KIA ceed `13 - rahlo cukanje pod 2k RPM

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
882
4
18
Omenjeni avto rahlo cuka na par sekund, če se ga vozi pod 2k obratov

Recimo v drugi v koloni ali pa v 3i okoli 40km/h

Je imel kdo podobno težavo in kako je rešil?
Zamenjane svečke, čiščenje lopute - ne pomaga

Na testerju ne pokaže nič

Pospešuje bp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.635
1.728
113
Ja..... Pa pri standgasu tudi...

Dvomasni vztrajnik je hin... Pri dizlu in cca 30kkm

Mela ex....peljal na, servis pa, so se delali neumne....kaj je pa pol zrihtala pa ni več moj problem :)

Edit: videl da bencinar...svečke!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.635
1.728
113
Če je TGDi/GDi? Potem se ti lahko dogaja LSPI....predvžig zmesi!

Ne morit masine v previsoki prestavi in vsake tolko dodaj kako čistilo za ventile....injektorje!

Pa ko boš na AC ga vsake tolko spraši....magar v prestavi nižje!

Na, servisu bi pa moral vedit da k LSPIju prispeva tudi napačno olje.....višek kalcija kot detergenta močno poveča to aktivnost predvžiga!
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new and Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.635
1.728
113
Težko...ker imam TURBO...dizla :) Antigripante25 pa ne gre v bencinarja....

Kolker spremljam sceno......karkol z čimveč PEA
P.E.A. is a nitrogen-based detergent stable enough to survive the harsh conditions of a combustion chamber. It is the most potent detergent available for cleaning carbon deposits in fuel systems and the only cleaning agent that has been proven to clean the combustion chamber, piston tops and cylinder heads.
Američani hvalijo Techron.... https://www.chevronlubricants.com/en_us/home/products/techron-complete-fuel-system-cleaner.html

Glede na to da je Chevron skupaj z Texaco......bi blo smiselno kako vprašanje naslovit na kak mejl od Petrol-a (podpora.strankam@petrol.si)....ali pa na

Petrol uporabnika...mogoče pa odgovori v temi če je to ista zadeva!
 
Nazadnje urejeno:

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
882
4
18
Mogoče res večkrat na AC in tam "spucat" pa še kakšno čistilo za injektorje notri?
 

resnica

Fizikalc
9. feb 2013
181
38
28
Podobne težave na istem motorju, je imela moja boljša polovica...mislim, da je takrat šlo za neke težave na vžigalni tuljavi.
Drugače pa tvoj motor nima injektorjev, je atmosferski in po mojih izkušnjah precej vzdržljiv, midva razen teh cinšpul nisva imela čisto nobenih drugih težav, avto ob prodaji je imel 220kKm.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.635
1.728
113
Ja tudi jaz sem imel tako na 1.4 CVVT......naj priklopijo na računalnik...pa boš dobil kode za prebijanje tuljave...ene od...
 

BLABLABLA

Fizikalc
28. sep 2007
1.325
92
48
Podobne težave na istem motorju, je imela moja boljša polovica...mislim, da je takrat šlo za neke težave na vžigalni tuljavi.
Drugače pa tvoj motor nima injektorjev, je atmosferski in po mojih izkušnjah precej vzdržljiv, midva razen teh cinšpul nisva imela čisto nobenih drugih težav, avto ob prodaji je imel 220kKm.
A pol ko nima injektorjev....ma frgazar?

A si ti zamešal injektorje s turbino mogoče?
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
882
4
18
Tuljavo tudi jaz sumim.
verjetno bo potrebno počakati toliko časa da bo očitno katera tuljava je slaba/zanič

Verjetno je mislil "šobe" za dizle

v glavnem gledam v smeri slabe tuljave/"pucanje" injektorjev

javim ko kaj ugotovim
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.635
1.728
113
Tuljava je pomojem že zanič...ne rabiš čakat :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
7.004
565
113
Ali pa so ventili kosmati.
Kaj ima ta motor direktni vbrizg goriva ali posrednega?

Ker vsi Gdi zapacajo ventile pol pa je veselica.

Najboljše je sneti sesalni kolektor in z orehovimi lupinami speskaskat ventile.
 
Ali pa so ventili kosmati.
Kaj ima ta motor direktni vbrizg goriva ali posrednega?

Ker vsi Gdi zapacajo ventile pol pa je veselica.

Najboljše je sneti sesalni kolektor in z orehovimi lupinami speskaskat ventile.

kolikor vem so to motorji s posrednim vbrizgom. S tem da je prva generacija imela 80kW (109 konjev), kasneje pa so moč zmanjšali na mislm da 100 konjev, ter dodali opcijo 6 stopenjskega menjalnika, ter start-stop funkcijo (eco dinamics)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
7.004
565
113
Ja pol pa je sigurno kaj na tuljavah, razen če bi kje kakšen zrak vleklo pri kakšni prepereti cevi.
Najboljše motor zadimiti in pogledat če se kje kaj ven prikadi.