Kje & kako polniti na javnih polnilnicah?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.380
5.896
113
pri taščici
Ampak zaradi tega bodo polnilnice drazje, strojna oprema in se nekaj vec gre lahko narobe in ne bo delovala.

itak dandanes ze imamo vsi denarnico na telefonu preko aplikacije, kaj je problem se ena poleg za polnjenje. EU bi lahko pritisnila na roaming cene, ne pa da se tugredo eni lupljenja
Ni problem v eni aplikaciji.
Jaz imam samo od petrola tri app in ko hocem polniti v tujini mi na HD rece da moram tam polniti preko spletne strani.
Se pravi se cetrta opcija....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.441
6.567
113
Ne, ampak enostavno polnilno mesto, kjer je samo ročka (primer tesla) gredo zakomplicirat po nepotrebnem.
POS je passe naprava iz prejsnjega stoletja
 
  • Všeč mi je
  • Objave ne odobravam
Reactions: SJTV1 in Pepe

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.351
677
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ker je oboje od Tesle... Pa se tukaj je problem, ce si sposodis avto od nekoga, potem gre strosek polnjenja na njegov racun :D ... Ali pa si moras spet vse prej anstavljati. Pri placilni kartici preko POS terminala pa je tako, da samo prislonis ali vtaknes kartico, vpises PIN in je placano ... :p Dejansko je najbolj univerzalen nacin, ki brez dodatnih vpisov svojih podatkov omogoca placevanje ...

Ker preden bo sistem "Plug & Charge" poenoten in standardiziran za vse EV, bo preteklo se precej vode :p
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.366
3.450
113
Pa saj imaš na črpalki tudi en steber na katerem je pos pa več točilnih mest.
Recimo primer za Teslo.

In ja v večini bodo polnilno infrastrukturo pokrili veliki igralci in bo plug and charge, ampak alternativa tudi more biti.
Če sem še bolj pikolovski zakaj pa ne gre plačilo z gotovino.
A ni gotovina zakonsko plačilno sredstvo, ki ga more vsak prodajalec sprejeti??
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.441
6.567
113
Saj…ce je pos naj bo se cash, aja to pa ne, ker .. zakaj ze ;)

naj imajo pos alternativci, pa bo trg pokazal ce bo tam vec prometa
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.950
1.099
113
www.adriamedia.si
Seveda je plug & charge najbolj enostaven... in je čisto OK, če se vzporedno ponuja. Ampak vseeno morajo polnilnice obvezno podpirat način plačila brez aplikacij, klubskih kartic in raznih naročnin.

Zakaj bi moral nekdo, ki se 1x na leto vozi čez Slovenijo, nalagat Petrol aplikacijo, ali pa sprobavat, katera izmed njegovih obstoječih kartic omogoča roaming pri Petrolu. Pač prisloni plačilno kartico in polni.
Poskenira QR kodo, vpišeš št. kartice (ali ti potegne neposredno iz apple paya ali podobnega) in polni. Že znano. Brez višje cene, ki jo povzroči dodatna strojna oprema, integracije ipd ... Samo stari EU prdci bi še imeli neka POS terminale in podobne oslarije, ki višajo ceno polnjenja. Misliš, da bodo pri Tesli na vse SC, ki bi jih odprli za vse uporabnike, dodajali POS (ker ja, retrofitting je predviden)? Ne, ne bodo jih odprli za vse in so rešeni (pa še mariskatera polnilna se bo zaprla na ta račun). EU je pa voznikom EV sranje naredila.

Plug & charge je pa najbolj preprosta rešitev. Priklopiš avto, na infotainment zaslonu pogledaš cene posameznih ponudnikov, ki si jih vnesel v avto (imaš lahko več kot enega), izbereš in polni. Ali pa imaš le enega in samo začne polnit.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Pepe

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.950
1.099
113
www.adriamedia.si
POS terminal je zanemarljiv drobiž v primerjavi s ceno polnilnice, ceno najemnine in ceno električnega priključka ter porabljene energije. Seveda pa se bodo našli taki, ki bodo to uporabili kot razlog za podražitev.

Problem je predvsem v tem, da ni ena aplikacija... ampak jih je nešteto. Pa še to, da z uporabo roaminga sploh ne veš, koliko te nategujejo s ceno.

Kar se pa robustnosti delovanja tiče pa samo toliko... še nikoli nisem prišel na samopostrežno črpalko (bodisi petrol, ali hofer), kjer POS terminal ne bi delal. Sem pa že videl polnilnice, ki so bile v aplikaciji označene kot delujoče... v resnici ni bilo pa nobenega odziva.
POS je lahko lep del cene polnilnice. Več kot 10%. Plus integracije, ki so potrebne (vključno s zalednim sistemom polnilnic, fiskalizacijo ipd).
Aplikacija je ena. Razen če bi rad imel z eno več kot pol milijona polnilnic po EU. Potem vzameš dve.
S ceno te nič ne nategujejo. V appu pogledaš koliko stane. Če ti je OK, polniš, če ne, greš drugam. Če se ti zdi ponudnik nasploh predrag, ga zamenjaš.

In spet: bilo bi še bolj prprosto in ceneje, če stari prdci v EU ne bi počeli neumnosti, tudi na področju DDV. Glede na to, da gre vendarle za organe EU, si lahko verjetno predstavljaš, koliko enih bebavosti so si pripravljeni izmislit, in prav vse dražijo polnjenje.
 
  • Haha
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.225
4.706
113
Ni se nam za bati prihodnosti slovenske pravljice, čeprav je Svetlana Makarovič v letih. Pojavil se je SJTV.
V tej zgodbi gre samo zato, da bi si rad nekdo drug odtrgal denar, ki so ga doslej dobivali kartični sistemi. Nimamo celotne finančne slike, zato noben ne ve, če so te aplikacije sploh kaj cenejše za končnega uporabnika. Vemo, da je s SW lahko en kup težav, VW je svetel zgled, kaj vse lahko zajebejo, ko hočejo do takrat preproste stvari v vozilih "digitalizirati".
Končni uporabnik ima od te "poenostavitve" prav toliko kot od tega, ko mu iz avta umaknejo fizične gumbe in si ureja temperaturo preko menijev na zaslonu. Zelo velik "napredek".
Dobro delujoče stvari je pametno ohraniti.