Je golf plus letnik 2013 z 1.2 TSI motorjem za kupit?

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Tester je pokazal kodo P0302, misfire na 2. cilindru. Kar drži, ker motor trese v leru, kadar po zagonu ne deluje pravilno. Vendar ta koda samo sporoča videno stanje, vzroka pa ne. Vzrok se verjetno res skriva v dejstvu, da če nato motor ugasneš in ponovno zaženeš deluje pravilno, ne cuka in ima spet normalno moč.

Pa še en argument govori v prid težavi za akumulatorjem: avto se malo vozi in pogosto stoji po teden dni skupaj.

Akumulator sem nafilal s CTEKom (ta ima tudi RECOND mode, se ga sploh sme uporabljati s sealed akumulatorji), sporočim, če bo kaj bolje...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.765
5.016
113
No lahko je tuljava ali pa svečka!!

Lahko pa tudi diza za vbrizg.

Jaz bi medsebojno zamenjal tuljavo npr. 2 na 4 in če se bo napaka preselila na cilinder 4 je tuljava.
Pol pa še lahko svečke probaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Kmalu bo 14 dni od filanja s CTEKom, zaenkrat ni več nobenih težav.

Sporočim, če se zadeva ponovi, takrat pa probam še s prestavitvijo tuljave.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Bo CEL lampico takoj prižgalo že ob prvem zaznanem miss-firu ali šele po določenem številu zaznanih?

(Če drugo, bi bilo morda smiselno ali kupiti malo boljše diag. orodje ali pa kar menjati tuljavo. Svečke so stare pol leta.)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.236
6.553
113
Ne bo pri prvem. Ce bo pa zapisano pa nima veze od diag orodja. Ce je shranjeno bo vsak ki se lahko priklopi prebral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Ja, ko bo enkrat vpisan CEL s kodo P0302, ga bom že lahko prebral... Zanimivo bi bilo že prej spremljati števec missfirov...

Skratka, če se P0302 ponovi, pa raziskujem tuljavo.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.430
6.290
113
Pa še en argument govori v prid težavi za akumulatorjem: avto se malo vozi in pogosto stoji po teden dni skupaj.

Priporočam program vožnje: avtocesta pol ure v vsako stran.

Motor je verjetno zamorjen do konca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Hja, režim vožnje je pač kakršen je.

Po slabem mesecu od filanja s CTEKom se težave ne pojavljajo več. Zaenkrat kaže na vzrok v kombinaciji nerobustno napisanega softvera motornega računalnika in ne do konca polnega akumulatorja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Težave so dobile pospešek: težava z nepravilnimi vžigi 2. cilindra se pojavlja že vsak dan, le dovolj časa moraš z ogretim avtom stati na mestu v leru... Potem najprej začne tresti motor (tresljaje še čuti v kabini), po pol minute pa 3x utripne check engine lučka.

Če nato motor ugasneš in prižgeš, napaka izgine in motor dela naprej pravilno. CEL lučka se ob tem ugasne.

Avto se zadnjih 14 dni več vozi (tudi do obale in nazaj), vozi se vsak dan, tako da ni problem v akumulatorju.

Sodeč po temle videu:
ima motor eno cin špulo in 4 vžigalne kable. V komentarjih nekdo priporoča NGK vžigalne kable, ki imajo še neke plastične ščite (menda je bil celo vpoklic).

Pred desetletji se je menjalo samo vžigalne kable, se danes hkrati priporoča menjati še cin špulo? Avto je l. 2014 in ima prevoženih sobrih 120k km.

Morda kdo ve, katera firma je delala prvo vgradnjo teh komponent?
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.813
113
Še tole, stric v videu propagira špricanje kablov z WDjem, kar je baje problem, ker ta uničuje gumo.

Je sploh smiselno kontakte teh kablov s čim špricati? Če ja, s silikonsko mastjo
ali s silikonskim sprejem, kot je tale:
https://www.at-team.si/caramba-silikon-spray-aerosol-silikonski-sprej (štos je, da tale silikonski sprej že imam :D)?

Svečke so stare pol leta.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.973
2.152
113
Zakaj bi šprical sploh? Bimmer kabel se pudra, da gre lepse na sveco, to pa je tudi vse. Jaz sem ga na silo (tako kot vecino stvari v lajfu). Vee ostalo je strogo prepovedano.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.165
62
48
Osrednja Slovenija
Nisem bral cele teme, na pamet pa komentiram dve stvari.
Špricanje kablov z WD-jem pomaga ( govorimo o kablih, ne kontaktih), ker WD naredi sloj, ki je delno izolacijski. Če kabli prebijajo ( to se je včasih videlo v temi, ko se je iskrilo), lahko kratkoročno pomaga.

Druga stvar - nisem zasledil ali ima avto start - stop. Glede na omembo gel akumulatorja ( verjetno AGM) ga verjetno ima. Če ima avto start stop, pozabi da ga boš napolnil, če se pelješ čez celo državo. Na polno ga napolniš ali s polnilcem, ali pa z dolgo vožnjo z veliko zaviranja navzdol. Ene sorte kers - ko voziš, je aku ves čas nekje na polovici. Ko zaviraš, ga pa polni na max, da alternator pobere čim več "odvečne" energije. Povsem kontra logika kot je bila pri "klasiki" - dolga vožnja pa bo poln. Ne, ne bo. In tudi če izklopiš start stop ti ravno zaradi zgoraj napisanega pol cenejši klasičen akumulator ne bo preživel verjetno niti eno leto. Ker tega režim ne zdrži.
Tudi meni je stokal start stop akumulator ( no, avto je pisal, da je baterija v safe modu in da je prazna) - lepe vožnje z skoraj brez zaviranj ( razen v sili). Ene 4x je bil dodatno priklopljen na polnjenje in se je pobral. Bom videl kaj bo pozimi, ampak trenutno že eno leto ne javlja več, da je kaj narobe. Bom videl.

Skratka - če je prvič pomagalo dodatno polnjenje, poskusi ponovno.