kvaliteta dizelskega goriva v SLO

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Scania je predstavila nov motor z EGR tehnologijo ki za izpolnjevanje standardov Euro 5 ne potrebuje dodatnega reagenta (Ad-Blue).Samo na zalost ni primeren za Slovenko trzisce
confused-1.gif

...bo pa vozilo primerno za Bosno kjer se gorivo ze toci na vec kot 5ih crpalkah
smirk-1.gif


...toliko za tiste ki so se vedno prepricani da imamo tako kvalitetno gorivo kot Avstrijci, Nemci....in za OMV ki se sirokousti z Sprint-Diesel..
smirk-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.022
118
63
okolica mesta
Pa je tako gorivo bolj kvalitetno(z nisko vsebnostjo zvepla) za dizel motorje?? In kako veš kakšna je vsebnost žvepla v OMV dieslu
rolleyes-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Pred kakim letom so imeli na Hrvaškem velike probleme zaradi nafte, ki je imela preveč žvepla. Mi smo bili pa na sredi med Hrvaško in Evropsko nafto...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.195
1.811
113
mislimd aje pri nas po zakonu da mora mimelti gorivo največ 50 enost žvepla...bojda ga imajo v povprečju naša goriva okoli 25.

je pa dejstvo..da če želiš znižati razven škodljivih primesi..je logična poteza da je gorivo bolj čisto..torej žveplo blizu ničle.

ali rečeno drugače..avto bo čist, ko bo gorivo dovolj prečiščeno.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.940
5.015
113
No bodite prepričano da bo SCANIA-jev motor deloval tudi z našo nafto in to brez problema. Edino kar bo, je to, da njegov izpuh ne bo čist po normah EURO5. To je vsa umetnost.

Pa še ena resnica tiči, vsi tako kot Hrvati, Bosanci in Slovenci točimo nafto iz Rijeških rezervarjev. Sedaj je pa le vprašanje če OMW, Petrol to nafto predelujejo, v kar dvomim, razen v to da nafti namešajo še kake kemikalije in potem famozno reklamirajo Primadisel in SprintDizel.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
pri 5:59 je podatek o vsebnosti žvepla. klik
Posoda kam je natočila bencin ni homologizirana !!!!
wink-1.gif

(one plastenke 1,5L)
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Prevelika vsebnost žvepla v najboljšem primeru lahko prepolovi servisni intreval, to je menjavo olja in oljnega filtra. V Hrvaškem primeru pred leti je biklo rečeno, da bi bilo potrebno delati servis na 4000-5000km... V najslabšem primeru pa mašina počaka, šobe so zanič,...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
No bodite prepričano da bo SCANIA-jev motor deloval tudi z našo nafto in to brez problema. Edino kar bo, je to, da njegov izpuh ne bo čist po normah EURO5. To je vsa umetnost.

Pa še ena resnica tiči, vsi tako kot Hrvati, Bosanci in Slovenci točimo nafto iz Rijeških rezervarjev. Sedaj je pa le vprašanje če OMW, Petrol to nafto predelujejo, v kar dvomim, razen v to da nafti namešajo še kake kemikalije in potem famozno reklamirajo Primadisel in SprintDizel.





seveda bo deloval na naso nafto brez problema, problem je samo v tem da v Sloveniji skanja tega motora ne more dati na trzisce ker potem ne ustreza Euro 5.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Iz kje pa prihaja Agipova nafta? Direkt iz Italije?

Kje je sploh najkvalitetnejsa nafta pri nas? Agip?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Po moje kakih hudih razlik v sloveniji ni , kriva je zakonodaja ki dopusca tako nekvalitetno gorivo.Ve se zakaj. Izdelati gorivo brez zvepla ni poceni, zato jim najbolj pase imeti evropske cene goriva in balkanske standarde saj sta oba najvecja ponudnika goriva v drzavni lasti Agip in Mol pa pobereta drobtinice.Mi pa tudi ni jasno zakaj samo pri nas ne more vsak ponudnik oblikovati cene goriva, zato se tudi noben ne trudi prevec dat na trg gorivo ki bi bilo boljse kot je predpisano.
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Pa še ena resnica tiči, vsi tako kot Hrvati, Bosanci in Slovenci točimo nafto iz Rijeških rezervarjev.


Če je tako kot trdiš, zakaj imata potem OMW in Petrol skupno skladišče za goriva v Kopru ? Zato, da lahko iz Rjeke po železnici vozijo nafto v Koper ? Ne vem meni se zdi ta trditev fejst bosa. Kaj v Luko Koper po tem takem ne vozijo tankerji ?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.940
5.015
113
Ja saj najbrž vozijo. Samo Riješka luka ima mnogo več rezervoarjev v primerjavi z Kopersko.

No tega nebi trdil, če se nebi lani jeseni furakal po Rijeki in gledal pred seboj Petrol in OMW cisterne.
 

miki331

Zelenc'
4. nov 2007
27
0
1
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja saj najbrž vozijo. Samo Riješka luka ima mnogo več rezervoarjev v primerjavi z Kopersko.

No tega nebi trdil, če se nebi lani jeseni furakal po Rijeki in gledal pred seboj Petrol in OMW cisterne.

Ne me držat za besedo ampak "nekje" sem slišal da je Alpine-diesel avstrijski, bom še enkrat povprašal....
confused-1.gif
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Po mojih informacijah so iz Rjeke občasno vozili predvsem kurilno olje v cisternah direkt na bencinske, včasih tudi nafto, a še vseeno je to zelo majhen delež od goriv, ki se proda na našem trgu.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
N

Pa še ena resnica tiči, vsi tako kot Hrvati, Bosanci in Slovenci točimo nafto iz Rijeških rezervarjev.
Ne vem koliko si tam dol,ampak izpuh dizlašev preko južne meje smrdi čisto drugače kot na naši strani. Tako da se težko strinjam s tezo istih cistern.
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
sem bil na obisku v kp.....imajo skupne tanke petrol in omv....gorivo pa pripeljejo s tankerji.....rezervarji so zakupljeni za določene količine goriva in toliko ga tudi vsak lahko črpa....skladišča so skupna...
nadaljno predelavo, aditive..itd...pa je prepuščeno njihovim laboratorijem...
lahko trdim da se npr. 100 oktanski omv benz vozi iz avstrije v celoti....za diesel pa dvomim....bi bile prevelike količine....

trenutno delam seminar o euro standardih v povezavi z gorivi (benz-diesel) in emisijami.....
ima mogoče kdo kaj dodatne literature??, kake pametne linke??.....bi z veseljem uporabil kaj koristnega....
hvala