Laguna 1.9dCI ali Mondeo 2.0Tdci letnik 2004

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Nekako se nagibam k enemu od teh dveh avtomobilov. Baje naj bi imela oba težave z zanesljivostjo, katere so predvsem drage za odpravit.
Zanima me torej naslednje.
1.) Lagune naj bi bile po letniku 2003 pošlihtane: kaj je bila sploh prej težava in kaj so odpravili pri letnikih 2004+.
2.) Kaj je pri Mondeu predvsem problematično?
3.) Se da pri katerem od teh dveh videt realne km na servisu?
4.) Kaj bi izbrali izmed teh dveh?
5.) Morda kakšen nasvet, kje dobiti dobre te avtomobile v SLO? Predvsem kar me moti je to, da so ti avtomobili v Nemčiji občutno dražji kot pri nas. Pri nas so nekje pod 9.000 EUR in seveda imajo si okrog 105.000 km. V Nemčiji so s takšnimi km občutno dražji.
6.) Zanimajo me še dejanske izkušnje lastnikov takšnih avtomobilov. Kakšne težave, so bile drage za odpravit, kakšna je poraba?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.807
4.304
113

1.) Lagune naj bi bile po letniku 2003 pošlihtane: kaj je bila sploh prej težava in kaj so odpravili pri letnikih 2004+.
Intercooler in turbina, razlog za odpoved turbij je tudi nepravilni "vožnji", Intercoolerji so se napohovali in so sedaj
ojačani...

2.) Kaj je pri Mondeu predvsem problematično?
Pojma nimam

3.) Se da pri katerem od teh dveh videt realne km na servisu?
Nevem, moja ima 200kkm in so zelo realni glede na ohranjenost vozila, sem pa gledal Lagune ki so tudi gotovo
imele nerealne km, ena še celo skopirano servisno knjižico...

4.) Kaj bi izbrali izmed teh dveh?
Passata
wink-1.gif
... jaz sem Laguno, bolj mi je všeč, Renaulti so mi všeč, ima odpiranje šipe na prtljažnih vratih...

5.) Morda kakšen nasvet, kje dobiti dobre te avtomobile v SLO? Predvsem kar me moti je to, da so ti avtomobili v Nemčiji občutno dražji kot pri nas. Pri nas so nekje pod 9.000 EUR in seveda imajo si okrog 105.000 km. V Nemčiji so s takšnimi km občutno dražji.

Vozila ki so pripeljana iz tujine so v glavnem iz leazing hiš, ker je avto že dokaj amortizeran je tudi nakupna cena dealerja nižja, kot ga pa prodaja enega ata v nemčiji ki je kupil avto z svojim denarjem...

6.) Zanimajo me še dejanske izkušnje lastnikov takšnih avtomobilov. Kakšne težave, so bile drage za odpravit, kakšna je poraba?
Zaenkrat še v glavnem vse dela BP, razen šobe za pranje luči, je imale pa avto že menjan kompleten motor ker je šel prejšni v franže... Poraba med 7 -8.5l, žal imam prekratke vožnje..
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
ČE malo iskanje uporabiš, smo že parkrat premleli Mondlca in Laguno. Jaz sem pač fan Mondlca, ker mi vozna dinamika (podvozje in občutek na volanu) zelo ustreza. Imam starejši letnik, pa glede na ceno mislim da je optimalno kar sem lahko dobil.

KAr se tiče Nemčije, jaz sem gledal mobile.de, pa bi vseeno raje gor kupil sam, vendar od kakega privat, tako kot brat Focusa ki je uspel dobit kar je iskal pa še kake pol starega milijončka je prihranil. Res pa je da sem prej šasijo avta preveril (se pokaže vsaj kak poseg pod garancijo) in se je izkazalo da so bile cevi intercoolerja menjane nekaj, kar pa mi je prodajalec povedal tudi sam. Kar se Fordov tiče sem na mobile.de dobil občutek, da so cenejši, sploh pa je več izbire tistih, bolje opremljenih (Titanium, Ghia, Sport...). Poiščeš par avtov, v nekem razumnem radiusu, dvigneš keš, vzameš dopust, greš gor, pogledaš, odpelješ tistega, kateri pač najbolj ustreza rezmerje ohranjenost/kilometri. Recimo Focus je bil notri kot nov, zunaj umazan od nevihte, 2 leti, 80000km - vse je na pogled štimalo.

Postopek "uvoza" avta je bil tudi tukaj že 100x opisan, osebno pa sem samo poslušal eno punco na šalterju, ki nama je s prodajalcem govorila kaj morava naredit in naju pošiljala k okencom. Vse smo tam (Zulassungsstelle) zrihtali.

