KIA prodaja brez cenika

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če rabiš tolk placa, kot ga je v Octaviji, ti razni 308 in Aurisi in podobno odpadejo. Če ga ne rabiš, potem itak nima smisla kupovat Octavie, ker za manj denarja dobiš manjši, a še vedno dovolj prostoren avto.

Ampak, OK, sem šel na hitro pogledat: Octavia 1.6 TDI Ambition je 20.300, Astra 1.6 CDTI Drive (približno primerljiva oprema) je 20.600 ...

Če....

Realna cena Astre karavan, 1.6 cdti Cosmo + xenon je 17000-17500 EUR.
Primerljivi Octavii sta 1.6 tdi ali 2.0 tdi in staneta realno cca. 6-8k EUR več.

lp

Opel Astra je zastarel in predvsem pretežek avto.

Octavia 2.0 TDI ima z 150km in avtomatskim menjalnikom recimo 0-100 v 8,7 sek, končno 216 in kombinirano porabo 4,6 , Astra pa z 15 konji več (2.0 ctdi 165ps) pospešek 9,9, končno 207 in kombinirano porabo 6.0

Realna cene takšne Astre je 22-23 jurjev (2.0 z avtomatikom), kar je res dva tri jurje več, a tole zgoraj pomoje odtehta. Da o tem da je Octavia v marsičem bližje Insignii niti ne bi govoril (prtljažnik, prostor v notranjosti itd...).

Pa res ne mislim delat reklame za Škodo, samo če se vprašate zakaj jim tako dobro gre...

Še največja konkurenca je znotraj skupine. Za dva jurja več se recimo dobi novega passat, ki je razred višje.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.724
147
63
Lahko premetavaš te tabelce kolikor hočeš, avta sta primerljiva in si delita kupce.
Astra kljub vsemu ostaja bistveno cenejša. Realna razlika je 6k EUR.
Insignia, ki je za klaso boljši avto je tudi cenejša.

Mislim, da je VAG izkoristil trenutno luknjo v ponudbi konkurenčnih izdelkov na trgu. Bomo videli drugo leto, ko pride nov Megan, Astra, Mondeo, C4, Insignia...

lp
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.358
6.009
113
No ja, octavia je dober avto, precej boljši in predvsem prostornejši kot astra. Na zunaj je sicer astra večja.

Je bila pa tudi 2 leti nazaj tastara octavia opazno dražja od astre, pa bi tistemu brezupno zastarelemu nestvoru težko sploh rekel avto.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.724
147
63
Oba avta sta vredu, noben ni nek presežek v katerikoli smeri.
Opel ima probem organizacije, vemo kaj se je znjim dogajalo v zadnjih letih.
Tudi na našem trgu je enih 5 neodvisnih zastopnikov, ki se tepejo s cenami.
VAG ima to boljše porihtano, cene so precej močno sugerirane.

Opel trgovec bi naredil vse zame, Škodin me ošvrkne izza pulta in omeni, da so cene fiksne. Zakaj? Ker Škodin trgovec ve, da nikjer ne bom dobil bistveno boljše cene za Octavio. Oplov trgovec pa ve, da nikjer ne bom plačal niti približno toliko kot piše v ceniku. Poleg avta pa bom dobil še cel kup drugih ugodnosti, ki niso zanemarljive v smislu EUR.

Pa še 300kg železa dobim zraven, da lahko kako Octavio zgazim namimogrede
wink-1.gif
.

p.s. Ne prodajam Oplov in mi Astra sploh ni všeč.
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18

Kia je imela v Evropi delež 2,7%, v Sloveniji 6,34% http://www.motorevija.si/si/778/1732/Slovenski_avtomobilski_trg_v_letu_2013.aspx

Tudi je če Kii v 2014 prodaja padla za 55% so po tržnem deležu še vedno nad evropskim povprečjem. Vsaj delno so žrtve lastnega uspeha.

