Lakiranje plastik

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Lani sem kupil skuterja,kateri je bil malo opreaskan. Čez zimo sem ga razstavil in zgladil plastike toliko,da sem načel barvo.
Sledi kitanje prask,potem pa se znajdem pred dilemo: ali moram potem plastike nujno nanest s špric kitom ali ni potrebno.
Barva bo drugačna od original.
Vsak nasvet o nadaljevanju je več kot dobrodošel,ker imam namen vse opravit sam,pa nisem ravno strokovnajak na tem področju.

Hvala!
cool-1.gif
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
1.) plastiko obrasiš (400 gradacija)
2.) pokitaš
3.) Obrusiš (600 gradacija)
4.) šprickit
5.) obrusiš (800 Gradacija)
6.) šprickit
7.) obrusiš (1000 gradacija + milnica)
8.) z etanolom očistiš
9.) z fuk-cotko obrišeš (taka lepliva cota je)
10.) 3 x nanos baze (barva)
11.) 3x nanos laka

pustiš 2 dni da se fajn posuši, potem privijačiš nazaj na motor

12.) 3M vodobrusni papir gradacije 2000 + milnica NARAHLO OBRUSIŠ ! (da dobiš smeti ven!)
13.) Groba polir pasta ala 3M (bela kapca) + mašina spoliraš zadevo


12 ali 13 lahka preskočiš, če delaš prvič. Preskočiš tudi če ne daš 3 nanose laka.


če je vse pripravlen tko tok more bit ni treba dat plastik prajmerja gor,ker se ti ne bo luščil, sploh ne na skuterja ker bo verejtno tanek nanos barve in se bo vidl kot pes. Plastik prajmer je obvezn na tistih plastičnih delih ki so flexibilni in se zvijao...plastik prajmer pa omogoča da je nanos barve tudi flexibilen.


veliko ljudi pravi da more bit plastik prajmer nanešen na plastiko, pred štrihanjem, dejstvo pa je da če je vse prplavlen in očiščeno tako kot more bit, potem ga ne rabiš. moreš met gor lepo rokavice, da ni mastnih odtisov, počakat je treba da je vse lepo suho, ker če se bo kontra sušil se ti bo stepl med sabo in se ti bo zarad tega luščil.
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
a to boš ti prvič delu ?


lej en nasvet ti dam poleg tistga vodiča zgoraj, ki se ga drž. Tak kot bo šprickit predn ga boš šel štrihat, tak bo končn izdelek. Vsaka praska ki bo v šprickitu vsaka lisa, senca, vzboklina ...se bo vidl na končnem izdelku.


ponavadi se plastika za skutarje barva tko da se baza in lak skupi zmeša, pa se nanese. Sam maš lahka tolk problemov zraven in naj bi se delal v komori, da ti ne priporočam tega, pa še bolj občutljiva je potem barva na zunanje vplive.
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Swich ...

Kako pa je z barvanjem plastike ogledal?

Ali gre to po istem postopku ali ...

Zadeva je sledeča: Imam obledela ogledala oz. se je neki sloj rahlo neenakomerno odluščil ... Klepar mi je to sicer premazal z nekim "globinom" in to je zdej zdržal cca. 1 leto ...

Je pa velika razlika med levim in desnim ogledalom, ker desni je nov, levi je pa star (desnega mi je zbil šlepar in ga je krila zavarovalnica)
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
lej popolnoma isto kot je zgoraj opisano....

ogledalo razstaviš komplet celga, obrusiš in pogledaš kje si...če ni globjih ali če sploh ni risov v njem začni kr z 600 gradacije da dobiš barvo dol pa pogledaš potem kje si. zdej če ni globjih risov al pa sploh udrtin potem kitanja ne rabiš...samo šprickit da popolnoma zgladiš površino in jo pripraviš za barvanje.


ogledalo lahko pobarvaš na isti zgoraj opisani način.


Lej, plastik prajmer se da med šprickitom in med bazo, da naredi površino pod bazo in lakom bolj fleksibilno, da baza ne poka med tem ko se plastika trese, krivi, itd, itd...


kar se na splošno tiče barvanja avta, je najbolj pomembno da se da gor ogromno laka...nekateri profiji nanesejo tudi 6 slojev laka , samo zato da ga potem 1/10 odbrusijo in spolirajo do popolnega sijaja. Dejstno je da ko zunanji vplivi prodrejo skozi lak je fertik, če je to pleh začne tam rustat, če je plastika se lahko začne luščit, odvisno kak je podlaga pripravljena....grdo zgleda v vsakem primeru. Zato je priporočljivo da je nanos laka debel in da je pravilno zmešan in nanesen, da sta baza in lak iste firme, da je baza pravilno nanesena, da se baza pred nanosom lahka posuši in spet obriše....priprava , priprava, priprava...

Tko za zanimivost naj povem, da nekateri prisegajo tudi na takšne finte, da se morajo žive barve (primer: "svetlo" oranžna) barvari tako kot so nameščene na avtu, ker se kao na končnem izdelku pozna vpliv sušenja-gravitacije kako se barva suši in kam gravitacija vleče barvo....samo to so potem že nijanse ki jih večina ljudi ne opazi niti pod neonkah.


lahko pa narediš vse kar je treba pa te na koncu zafrkne majster, ki ti je bazo zmešal in ne "trofi" odtenka , ker si pač ni cajta vzel...pa lahka začneš od začetka.