Hyundai motorji

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pol se je pa tko kot ti je en napisu že hyundai osamosvojiv od sise mitcubušijeve!
cheer.gif
... in kasneje zaradi zmanjšanja stroškov nastane GEMA
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.912
5.461
113
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pol se je pa tko kot ti je en napisu že hyundai osamosvojiv od sise mitcubušijeve!
cheer.gif
... in kasneje zaradi zmanjšanja stroškov nastane GEMA


Nism vedu da so v navezavi tud z Chryslerjem!
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.912
5.461
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Če že debatirate o Hyundajevih motorjev bi prosil nekoga, če mi kaj več pove o motorjih, ki so v Accentu.
Je to res neka povezava med tem motorjem pa mitsubishi

1,5 CRDi, trivaljni mlinček je pooooden, ampak res poden od dizla

glasen, požrešen, neodziven

Kdo ti je kriv če kopuješ trivaljnika.....ne marajo ga pr VWju.....najbrš pol tud pr hyundaiu ne bo nč bolši!
Drgač mamo pa doma 1,6CRDi 115KM....zakon...pride zdei spomlad še 130KM verzija dizla...sam mi ne diši ker je z DPF filtrom pa se to rado kvar (iz izkušenj pr kolegovem VWju
smile-1.gif
)
 

B81

22. jul 2007
34.526
8.970
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.

Kaj pa Coupejev 2.0 143 KM motor, l 03 --> ?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Če že debatirate o Hyundajevih motorjev bi prosil nekoga, če mi kaj več pove o motorjih, ki so v Accentu.
Je to res neka povezava med tem motorjem pa mitsubishi

1,5 CRDi, trivaljni mlinček je pooooden, ampak res poden od dizla
glasen, požrešen, neodziven
Zato so ga pa nehali delati in naredili 1.6CRDi

Da se trivaljniki ne obnesejo, se je lahko videlo že pri legendarni bolhi (126p), kljub temu je poskušalo še nekaj tovarn in vse so se opekle.
Če obstaja uspešen trivaljnik, naj me kdo popravi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.912
5.461
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.

Kaj pa Coupejev 2.0 143 KM motor, l 03 --> ?

A ni en gor napisu da so od leta 1993 že sami zase?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kot naprimer?
Podvozje npr. Novinarji pravijo udobno. My ass. Se peljes 130km/h po AC, pride rahel sunek vetra in ti totalno zj. smer. Pa halo, bemu saj nismo v Romuniji, da bi moral avto plavat kot ladja. Po ovinkih je pa sploh
rolleyes-1.gif
. In potem še vse ostale malenkosti. Ja, ima tempomat, z gumbom za aktivacijo nekje v PM-ju. Ja, ima potovalni računalnik z neumnimi podatki. Volan, kateri je skoraj slabši od Renaultovih elektro volanov in ne čutiš totalno nič, kaj se dogaja z avtom. In tako naprej. Žal je že več kot pol leta nazaj in se ne spomnim več točno kaj vse me je motilo. Lahko pa potrdim, da po 500km vožnje in naslednji dan nazaj, sem bil čisto spočit, nobene utrujenosti, nič. Če bi stala 15k EUR, bi ji mirno lahko spregledal vse nedodelanosti, vključno s podvozjem, ampak za 24k EUR dobiš bistveno boljši avto, kateri vsaj smrtno nevaren ni.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Motorji so na osnovi mitsubishija, podobne motorje ima tudi Galant.

Kaj pa Coupejev 2.0 143 KM motor, l 03 --> ?

Tega sem tudi vozil kak teden prav v coupeju, kar dobro leti in potegne, poraba ni pretirana, meni je kuril okrog 9. Je pa res coupe, nizko sedenje, nazaj se figo vidi in tako. To niso avti po mojem okusu. Mašinca pa zna biti trotlziher, ni neka hi-tech.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kot naprimer?
Podvozje npr. Novinarji pravijo udobno. My ass. Se peljes 130km/h po AC, pride rahel sunek vetra in ti totalno zj. smer. Pa halo, bemu saj nismo v Romuniji, da bi moral avto plavat kot ladja. Po ovinkih je pa sploh
rolleyes-1.gif
. In potem še vse ostale malenkosti. Ja, ima tempomat, z gumbom za aktivacijo nekje v PM-ju. Ja, ima potovalni računalnik z neumnimi podatki. Volan, kateri je skoraj slabši od Renaultovih elektro volanov in ne čutiš totalno nič, kaj se dogaja z avtom. In tako naprej. Žal je že več kot pol leta nazaj in se ne spomnim več točno kaj vse me je motilo. Lahko pa potrdim, da po 500km vožnje in naslednji dan nazaj, sem bil čisto spočit, nobene utrujenosti, nič. Če bi stala 15k EUR, bi ji mirno lahko spregledal vse nedodelanosti, vključno s podvozjem, ampak za 24k EUR dobiš bistveno boljši avto, kateri vsaj smrtno nevaren ni.

