KIA prodaja brez cenika

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Heh, sem te čakal...
Porsche je drag, ni kaj. Ampak cenaga ne naredi premium. Porsche je konfekcija za bogataše.
Koliko je moj kozolc star pa nima veze, nisem nikdar nit z besedo omenil da je premium.
Pa čense že toliko duvaš kaj je premium... Daj preveri zgodovinsko malo s kakšnim namenom je bil ustanovljen Porsche...
Osebno ločim med izrazoma šport in premium. RR je premium...

'Uradno' so premium znamke Audi, BMW, MB, Lexus, delno Volvo, Pa kaka iz ameriškega trga.
Razni RR&Co so pa še stopnico ali dve višje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
http://press.porsche.com/more_about/awards/

2012 J.D. Power and Associates APEAL Award Premium Sporty Car
2012 J.D. Power and Associates IQS Award Premium Sporty Car
2013 Consumer Best Buy Award- " Premium Sporty/Performance"
2013 Residual Value Awards - Premium Sports Car
2012 AutoPacific Ideal Vehicle Award, Most Ideal Premium Luxury Crossover SUV
2012 J.D. Power and Associates APEAL Award Midsize Premium Crossover for Cayenne
2012 Intellichoice Certified Pre-Owned Award (Best Premium CPO Warranty Award)
Auto Pacific Motorist Choice Award - Best Premium Active Lifestyle Vehicle
AutoPacific 911 Best Premium Sports Car in Vehicle Satisfaction Award (VSA)
AutoPacific Ideal Premium Brand
Porsche ranks as the number-one brand in J.D. Power's 2007 APEAL Awards for the second-consectutive year. Cayman and the Boxster selected as best Premium Sports Cars.
J.D. Power and Associates' 2005 Vehicle Dependability Study (VDS) names the Porsche 911 the highest-ranking vehicle in the Premium sports car category.

2014 Alter.si Troll Award - Roberto
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Heh, sem te čakal...
Porsche je drag, ni kaj. Ampak cenaga ne naredi premium. Porsche je konfekcija za bogataše.
Koliko je moj kozolc star pa nima veze, nisem nikdar nit z besedo omenil da je premium.
Pa čense že toliko duvaš kaj je premium... Daj preveri zgodovinsko malo s kakšnim namenom je bil ustanovljen Porsche...
Osebno ločim med izrazoma šport in premium. RR je premium...

'Uradno' so premium znamke Audi, BMW, MB, Lexus, delno Volvo, Pa kaka iz ameriškega trga.
Razni RR&Co so pa še stopnico ali dve višje.
Jaguar
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Heh, sem te čakal...
Porsche je drag, ni kaj. Ampak cenaga ne naredi premium. Porsche je konfekcija za bogataše.
Koliko je moj kozolc star pa nima veze, nisem nikdar nit z besedo omenil da je premium.
Pa čense že toliko duvaš kaj je premium... Daj preveri zgodovinsko malo s kakšnim namenom je bil ustanovljen Porsche...
Osebno ločim med izrazoma šport in premium. RR je premium...

Porsche panamera turbo s executive je najboljse vozilo na planetu s ceno do 300k in performansi ki jih ponuja ter razkosno notranjostjo enostavno nima konkurence..
Sicer pa ce ti razumes pod premium razred rolsa bentleya buggatija itd pa malo poglej kdo si lasti te prestizne znamke in smo spet v nemciji ;-)
cheer.gif
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Idealno vozilo za slovenskega podjetnika na leasing.
Itak, da na leasing.
Boš vzel kakšno Dacio Sandero na keš, bo CSD takoj videl, da si bogataš, ker si si privoščil novo vozilo - zmanjšajo se (ali odpadejo) štipandije, otroški dodadki; vrtec verjetno v drugo smer... Če pa imaš avto na leasing - si pa še vedno brez premoženja...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
300k lizing je treba tudi odplačat, pa magar na 10 let... In potem smo tam kjer smo, ker ima večina start-up novodobnih espejev tako velike oči kot volk, ki ser.je...
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
300k lizing je treba tudi odplačat, pa magar na 10 let... In potem smo tam kjer smo, ker ima večina start-up novodobnih espejev tako velike oči kot volk, ki ser.je...
hysterical-1.gif

To bo, ja.
stupid-1.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.916
3.437
113
40
Lj
Razlika je, da če tak avto hočeš kupit kot fizična oseba gre tako, delodajalec ti plača nek znesek recimo 1000 enot, država ti pobere več kot pol tako da ti ostane recimo 450 enot, všteti moraš še DDV (ki ga ne dobiš nazaj), tako da če vse te enote za avto bo do trgovca prišlo osamo 350 enot. Se pravi tvoja kupnina za avto bo obdavčena z dohodnino, pokojnino in še zdravstvenimi prispevki in še z DDV.

