"Na servisu so spucali kleme, da so kao imele korozijo"
Preštudiraj, kako izgledajo spucane in redno spremljaj, če se kaj spremeni. Jaz pole akumulatorja in kleme na vseh avtih že 25 let (najprej pole akumulatorja, potem nanje nataknem klemi, in potem namažem tudi kleme) mažem s čisto tanko plastjo litijeve masti, čeprav naj bi menda bile suhe. Nikoli nisem imel zaradi masti nobenih težav, pa tudi nobenih težav z volkom ali korozijo.
"je 3 dni vžigal, potem znova enkrat ni."
Najprej z voltmetrom pomeri, če je akumulator zdaj res že prazen (poln ima pri ugasnjenem avtu napetost okrog 12,5V, če je pod 10V je zelo izpraznjen).
Tole bi lahko bil fuč alternator ali pa kak porabnik pri ugasnjenem avtu prazni akumulator.
Pri modernih avtih je laiku težko preveriti delovanje alternatorja (vsaj občasno bi med vožnjo pa moral v cigaretnem vžigalniku videti napetost čez okrog 14,5V), ker mu računalnik daje komando, kdaj naj fila akumulator, glede na to, koliko računalnik misli (izmeri?), da je akumulator prazen. Alternator ne fila več ves čas ampak samo občasno, ko dobi komando naj fila, ker da bo to šparanje z gorivom rešilo cel svet.
Skratka, če ves ta mehanizem ne dela pravilno (lahko se pokvari npr. merjenje polnosti (voltaže) akumulatorja ipd.), bo alternator premalo polnil, tudi če je sicer brezhiben.