Kitajski "napad"

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.631
1.334
113
Tole!
No, saj v Evropi sploh kaj več od tega ni za dobit. V Sloveniji pa sploh ne. Byda se zdaj ni, kolikor vem.
BYD bo v SLO jeseni. Trenutno imajo postavljenio core ekipo, zdaj pa zlagajo skupaj prodajno mrežo, poprodajo ...
Pri Plan-netu (Forthing ipd ... ) tudi krepijo ekipo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.223
7.672
113
Drugace je res neposreceno napisano. Da reces pogovorno na keš/gotovino, je eno, da das v cenik pa drugo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

corsol

Guru
11. mar 2010
3.473
1.279
113

...................Sprememba proizvodnih načrtov po navedbah Reutersa prihaja v času, ko BYD spreminja svoje evropske operacije po strateških napakah, med katerimi so bile neuspeh pri pridobivanju dovoljšnega števila trgovcev, težave pri zaposlovanju vodstvenih delavcev s poznavanjem lokalnega trga in pomanjkanje ponudbe hibridov na trgih, kjer med številnimi kupci še vedno vlada odpor pred nakupom popolnoma električnih avtomobilov...............​


 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.473
1.279
113
dejmo mal zdebatirat o EV kitajcih za voljo poletne debate in čas kislih kumarc... dobro tesle Y in volva se vzdrzimo, ceprav sta kitajca...

kaj je best deal...tale lynk&co 02 je uf uf, glede na konkurenco v MORE opremi... vozil kdo... sicer zasloni so obup...
cakam drugač zeekrja, zgledajo legit, ali pa denze.
Poglej priponko 100155

kaj pa vas rajca? ce bo ze moral bit kitajc, zgleda namreč tako, da neke alternative v tem cenovnem segmentu ne bo,, (o nekih citroenih , id 3 4 ..zalostna zgodba.) vsaj na prvi pogled.
kupi in poročaj......:evil:.....da slišimo iz prve roke kaj pomeni imet Kitajca.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.722
2.670
113
Zanimiv izgleda MG IM5, ko bo enkrat tukaj. Ampak mene bolj zanima, kako se primerjajo MG EVji z MG ICEji. Sem rental 12 dni MG ZS in kar en kup stvari je motečih, vsaka posamezno sicer ne veliko, razen dve sta kar močno moteči, ampak vse te moteče skupaj pa kar močno prevesijo vago na stran, da ga ne bi kupil. Kako so torej napredovali pri IM5 napram ZS ?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.590
4.424
113
Zanimiv izgleda MG IM5, ko bo enkrat tukaj. Ampak mene bolj zanima, kako se primerjajo MG EVji z MG ICEji. Sem rental 12 dni MG ZS in kar en kup stvari je motečih, vsaka posamezno sicer ne veliko, razen dve sta kar močno moteči, ampak vse te moteče skupaj pa kar močno prevesijo vago na stran, da ga ne bi kupil. Kako so torej napredovali pri IM5 napram ZS ?
ZS imaš tudi EV verzijo. Sedaj pa odvisno kaj te moti, šalthebel? Pri električnem je boljši, ja! ;)
 
22. jul 2007
14.205
2.133
113
124
Zanimiv izgleda MG IM5, ko bo enkrat tukaj. Ampak mene bolj zanima, kako se primerjajo MG EVji z MG ICEji. Sem rental 12 dni MG ZS in kar en kup stvari je motečih, vsaka posamezno sicer ne veliko, razen dve sta kar močno moteči, ampak vse te moteče skupaj pa kar močno prevesijo vago na stran, da ga ne bi kupil. Kako so torej napredovali pri IM5 napram ZS ?
No pa vsaj najbolj moteče napiši ;)
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.722
2.670
113
No pa vsaj najbolj moteče napiši ;)
Najbolj moteč je motor. Res da ima sem imel tega 100KM, ampak to na avtocesti v 6. prestavi edino po ravnem še zelo rahlo pospešuje, da vidi 1% naklona, je treba šaltat dol. Speljevanje je mučno, speljevanje hrib je raketna znanost, ima sicer hill holder, ki pa deluje random :D ko ga pri res večjem naklonu rabiš, ne bo deloval skoraj zagotovo ne, ampak včasih pa, zanimivo, deluje.