PS: ne poznam situacije, zato ne vem ali pri Kii tudi manipulirajo z enodnevnimi registracijami in izvozom. Če tega ne počnejo, potem je njihov realni tržni delež še toliko večji.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
To, kakšen je njihov tržni delež v SLO v primerjavi z evropskim, je nepomembno - v "revnejših" državah je ta praviloma nad povprečjem, v bogatejših pod. Tudi pri Daciji je podobno, pa še pri kaki znamki.
Letošnji tržni delež Kie v SLO je 2,98 (YTD 10/2014).
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Tržni dilež ima Kia v Sloveniji še vedno zelo visok. Problem kot tak pa imajo predvsem v dobavi avtomobilov, saj je proizvodnja njihove tovarne na Slovaškem, kjer izdelujejo cee'da in Sportagea, letos povsem razprodana - in to kljub temu, da laufa tovarna v treh izmenah. Če ne bi imeli težav z dobavo, bi prodali v Sloveniji še dosti več. Podobna zgodba, kot jo imajo s cee'dom in Sportageom, ki je bil najbolje prodajan športni terenec pri nas, imajo zopet z električnim Soulom. Ne rečem, da bi jih Kia veliko prodala pri nas, a jih niti ne more, saj je povpraševanje v ZDA tako veliko, da prihajajo ti avtomobili v Evropo po kapljicah. Da je za Kio nemški trg po tej plati verjetno bolj pomemben od Slovenskega, je pač dejstvo, ki ga ne more spremeniti zastopnik.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Torej za ceed in sportage (oz. na splošno za kio) povpraševanje v SLO presega ponudbo?

Če bi to držalo, KIA ne bi imela na vsakih nekaj minut nadležnih oz. lepše rečeno agresivnih reklam v na TV, v časopisih, avtov razstavljenih v nakupovalnih centrih... Ali se VW in Renault poslužujeta tako agresivnih prijemov? Seveda se, vendar v bistveno manjši meri, ker jim gre prodaja dobro.

Časi proceeda za 9999 EUR so pač minili, kia je postala predraga za svoj sloves. Ne da so slabi avti, daleč od tega, samo predragi v primerjavi s konkurenco.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Niki11, v sloveniji ne bi prodali dosti več Kij, ker avti masovno stojijo recimo v ind. coni v Logatcu. Če hočeš, greš lahko danes kupit Sportaga ali Ceeda, saj te ta čaka na parkirišču tam. Drugo pa je, če hočeš avto po lastnih željah, takrat moraš čakati cca 6 mesecev.
No, jaz sem kupil Sportaga pol leta nazaj za 19.500€. Prvotna cena je bila 26.500€
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sportage ni vreden 26.500€. To je napihnjena cena, ker ste nekateri mahnjeni na popuste.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.380
390
83
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
No, jaz sem kupil Sportaga pol leta nazaj za 19.500€. Prvotna cena je bila 26.500€
To je bil verjetno "star" model, pred faceliftom?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.916
3.437
113
40
Lj
Če si Američan ti Nemci na kolenih probajo prodat VAG-a z vso možno opremo za male denarje. Pri nas pa ima lahko okna na ročno odpiranje, doplačilo za kovinske barve in podobna sranja. Pa bo folk še vedno ves vesel vzel kredit za eno bedno 1.2 kanto z osnovno opremo. Vse je neki miselnosti še vedno, da Nemški avti so pa standard in vse kar ni nemško mora bit ceneje. Dobr so opral možgane raji ni kej.

Tukaj je ameriška VW stran:
http://www.vw.com/models/

Za Golfa:
Osnovni model, 1.8 TSI, 170 konjev: 14.000 EUR
GTI, 2.0 TSI, 210 konjev, LED luči, 18" alu feltne, milijon opreme:19.000 EUR

Samo toliko da veste, koliko ste nategnjeni naslednjič ko kupite VW-ja pri nas.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.