Inex Adria nesreča na Korziki

Car

POSTman
4. avg 2007
8.664
2.536
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Kajak.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.719
1.005
113
Na dan katastrofe Adrijinega letala sem zjutraj letel iz Zagreba za Berlin. Zjutraj še ni bilo veliko vesti o nesreči. Na letališču je bila smrtna tišina...... Najprej je bilo govora da je letalo padlo nekje na jugoslovansko italijanski meji......
Sem pa par let kasneje gledal fotografije nesreče ki so jih naredili zdravniki Sodne medicine iz Ljubljane. Pa steklenica viskija ki ima zvit vrat od vročine, tekočina je pa še vedno notri. Steklenica je originalno zaprta. Pa pilotska obleka.... Kar precej hudi posnetki...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.631
7.373
113
Miro Cerar mlajši je v intervjuju povedal, kako je bilo glede njegove družine in zakaj še vedno hodi prižigat svečko na Žale. Varianta je bila, da bi šel on s sestrico namesto staršev. Po spletu naključij je njegova sestra zdaj partnerka sirote iz te nesreče, ki sta mu v nesreči umrla oba starša.

 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
271
210
43
Obiskal sem kraj nesreče. Najbolj sem si zapolnil oznako na balvanu, kjer ga je zadelo krilo, kos je še vedno tam... ko vidiš, da je zmanjkal zgolj meter ali dva, pa se nesreča ne bi zgodila, se zamisliš.....vedno je nek če. Drugače pa fascinantna pokrajina. Pozimi težko dostopna, poleti pa je neznosno vroče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.346
5.124
113
Ena zgodbica, ki je resnična, se je namreč pripetila meni pred davnimi časi, še v prejšnjem tisočletju:
ko sem bil v 8. razredu, sva s kolegom en sončen dan (lahko tudi, da je bil oblačen) tekla na avtobus. Bila sva res pozna. Avtobus je tik pred nama odpeljal, a je peljal v smeri proti nama. Zamudila sva ga cca. 10 - 20 sekund. Mahala sva šoferju, naj ustavi, a ker sva bila mulca, naju je šofer ignoriral (čeprav je bila hitrost avtobusa zelo nizka, je namreč komaj speljal iz postaje). Sva šla zato pač na naslednji avtobus. No damage.
Tukaj bi lahko zgodbo zaključil.

Škoda, ker je ne bom.

V nadaljevanju bom mogoče malce izkrivil podatke o poteku nesreče, a nenamerno. Se opravičujem že v naprej. Nisem prepričan, če je bilo točno tako, ni pa daleč od resnice. Posledice pa so neizpodbitne. So takšne, kot jih bom opisal v nadaljevanju.

Iz smeri Tržiča proti Kranju je nek šlepar v ovinku malce "iztiril" in izgubil tovor z nekimi koluti (pločevine se mi zdi). In v taistem času je nasproti pripeljal taisti, prej omenjeni, avtobus. Mislim, da so ravno ti koluti povzročili smrt petih (5) ljudi. Preživeli so vsi, ki so bili v repu avtobusa, za ostale ne vem, kje dejansko so sedeli. Vem samo to, da avtobus ni bil ravno natrpan s potniki, kar je seveda pomenilo manj žrtev.

Mislim, da je zaključek jasen: če bi nama šofer takrat ustavil, bi teh 5 potnikov preživelo.

Toda, sodeč po "Final destination", lahko bi se zgodilo, da bi se nesreča pripetila na drugem koncu, v nekem drugem trenutku, in bi bilo razdejanje še večje.
Tako da, če če če ... da, preveč spremenljivk, na katere ne moremo vplivat.
Če bi vama šofer ustavil....bi bilo unih 5ljudi mogoče živih!

In ti bi mogoče redno nosil denarnico v žepu...
 
  • Haha
Reactions: AndrejEnej

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.956
8.489
113
Ena zgodbica, ki je resnična, se je namreč pripetila meni pred davnimi časi, še v prejšnjem tisočletju:
ko sem bil v 8. razredu, sva s kolegom en sončen dan (lahko tudi, da je bil oblačen) tekla na avtobus. Bila sva res pozna. Avtobus je tik pred nama odpeljal, a je peljal v smeri proti nama. Zamudila sva ga cca. 10 - 20 sekund. Mahala sva šoferju, naj ustavi, a ker sva bila mulca, naju je šofer ignoriral (čeprav je bila hitrost avtobusa zelo nizka, je namreč komaj speljal iz postaje). Sva šla zato pač na naslednji avtobus. No damage.
Tukaj bi lahko zgodbo zaključil.

Škoda, ker je ne bom.

V nadaljevanju bom mogoče malce izkrivil podatke o poteku nesreče, a nenamerno. Se opravičujem že v naprej. Nisem prepričan, če je bilo točno tako, ni pa daleč od resnice. Posledice pa so neizpodbitne. So takšne, kot jih bom opisal v nadaljevanju.

Iz smeri Tržiča proti Kranju je nek šlepar v ovinku malce "iztiril" in izgubil tovor z nekimi koluti (pločevine se mi zdi). In v taistem času je nasproti pripeljal taisti, prej omenjeni, avtobus. Mislim, da so ravno ti koluti povzročili smrt petih (5) ljudi. Preživeli so vsi, ki so bili v repu avtobusa, za ostale ne vem, kje dejansko so sedeli. Vem samo to, da avtobus ni bil ravno natrpan s potniki, kar je seveda pomenilo manj žrtev.

Mislim, da je zaključek jasen: če bi nama šofer takrat ustavil, bi teh 5 potnikov preživelo.

Toda, sodeč po "Final destination", lahko bi se zgodilo, da bi se nesreča pripetila na drugem koncu, v nekem drugem trenutku, in bi bilo razdejanje še večje.
Tako da, če če če ... da, preveč spremenljivk, na katere ne moremo vplivat.
Katerega leta? Namreč "podobna" nesreča se je zgodila leta 1990 v Rogatcu, kamion ni iztiril ampak je imel profile naložene preko kesona. Ko je srečal avtobus ga je dobesedno razrezal in ubil voznika ter 7 potnikov. Sam ti si z gorenjske ce se ne motim.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.883
2.261
113
V bistvu je bil še vsaj en več kot je kapaciteta letala, tip letala v uradni konfiguraciji naj bi imeli 172 sedežev za potnike, umrlo jih je pa 173 (+posadka).

Pa za čarterski let ob 6h zjutraj je malo verjetno da so leta 81 last minute koga še pobrali na letališču.

(je pa čisto možno da je imelo letalo v duhu komunizma poleg sedežev še "stojišča", pa je bil prvotno mišljenih 190 potnikov)
Md80 ima v potniški kabini 5 sedežev za posadko in še enega v strojnici. Praviloma jih potnikom ne smejo dodeliti, na takšnih internih čarterjih pa to ni neobičajno. Tudi otroci do dopolnjenega 2. rojstnega dne ne potrebujejo svojega sedeža.