Klima deluje. Hladi pozimi in greje poleti očitno. Če je zunaj do 30stC še nekako uspe ohladiti, kar je več pozabi na prijetno atmosfero. Poleg tega ima ventilator zelo čudno območje delovanja oz pihanja. Ima 6 hitrosti, ampak razlike med 1-3 skoraj ni, mogoče gre to po 2% naprej, potem neka razlika na 4 se čuti, ampak komaj, 5 še malo več in potem ostane samo še 6. Aja, moti tudi, ali pa samo nisem znal, da nikakor ne moreš nastaviti pihanja v šipo, sredinske zračnike in zračnike spodaj, se pravi vse tri odprtine. In kje za boga najdem koliko je temperatura zunaj? Seveda nikjer tudi nisem videl koliko sem imel nastavljeno temperaturo noter, ampak to OK, recimo da čutim ali mi je hladno ali toplo.

Ekran števca sicer super viden, a je grafika obupna. Zakaj pri bogu niso dali vsaj enakega ekrana tudi za osrednji ekran infotainmenta, mi ni jasno, ker na ta ekran v soncu ne vidiš nič. Sicer je tudi infotainment živa groza in počasen. Navigacija ne počasna in rabiš navodila preden začneš uporabljat. Fajn da ima radio FM RDS, kar ni pravilo pri drugih kitajcih, ampak AF-a pa še vedno ne pozna. DAB radio ima, super, dela bogo.

Sedeži so sicer kar OK in udobni, ampak usnje je čista plastika.

Z daljincem ne gre zapreti ali odpreti ne oken, ne strešnega okna.

miljon čričkov, avto je bil eno leto star in pprevoženih 40000km. Sicer rentan, tako da je to samo neumesna pripomba.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.590
4.424
113
Najbolj moteč je motor. Res da ima sem imel tega 100KM, ampak to na avtocesti v 6. prestavi edino po ravnem še zelo rahlo pospešuje, da vidi 1% naklona, je treba šaltat dol. Speljevanje je mučno, speljevanje hrib je raketna znanost, ima sicer hill holder, ki pa deluje random :D ko ga pri res večjem naklonu rabiš, ne bo deloval skoraj zagotovo ne, ampak včasih pa, zanimivo, deluje.

Klima deluje. Hladi pozimi in greje poleti očitno. Če je zunaj do 30stC še nekako uspe ohladiti, kar je več pozabi na prijetno atmosfero. Poleg tega ima ventilator zelo čudno območje delovanja oz pihanja. Ima 6 hitrosti, ampak razlike med 1-3 skoraj ni, mogoče gre to po 2% naprej, potem neka razlika na 4 se čuti, ampak komaj, 5 še malo več in potem ostane samo še 6. Aja, moti tudi, ali pa samo nisem znal, da nikakor ne moreš nastaviti pihanja v šipo, sredinske zračnike in zračnike spodaj, se pravi vse tri odprtine. In kje za boga najdem koliko je temperatura zunaj? Seveda nikjer tudi nisem videl koliko sem imel nastavljeno temperaturo noter, ampak to OK, recimo da čutim ali mi je hladno ali toplo.

Ekran števca sicer super viden, a je grafika obupna. Zakaj pri bogu niso dali vsaj enakega ekrana tudi za osrednji ekran infotainmenta, mi ni jasno, ker na ta ekran v soncu ne vidiš nič. Sicer je tudi infotainment živa groza in počasen. Navigacija ne počasna in rabiš navodila preden začneš uporabljat. Fajn da ima radio FM RDS, kar ni pravilo pri drugih kitajcih, ampak AF-a pa še vedno ne pozna. DAB radio ima, super, dela bogo.

Sedeži so sicer kar OK in udobni, ampak usnje je čista plastika.

Z daljincem ne gre zapreti ali odpreti ne oken, ne strešnega okna.

miljon čričkov, avto je bil eno leto star in pprevoženih 40000km. Sicer rentan, tako da je to samo neumesna pripomba.

Klima je podimenzionirana kot tudi motor; to je vstopni rang avta za 16k eur ki je velikosti 2x večjega ranga, čudeževe ne gre pričakovat. Klima na ZS EV naj bi delovala normalno, enako je zm otorskim sklopom.

Kam piha nastavljaš preko centralnega zaslona, tam tudi vklapljaš izkplljaš AC in notranje/zunanje kroženje. Vem butasto, ampak ni edini avto s takim sistemom. Pri tem imaš celo za vent in temperaturo fizično tipko, kar je celo pohvalno.

Prikaza zunanje temperature ICE NIMA, nikjer. Avto očitno ni bil narejen za trg kjer se to rabi in te funkcije ni, čeprav za ene trge ima. Gre samo za SW funkcijo ki jo za EU očitno nočejo posodobit. EV verzija prikaz (na istem zaslonu) IMA. Tudi informtaiment (na istem zaslonu) je sicer podoben z mnogo več funkcijami, ampak bolj tekoč in odziven (pomojem drug CPU/sistem zadaj). Sicer tudi na osnovnem dela normalno android avto, tako da navigacijo uporabljaš preko telefona projeciranega na zaslon ...