Kona občasno ne vžge

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.900
1.355
113
Titograd
Avto še 1 mesec v tovarniški garanciji, 1,0 bencinar, pred 10 dnevi ni vžgal, ugotovilo se je da je akku hin, je bil še original. Se je dal noter nov, po 2 dneh ista napaka. Resetiral se je ključ (?) Potem je vžgal. Na servisu so spucali kleme, da so kao imele korozijo, je 3 dni vžigal, potem znova enkrat ni. Računalnik na pooblaščencu nič ne pokaže... nesposoben servis? Komu na štajerskem peljati? 2 krat so ga imeli v Mb pri Dominkotu.
 
Avto še 1 mesec v tovarniški garanciji, 1,0 bencinar, pred 10 dnevi ni vžgal, ugotovilo se je da je akku hin, je bil še original. Se je dal noter nov, po 2 dneh ista napaka. Resetiral se je ključ (?) Potem je vžgal. Na servisu so spucali kleme, da so kao imele korozijo, je 3 dni vžigal, potem znova enkrat ni. Računalnik na pooblaščencu nič ne pokaže... nesposoben servis? Komu na štajerskem peljati? 2 krat so ga imeli v Mb pri Dominkotu.
a takrat ko ne vžge se pojavi ikonca avta in ključka (imobilizator) ali ne?
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.405
1.736
113
"Na servisu so spucali kleme, da so kao imele korozijo"

Preštudiraj, kako izgledajo spucane in redno spremljaj, če se kaj spremeni. Jaz pole akumulatorja in kleme na vseh avtih že 25 let (najprej pole akumulatorja, potem nanje nataknem klemi, in potem namažem tudi kleme) mažem s čisto tanko plastjo litijeve masti, čeprav naj bi menda bile suhe. Nikoli nisem imel zaradi masti nobenih težav, pa tudi nobenih težav z volkom ali korozijo.

"je 3 dni vžigal, potem znova enkrat ni."

Najprej z voltmetrom pomeri, če je akumulator zdaj res že prazen (poln ima pri ugasnjenem avtu napetost okrog 12,5V, če je pod 10V je zelo izpraznjen).

Tole bi lahko bil fuč alternator ali pa kak porabnik pri ugasnjenem avtu prazni akumulator.

Pri modernih avtih je laiku težko preveriti delovanje alternatorja (vsaj občasno bi med vožnjo pa moral v cigaretnem vžigalniku videti napetost čez okrog 14,5V), ker mu računalnik daje komando, kdaj naj fila akumulator, glede na to, koliko računalnik misli (izmeri?), da je akumulator prazen. Alternator ne fila več ves čas ampak samo občasno, ko dobi komando naj fila, ker da bo to šparanje z gorivom rešilo cel svet.

Skratka, če ves ta mehanizem ne dela pravilno (lahko se pokvari npr. merjenje polnosti (voltaže) akumulatorja ipd.), bo alternator premalo polnil, tudi če je sicer brezhiben.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.405
1.736
113
Ker je še v garanciji je to problem za uradni servis, sicer pa je to delo za avtoelektrikarja.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.900
1.355
113
Titograd
Uradni servis pa se verjetno izmika, ker je samo še 1 mesec garancije mu to lahko uspe tik-tak. Avto je očetov, priklopijo na tester, pravijo da nič ne pokaže in to je to, ne vedo kaj narediti :bonk:

Takoj ob prvem takem dogodku se je pomerilo akku, prav na servisu za akku, to je bilo nrkaj dni po menjavi akkuja,ne spomnim se sicer cifre voltaže, ampak napetost je bila ok, ni ga nič spraznilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.405
1.736
113
Mene so uradni servisi v zadnjem mesecu 2x totalno razpizdili s požrešnostjo, in če so še nekompetentni, bi jaz avto, ker ne gre za malo, neopazno napako, kjer bi človek lahko malo zamižal na eno oko, peljal k štromarju, ki ve kaj dela.

Nekaj bo tako stalo, ampak, lej avto je k baba, strošek, sam bit pa more. ;) (Če se avta ne rabi veliko, pa seveda lahko čakaš, da se nekomu prikaže marija na uradnem servisu...)

Še tole: pozanimaj se, kakšna je zakonodaja glede garancije za potrošnike pri nas. Če v Am. avto pripelješ z napako na servis pred potekom garancije in na delovni nalog zabeležijo napako, ki je ne odpravijo, morajo to odpraviti kot garancijsko popravilo tudi po poteku garancije...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in sajkek

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.549
374
83
35
Tudi pri nas (bi) moralo biti tako kot si napisal v zadnjem odstavku. Meni je tako uspelo speljat garancijo na korejski znamki po poteku, sicer ne sprva in zlepa..
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.624
12.256
113
ko vse ugasneš kakšen tok teče... nekaj imaš po mojem v kratkem stiku, včasih kakšna zadeva ni v poziciji in potem se nek motorcek matra in žere tam se tudi greje.... mene je enkrat tak šolal podajalec pasu, ki se ni vrnil povsem v pozicijo....k sreči je rahlo brnelo, tako da sem napako našel rel. hitro.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.900
1.355
113
Titograd
Jaz sem sicer rekel takoj da je možno da so težave s štarterjem... včeraj je znova obstal nekje, asistenca je avto zategnila na servis, no, tokrat je baje res štarter hehe. Kak so zdaj to ugotovili, ne vem, ker 3 krat so ga samo priklopili na tester in kao nič ji pokazal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.549
1.964
113
Dvomim da tester pokaže štarter. Verjetno ni štarter ampak kabel. Ni logike da bi bila na armaturi tema če bi bil štarter....
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.900
1.355
113
Titograd
Tudi če ne pokaže, oni so servis, morajo pa ja znati še kaj drugega kot samo priklopiti tester :bonk: jaz nisem serviser, sem pa takoj rekel da mi diši na štarter oziroma pač nekaj s tem povezano. Oni so znali samo voltažo akkuja pomeriti, čeprav smo jim dali potrdilo o nakupu novega akkuja, ki je bil kupljen v trgovini z akkui, tam noter vgrajen, seznanjen s avtom, pa še izpis meritve novega akkuja so dali zraven.

Bomo videli skratka, dobijo del itak čez nekaj dni, verjetno bo konec drugega tedna šele narejeno
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.517
1.514
113
Starter se ponavadi zacne kazat, ko je avto vroc in se material razsiri. Tak je meni delal. In jeben start stop pozabis izklopiti, pa si zmagal na semaforju. Ko se je ohladil, je vzgal s prve. Ampak seveda, vse ostalo je delalo. Luci, armaturka vse ok.
 

k0cbek

Zelenc'
4. mar 2013
18
4
3
Ko sem imel še Tucsona sem ga vozil k Lunežniku.Bil vedno zadovoljen.
Dominkotu pa nikoli.Sem videl njihovo delo, ko so bili še na stari lokaciji na Limbuški.