Pred kratkim sem na eBayu kupil enega ThinkPada x41. Seveda mi je pičkica pozabila povedat, da ma dve grdi napakici na zaslonu Potem se je seveda zgovarjala na poštarje... Glede na to, da je notebook še v garanciji sem se odpravil na servis. Iz izkušenj drugih servisov, kjer od tebe zahtevajo malo morje papirjev, računov, garancijskih listov in podobnih jajc sem pričakoval, da bom imel kar nekaj problemov pri uveljavljanju garancije... Pa so me presenetili in to zelo. Serviser je pogledal displey, nobenih butastih vprašanj kaj, kako zakaj... naročil je nov display, ki bo tu v dveh do treh dneh, punčara je v sistem utipkala serijsko številko mašine, se opravičila, ker displeya ni na lagerju in zadeva je bila zaključena. U treh minutah sem s servisnim nalogom in nasmeškom do ušes zapustil pisarno... Mislim, to je odnos do stranke, tako se dela. Pa se gre za display, ki je vreden več kot sem plačal za prenosnik.