopedi delajo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zima je čas za ''dodelavo'' motorčka, pa bi imel dve vprašanji.

Za avtomobile si dobil na voljo relativno poceni module, ki so znali vključiti naprave povezane na njih, ko si avtomobi zagnal (recimo za dnevne luči). Modul je bil vezan direktno na baterijo in je preklopil glede na napetost na akumulatorju.
Iščem nekaj podobnega za motor, vendar sem našel le tole:
https://www.revzilla.com/motorcycle/rowe-electronics-pdm60-power-distribution-module
Izgleda top, ampak 200 USD+stroški nekako nisem imel v planu zabit za to. Obstaja kakšna cenejša alternativa? Ne rabim programiranja, itd. rabim le zadevo, ki jo priključim na akumulator in ki vključi naprave vezane na njo, ko zaženem motor. Rabil bi pa za polnilec in morda še LED luči.
Našel sem recimo tole, ampak je to čista dummy zadeva in nima tiste avtomatike zadaj:
https://www.amazon.com/Street-1042950-ElectroPods-Distribution-Module/dp/B0012TRFHO

Razmišljam o montaži dodatnih LED luči (ne rabim za svetilnost, ampak bolj za to, da si bolj viden čez dan). Kakšen predlog za kvalitetne zadeve, pa da ne stanejo ravno celo premoženje. Kitajcev za 10 EUR ni treba predlagat, sem jih imel v roki in ne hvala.

Naslednje vprašanje: kje dobit kvalitetne kable, ki bodo preživeli temperaturo motorja, ker bo napeljava zelo blizu motorju in tam je fejst vroče. Kakšen standard ali karkoli že moram gledat, da bo zadeva prava.

In pa še fotka današnjega dela, ko je NCjka malo ''slečena'':
nc750.jpg

PS: Jeb... in vse živi vijaki in sponke. Bomo videli, če bo šlo potem vse skupaj nazaj :). Par sponk je že manjkalo od prejšnjega lastnika, mi jih je pa v vrečki dal zraven motorja, ker jih ni imel časa oz. volje gor zmontirat. Ni bila pa niti ena stvar zlomljena:cool:. Tudi potem, ko sem jaz pobral vse dol... :p Je treba pa Hondo pohvalit, razstaviš lahko vse plastike z enim šraufcigerjem, enim torxom in enim 10 ključem.

saj pa žice ne bodo ležale na agregatu ali hladilniku (100stopinj), tako da ni nobene bojazni, da bi jih stopilo

na fotki ne vidim dobro, kam boš montiral, na cevno zaščito? ta je votla, lahko narediš luknjico in spelješ žico tam skozi (sem to že počel oziroma videl pri kolegu)

nc750 ima verjetno že predpripravo za dodatne električne zadeve, meglenke, gretje ročk, 12V, zadeva ma svojo varovalko in rele itd. bi bilo dobro v tej smeri preverit

http://powersports.honda.com/documentum/MW01/08E70-MKA-D80.pdf
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Za mojega je bil rele poceni, nekaj čez 20 EUR.
Motor je imel predpripravljeno kablovje za dodatno opremo = za npr. ogrevane ročice in 12V vtičnico, vendar brez releja ni blo not štroma.

Zadeva je še toliko bolj primerna, ker je za 5A varovalko, skratka kot mora biti.

Za razmislit pa imaš mir.

Pri tebi se vtakne rele in varovalka ter še dodaten kabl z namenskimi vtikači (se dajo dobit), pri meni so normalni moški in ženski..