Če imaš firmo pa je seveda formula drugačna, na avto ne bo toliko davščin pa še mutit se da bolj. Tak oda je logično da avta za 300k ne bo nobene kupu s plačo, razen če je nor.
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
sicer pa čist brezveze ker kupec porša pomoje sploh ne ve da obstaja kia, ter kupec kie ne bo nikoli kupil porša...
To brez dvoma drži, o tem ni dileme.
cheer.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Heh, sem te čakal...
Porsche je drag, ni kaj. Ampak cenaga ne naredi premium. Porsche je konfekcija za bogataše.
Koliko je moj kozolc star pa nima veze, nisem nikdar nit z besedo omenil da je premium.
Pa čense že toliko duvaš kaj je premium... Daj preveri zgodovinsko malo s kakšnim namenom je bil ustanovljen Porsche...
Osebno ločim med izrazoma šport in premium. RR je premium...

'Uradno' so premium znamke Audi, BMW, MB, Lexus, delno Volvo, Pa kaka iz ameriškega trga.
Razni RR&Co so pa še stopnico ali dve višje.
Jaguar

Tudi, seveda. Saj verjetno sem še kakega izpusti.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.792
14.588
113
Pričakoval bi vsaj 7 letno garancijo za nova vozila glede na to, da so bolj premium kot KIA, očitno le imajo slabšo tehniko in materiale kot KIA
evil.gif







hysterical-1.gif
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Pričakoval bi vsaj 7 letno garancijo za nova vozila glede na to, da so bolj premium kot KIA, očitno le imajo slabšo tehniko in materiale kot KIA
Pa tudi bolj dodelano varnostno zasnovo. To, da je Sorento bolj varen od Macana je čisti podn
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.916
3.437
113
40
Lj
Sej proizvodna cena se ne razlikuje dosti, samo prodajna. Tako da to ni nobeno presenečenje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pravkar sem videl Macana. Zgleda precej premium,
smile-1.gif

Zdaj ti bo Roberto povedal da je Macan ravno toliko premium kot Koleos al kaj je že tisto skropucalo.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
Tale rezulatt od Kia in Macana je itak zanimiv.
Pri trčenju pri odraslih je Kia boljša za 2% (edina opazna razlika je bočni trk v steber), pri zaščiti otrok je boljši Macan.
Zaščita pešceb je na strani Kie, najbolj zanimiv je pa rezultat pri varnostnih sistemih, kjer ima Macan slabši rezultat, pa čeprav ima limiter serijsko (KIa le kot opcijo, oba pa imata prikazovanje omejitev kot opcijo), pri LDWS je isto. Poleg tega ima Macan MCBS, česar Kia ne pozna - a je Kia dobila več točk. Go figure ...

Meni sicer NCAP sistem, da testirajo avto z opcijsko opremo, itak ni všeč. Če nima serijsko, bi moralo šteti, kot da nima.
Je pa tako, da so sodobni avti izjemno blizu po rezultatih in tu in tam pač odločajo malenkosti. Zdaj smo tako daleč, da je pač treb apogledat seme razultate, ne le zvezdice ... Škoda je, da sistema resno ne predelajo: vsie, kar je zdaj spodnji rob 4 zvezdic, bi moralo postat 1 zvezdica, kar je sedaj zgornji rob 5 zvezdic največ pa spodnji rob 4 zvezdic. Pa dodat small offset, pa šteje le serijska oprema, pa zahtevat še AEB za 4 ali 5 zvezdic, za 5 pa še samodejno zaviranje na polno pri vseh hitrostih, lane assist (ne lane departure warning) enako, vse seveda serijsko.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.