ga dobis za 16990 eur in za ta denar odlicno vozilo. meni je podvozje nasploh v danasnjih casih samo plus. ker tako slabih cest od zacetka osemdesetih let nismo imeli in nic ne kaze da bo naslednjih 20 let kaj boljse, obratno...samo nemcija in kaksna skandinavija ima rada trde sportnike, ker imajo tudi temu primerne ceste. pri nas hocejo biti pa vsi kul in jih posnemati. podobno kot je bilo pred 10 leti kul hoditi v dairy queen in mcdonalds
hysterical-1.gif


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2219848&show=
 

B81

22. jul 2007
34.526
8.970
113
Ko se pelješ po Mariboru si misliš, zakaj nimam ene stare suzuki vitare, ki mi je ne bi bilo žal, če je cela sprepajtlana po vožnji skozi sicer čudovito mesto
grin1.gif

ne vem, kako se vozijo pobčki s trdim spuščenim avtom..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.912
5.461
113
@mtl
smile-1.gif
)

Drugač pa ko se navadiš se use da....pač ni avto za dirkanje...ampak za potovat in če ga temu primerno pelješ potem te to ne moti več!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Drugač pa ko se navadiš se use da....pač ni avto za dirkanje...ampak za potovat in če ga temu primerno pelješ potem te to ne moti več!
Se deloma strinjam. Ampak, podvozje je vedno nek kompromis. In jaz bi recimo takoj imel zelo udoben avto, ampak NE za ceno tega, da je smrtno nevaren. Ne vem, kaj bi bilo pri 170 km/h, če bi me takrat tisti nič kaj večji sunek vetra zadel. Tako da, sem takoj za udoben kompromis (recimo morda mi je občasno moja trenutna kanta celo pretrda), ampak da je avto še vedno normalno vozen, ne pa, da na račun udobja dobim zibajočo se drvarnico, katera je izredno občutljiva na stranski veter. In to ravno tam, kjer naj bi bila doma (na AC na dolgih potovanjih). Kot rečeno, udobna je in tudi sedeži in vse mi je precej pasalo (nič bolelo po 1000 km), vendar so drugi problemi.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Občutljivost na sunek vetra ponavadi ni toliko povezan z podvozjem, kot z obliko karoserije. Predvsem z bočnim profilom ter aerodinamiko in površino slednjega.

Ogo
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Občutljivost na sunek vetra ponavadi ni toliko povezan z podvozjem, kot z obliko karoserije. Predvsem z bočnim profilom ter aerodinamiko in površino slednjega.

Ogo
Se spet samo deloma strinjam. Karavani imajo občutno večji bočni presek, pa se recimo tudi Golf IV-ka karavan, kateri nima ravno bog ve kaj podvozja ni niti približno toliko zibal kot Sonata, katera v bistvu niti nima nekega hudega bočnega preseka. Tako da, ostajam pri trditvi, da je tukaj krivo podvozje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
A se je zibal, al se je premaknil za par decimetrov v levo ali desno? Če se samo ziba, ni panike. Ko te ob sunku prestavi za par decimetrov, potem je jeba.
smile-1.gif


Ogo
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
A se je zibal, al se je premaknil za par decimetrov v levo ali desno? Če se samo ziba, ni panike. Ko te ob sunku prestavi za par decimetrov, potem je jeba.
smile-1.gif


Ogo
Oboje.
Je pa zanimivo bilo brat teste naših novinarjev točno tistega avta. Vsi so pisali le o udobni vožnji.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:

Da se trivaljniki ne obnesejo, se je lahko videlo že pri legendarni bolhi (126p), kljub temu je poskušalo še nekaj tovarn in vse so se opekle.
Če obstaja uspešen trivaljnik, naj me kdo popravi.

Bolhe so bile 2valjne, prvi 3 valjni TD, za katerega sem slišal in ga tudi peljal je bil v Alfi 33 1.8TD. Vibriral je tako, da je bila še streha v resonanci.
smile-1.gif
Potem so tu bili še Daihatsuji Charade 1.0TD, varčen, priljubljen, a občutljiv motor.


LP,

Milan
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.912
5.461
113
Se strinjam z mtl-jem........sonata letnik 2000 k smo jo mel mi je bla res mal preveč zibajoča......sm tud jst jo 1x kot začetnik lovil na AC k sva s frendom kot mulca dirkala na AC!

Pač kot začetnik za volanom sm trznu na volanu ker mi jo je neravnina v ovinku zazibala....volan pa kot si že reku z velik "prostega" hoda....hitrej k si šou več lufta je meu...pač brez povratnih informacij..posledica so ble izbuljene oči pa 4x sm mogu volan popravlat da me ni zabrisal al u bankino al ap na sosedni pas
smile-1.gif


Hvala bogu dela zdei hyundai trše avte....probi i30....konkurenca golfu tud v podvozju
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno: