Iskra kosilnica rezervni deli trgovina

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
Živjo, težava je sledeča. Rad bi popravil vrtno kosilnico ISKRA ampak ne vem kje bi lahko dobil rezervne dele. A obstaja kaka trgovina v Sloveniji, ki prodaja dele za Iskro? Če se ne motim, so Iskre Kitajske kopije in če bi vedel kopija česa so, bi kupil del od kopiranega originala. Rabim pa več tesnil. Hvala.
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
A ti nisem že pred nakupom svetoval da se izogibaj kitajcev....ravno iz razloga poprodajnih storitev!

Tesnila so za motor? Če da....potem je to lažji del težave v kolikor se gre za Loncin ali Briggs&Stratton....

Kje je tvoja težava? Razen da imaš poceni kitajsko kosilnico. :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Poslikaj motor.... 99% je loncin.... 140/160ccm

Če misliš tesnilo pokrova ventilov....lahko daš navaden motorni silikon....ga dobiš v vsaki avtoštacuni!
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
a to misliš tista črna pasta, ki je namenjena za tesnila? je to primerno za vročino? imam doma klingerit Tesnit BA 202 ampak tudi nisem prepričan, da je primerna stvar to. izgleda mi kot linolej ali vinil.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Dejmo prvo razrešit ali ti rabiš tesnilo glave cilindra....ali pa tesnilo pokrovčka ventilov?

In ja MOTORNI silikon bo povsem ok za pokrovček ventilov......tud navaden papir bi bil ok tam okol.....nima neke hude funkcije razen da tesni olje ki maže zgornji del glave...ventile....

Si štelal ventile?
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
nisem štelal ventile oz, ne vem kaj misliš? dol sem vzel glavo, pobrusil z brusnim papirjem oglje in sedaj bi rad sestavil. Treba kaj štelat ali lahko samo sestavim?
Je pa ta kosilnica kot na sliki. 139cm3, 2kW.

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
:) kako ljudem vedno uspe naredit slike tko da ni nič razvidno iz njih.....

Loncin......lahko je 140ccm....lahko je 160ccm....

Prva stran (javljalo ti bo da ni varno itd.....po želji!) : https://www.loncinindustries.com/en/engine/maintain.aspx?catid=8-20-23

Ventili zev

Loncin ventili.png

Greš na partslist....in izbereš svoj motor (še zmeram si podal nejasno katerega imaš....ampak!)
Loncin Partslist.png

Odvisno od kubature je eden od teh......pobereš PDF fajl

Loncin kosilnic motor.png

Ko pobereš PDF fajl......SAM ugotoviš kateri motor imaš......in prepišeš KATALOŠKO številko v......spletno trgovino.....se registriraš in naročiš

https://www.opara.si/ (zgoraj v iskalnik vpišeš KATALOŠKO dela)

Glede na tvojo strokovno sliko so lahko sledeče:

Motor 1P61FA: 120150089-0001 https://www.opara.si/tesnila/35349-...IN.html?search_query=120150089-0001&results=1
Motor 1P65FA: 120150086-0001 https://www.opara.si/tesnila/35350-...IN.html?search_query=120150086-0001&results=1
Motor 1P68FA: 120150088-0001 Ne obstaja
Motor 1P70F/FA: 120150087-0001 https://www.opara.si/tesnila/37653-...IN.html?search_query=120150087-0001&results=1
 

Priponke

  • Engines+LC1P61FA、LC1P65FA、LC1P68FA、LC1P70FA、LC1P70F+PART+LIST.pdf
    1,5 MB · Ogledi: 36
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Aha vidim da si vmes naknadno popravil da je 140ccm...lepo! Mislim da je to potem 1P61FA
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Preveri ali je 1P61FA ali pa je 1P65FE.....šubler v roke in premeriš bat...al je 61mm al je 65mm (al pa nalepko....da ne bomo več ugibali!)

Loncin specs.png
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
Hvala. Vidim da se spoznaš. Točno to sem iskal. Bat je 65mm. Kubikaza pa na nalepki piše 139cm3.
Po tej nalepki še zmeraj ne razumem kaj moram gledati, da pridem v kataloško knjigo? Oziroma na kak način si sklepal, da je Loncin? Zaradi izgleda?

 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Ja po izgledu.....sedaj ko vemo še malo več pa tudi....


Engine Type | DG1P65F..... Tako da zgoraj naroči dihtungo za 1P65FA/FE motor...

Imaš 65mm cilinder/bat....če maš še podrto etak premeriš še lahko ;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Aia pa ne spoznam se :) Sam zanimam se.....tko mal za hobby ;)
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
Nekaj me še zanima. Ko vstavim nazaj obe palici za ventila. Na youtube so nekateri videoji o Briggs and Stratton motorjih kjer moraš aluminijasto palico dat zgoraj, železno pa spodaj. Meni nobena ne izgleda aluminijasta. Vem, da nimam Briggs and Stratton ampak vseeno sprašujem, a je možno, da sta na teh motorjih obe štangici isti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.075
3.511
113
Maš zgoraj PDF kosovnico pa poglej kataloško od "push rods".... Če sta obe kataloski isti je vseeno kjera je kjera (pomojem tko tud je)
Hkrati pogledaš še kako naj bi bilo skp dano ;)
 

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
223
5
18
Zanima me še olje. A je v redu, če natočim motorno olje za avtomobile npr 10w40 v kosilnico? Ne vem zakaj ne bi? Oboje je 4 taktno....?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jest5

Guru
18. avg 2007
21.207
2.547
113
Sicer je za te mašine ponavadi priporočeno 5W30, ma tudi 10W40 bo delalo