Kitajski "napad"

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.453
2.014
113
41
Meni pa ni točno jasno, kako mislijo Kitajci prodreti v Evropo, če pa imajo cene enake ali malo višje kot "naši"? Zeekr, Xpeng, Nio, Byd...

Ena redkih izjem je Leapmotor, tile so kar zanimivi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.716
1.687
113
Odpreti bodo morali fabrike lokalno.
Nekatere cene so navite, ker dejansko imajo tudi višje carine.
EU je carinske odstotke postavila po proizvajalcih glede na deleže državnih subvencij, ki jih dobijo doma in glede na deleže proizvodnje v EU.

Pa večina kitajcev zelo slabo stavi na poprodajo. Rezervnih delov ni ali pa so cene izredno visoke, ali pa oboje.

Tako, da bo najprej malo pucanja, kdo se gre tek na dolge proge, kdo ne.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
10.054
10.617
113
EU
To EU opali carine na EV-je, potem pa naši dajo subvencijo za nakup ocarinjenih avtov:rolleyes:.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.420
7.534
113
To da subvencije letijo pa direktno na kitajsko je pa še najhuje. Naš denar, denar nas vseh. Da bi omejili subvencije na EU proizvajalce in podpirali lasten razvoj in industrijo to je že preveč.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.305
7.397
113
Subvencijo ob nakupu EV dobi kupec in ne proizvajalec.

Kitajce se lepo opali, plačajo carine, katere se črpa "lokalno" ... vse kar dobijo kitajci je "profit", pa še to eu firma in morajo "prečrpat" na kitajsko če želijo...in na profit tudi firma plača davek.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.840
5.061
113
Ne samo vidi, do konca čika samo.
Prav so naredili edino Francozi, da dobi subvencijo samo EU avto, pa še tu moraš procente določit, da ne bi samo kitajca skupaj dali tak ko bo Magna sestavljala xpeng ge Iz škatle v avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.305
7.397
113
Ja a ni važno da dobi EU delavec urno postavo 60€...pa je vseeno če sestavlja skup al švasa dele tu?

Treba se bo odločit, kaj hoče folk..oboje ne bo šlo...EU delavec je drag ko žafran.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.420
7.534
113
Ja, en pozitivni delček zgodbe je tukaj ja. Ampak to je delček. Smetano še vedno kitajec pobere.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.045
2.183
113
Mislim da ima kinez kar veliko smetane. Glede na to, da se forting, za katerega dobijo tu 30k, doma prodaja po 10. Verjetno je proizvodna cena kakih 7
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.589
3.908
113
Ahhh... Samo Svoj.... spet obračaš besede in iščeš izgovore....
Res argumentiran odgovor.

Verjetno je proizvodna cena kakih 7
Včasih so krožili neki zneski koliko stane proizvodnja Golfa, pa Passata, tu nekje oz. še manj čista proizvodnja brez dobička + dobiček + prodajna mreža + servisna mreža + vse ostalo vključno z državo = pač to kar piše na netu ali listku v salonu.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.420
7.534
113
Marketing jim delajo hijene. Prodajalci, ki želijo na hitro zelo veliko zaslužiti. Zraven še dodaš zastonjkarje, oziroma kot se sami kličejo influencerji, in dobiš lepo zapakirano zgodbico poceni nakupa.
No saj bomo videli, kako bo konec kitajskega dumpinga vplival na prodajne cene. Ali bodo marže manjše, ali pa bo balonček počil.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.840
5.061
113
Ježek, če boš take strelal se ne boš več vozil z BMW jem ampak z Fortingom pa še v tistega ti bomo nalili kitajski bencin in ne shell ovega.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.045
2.183
113
Že sedaj se občasno vozim z obema. Ravno včeraj sem nalival (bmw oriđinal) vitreks v oba. Bimer pod havbo res lepše izgleda, je pa kakovost plastik na kinezu povsem primerljiva. Poleg tega ima kitajec nalivne odprtine lično skrite pod (kvalitetno) revizijsko loputo. In pa kitaj ga (vitreks namrec) hvaležno prima....dočim je povnenje švaba delikatno 5minutno opravilo....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.413
12.882
113
torej če avto na ktiajskem stane cca 20k€ potem tu pri nas skoraj ne more stati manj kot 40...

na 20k€, je gor transport in logistika, cca 40% carine in dajatev, marketing in DDV...pa si tam, kak jurja še pa doda subvencija da so vsi srečni.

1762161395554.png