Aja pa šprehat je mislim da nujno, meni itak kein problem, je bil prodajalec še začuden.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Jaz mislim da za renaulta lahko preveris kilometre. Fora lagun je pa v tem, da so iz tujine vec ali manj vse karambolirane. Vsaj moj foter je kupil 6 mesecev staro, pa smo kasneje ugotovili da je bila razbita
smirk-1.gif


Mislim pa da sta mondeo in laguna toliko razlicna, da se lahko odlocis samo za enega. Laguna je ful mehak avto proti mondeotu. Odvisno kaj ti pase.

LP
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.807
4.304
113
Gotovo zato ker hodijo dilerji v tujino iskat skantantane Lagune, ampak Passati in Mondeoti pa niso, torej v glavnem so Lagune skantane?!? Na podlagi česa, ker se je tvoj fotr nategnu ko je hotel prišparat pa so mu uturili skantan avto ( saj ni nič narobe z njim če je vse pošihtano tako kot treba)

Me pa res zanima kolk je bila skantana pa ker konc?


Je pa res, da je veliko avtomobilov, ki so k nam pripelajni iz tujine, ki so kupljeni od lizing hiš videlo kdaj ličarja in zakaj, ker so to službena vozila se najnje ne merka toliko kot na privat, vsa vozila so kasko zavarovana in posledično večkrat popravljana. Marsikatero vozilo ki ga dealer pripelje v SLO je malo popraskano, obtolčeno in ga predno gre v prodajo dajo porihtat. In taka vozila so vseh znamk in ne v glavnem samo vse Lagune kot si iterpretiral...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Renaulti so pri nas nasplošno cenejši kot v Nemčiji, ker se iz njih po domače drek dela in je trg nasičen. Pa še popusti za revozovce naredijo svoje.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.807
4.304
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Vec je lagun karamboliranih ker nemorejo vracat stevcev.

Tole mi tud ne gre skupaj, ker razbit avto da ga prodaš je vedno zguba, tko da nevidim logike...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Zakaj pišeš o stvareh, ki so neresnične. Tudi Lagunam se vračajo števce.
Ja no potem pa se toliko slabse
grin1.gif


Enkrat sem bil v eni majhni avtohisi, pa so narocevali ful meganov in vsi so bili nekaj razbiti.
Ker razbiti avtomobili so cenejsi v tujini, pri nas pa stanejo skoraj toliko kot neposkodovani. In potem avtohise za majhen denar popravijo skodo in avto prodajo naprej.

LP
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.807
4.304
113
Razbiti avtomobili so vedno cenejši kot nerazbiti, lizing hiše prodajajo take avte kot jih dobijo nazaj od stranke...
verjetno obstajajo dealerji ki kupujejo predvsem razbite avtomobile in jih popravijo ter tako dobijo notri razliko
v ceni. Če ima dealer še kleparsko delavnico pol je ta verjetnost večja...

Sam se videl kakšni so ti avti od leazing hiš, ohranjeni so približno isti ali so iz IT ali iz DE, sam paleta modelov je druga,
povsod dobiš lahko zelo lepo ohranjene, tudi z samo 50kkm, lepo ohranjene z 200kkm ali pa zgonjene z 100kkm.
Čar tega biznisa je, da reskira koliko bo moral vložiti v avto da ga porihta in proda naprej, je pa mogoče 5% teh avtomobilov da niso bili nič obtolčeni in tisti redkokdaj pridejo knam ker je cena bistveno višja...

Če smatraš, da je blatnik ali odbijač poštrihan, da je avto "sesut" potem pač pojdi kupit novega, pa še tam se zna zgoditi
da bo že kaj popravlejn...

Sem pa že videl experta, ki je meril lak na Laguni in ugotovil da je bila havba sesuta in da je full pokitana...
 

MMatejj

Zelenc'
28. sep 2007
9
0
1
Pri Renaultih, ki imajo kartico se stevilo kilometrov belezi tudi na kartico (tega veliko ljudi ne ve) in lahko preveris pri vecjih avtohisah, ki imajo te citalce. Mislim, da jih je samo 5 v Sloveniji.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.330
113
Ja in?
hysterical-1.gif


Kartica posodobi podatke vsakič, ko zaženeš vozilo ter vsakič, ko ga ugasneš. Ko vrneš kilometre nazaj, kartica naredi novi update, ki pa se ne pozna na kartici. Se pravi, kartica bo pokazala število kilometrov toliko kot boš ti imel ti na števcu, tako da so te čitalci kartice vredni pol ku.rca. Edina korist čitalcev je, da se spremlja intervalni servis, se pa da tudi to ponarediti.
wink-1.gif