Izguba moči pri močnejšem pospeševanju - 2.4 JTD

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Mam problem, kadar malo bolj potegnem, mrzel ali hladen, se mi tam pri cca 2500rpm posveti lučka s simbolom motorja rdeče barve, avto pa neha pospeševati, tudi če mam gas do konca. Šele ko pritisnem sklopko in jo spet spustim, se da spet normalno pospeševat.

Avto sem že mel na servisu zarad tega, najprej je rekel da je nek senzor goriva, so tisto zamanjali (cca 40€), in je potem se lepo normalnoo dalo peljat, ampak samo cca 1000km, potem je spet bilo isto. Zdaj sem ga spet mel na servisu, tokrat je samo nekaj sčistil, ampak je še vedno isto.

Kaj bi lahko blo narobe? Drugih opozoril avto ne da od sebe. Če se peljem bolj umirjeno, ni videt da bi blo kaj narobe, če mal pohodim sicer zna mal zadimit.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
menjaj serviserja, ker je ta očitno nesposobn.
kak se rdeča lučka prižge se napaka shrani in mu jasno javi v testerju kaj je narobe. vsakršno gibanje po forumih je odveč in nesmiselno
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Ga je mel na testerju. Jst nism mel časa avto na servis peljat in mi ga je peljal fotr, nimam pa pojma kaj so se tam zmenil, ker po njegovem avto čist dobr gre.

Sej kolk zdej berem po alfa forumu, se mi zdi da je EGR ventil kriv, ma dost drugih podobn oziroma enak problem.

In če je slučajno to, zakaj se tako hitro spet zabaše? Po mescu ali dveh...
 
Nazadnje urejeno:

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
tudi jaz bi dejal, da je EGR (sem mel podobne težave z vectro in isto se je prižigala lučka ter avto metala v pomožni način delovanja).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
za egr ti na jtd nebo gorela nobena lučka. razen če maš mJET.
kot pravim menjaj serviserja ker je ta nesposobn, ker nerabiš bit nobelov nagrajenec da prebereš to kaj računalnik napiše.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Ja ni ravno fino če teraš dizel mašino preko 2000 rpm dokler ni ogreta. Vsaj tak je men mehanik reku in tega se držim.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Mrzlega motorja nikoli ne teram prek 2000rpm, prestavim pri cca 1500.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Še nikoli z mrzlim motorjem nisem štartal v BTC-ju, večinoma delam daljše relacije in od doma do avtoceste imam 7km navadne ceste, do tja se mi pa tudi motor segreje. Sicer pa ne vem kakšno vezo ima to z mojim prvotnim vprašanjem.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Praviš, da ti motor izgublja moč pri pospeševanju ko je hladen potem pa napišeš, da prestavljaš pri 1500 rpm. Potem kot ga kot kaže vrtiš višje ko je hladen?