Hrvaški zemljevid potovanj čez Slovenijo brez vinj

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.600
113
kamijonski lobij je pameten, isto kot hrvati. Dobro vedo da naši politiki nimajo jajc, zato si jih pa privoščijo. Ko bi pri naslednji zapori prometa, ki bi si jo privoščli, naši brezjajčniki poslali tanke da razturijo tovornjake, vse kamionđe v čuzo zmetali, bi naslednjič 2x premislili
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kamioni in oprtni transport ni tak enostavno rešljiv - prvo je treba porihtat železnice, ker trenutno niti slučajno ne zmorejo prepeljati vseh tranzitnih tovornjakov.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kdo udarja po narodu? Za naš narod so vinjete prav dobrodošle. Komur se pa zdijo predrage pa naj kar vrne tablice, ker avta ne potrebuje.

Ne mislim na nas ampak na turiste - tujce. Ker tuji tovornjaki bodo se vedno poceni skozi prisli - ti ki delajo guzvo in unicujejo ceste, ubogi turisti ki gredo pa na morje pa morajo kupovati vinjete za 6 mesecev.

LP
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Če ne prodamo 2 mio. vinjet se bodo drugo leto podražale, to je dejstvo.

Eni ste res bebci ko pravite, da so vinjete predrage in da bodo dali 35€ za se dvakrat peljat mimo. Pa kaj vas boli k. saj bodo oni plačali. Jaz bi še povišal na 40€. Ko smo šli mi v Švico, so nas na prehodu samo napotili na desno, kjer smo morali kupiti vinjeto. Slovenija je ja tranzitna država skozi katero potekata dva Evrokoridorja in to je treba pridno izkoriščat in služit na tak način, ker tranzit prinaša prvič veliko hrupa, onesnaženja, gneč, kot drugo pa, več kot bodo tujci plačali manj bomo domačini in prav je tako. Samo poglejte koliko dolgov je nastalo zaradi gradnje AC. Toliko, da sedaj znaša ~10.000€ na posameznega dražavaljana Slovenije!
Balkan se počasi razvija, standard se jim bo tokom let povečal, kar pomeni tudi več blaga dol, kateri pa po optimalni poti mora sekat Slovenijo. Da ne omenjam V trga...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
tocno tako. in ne pozabimo, da jih nihce ne sili, da grejo cez slovenijo!
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ko se pa po celi nemciji zastonj furamo pa nikome nista?

Dolgovi so pa zato ker kradejo vsi na veliko, ne zaradi granje same! Samo poglej si trojanski predor - v garanciji, pa drzava placuje popravila ker se to SCTju ne zdi prav da mora SVOJE napake popravljati na SVOJ racun! Placali so (ce sploh so) 1/3 zneska!. Pa se tisto, da se masina cez pelje in malo pobere asfalta so zaracunali 800.000EUR
bonk.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ne mislim na nas ampak na turiste - tujce. Ker tuji tovornjaki bodo se vedno poceni skozi prisli - ti ki delajo guzvo in unicujejo ceste, ubogi turisti ki gredo pa na morje pa morajo kupovati vinjete za 6 mesecev.
LP

Ja, pa kaj še. Je poleti kaj več kamionov na cestah kot običajno? Ne. So poleti kaj večji zastoji na cestah kot drugače? So. Torej kdo je kriv? Turisti. Kar naj plačajo, zarad njih so kilometrske kolone na cestnini in vsi čakamo kot bedaki.
 
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kamioni in oprtni transport ni tak enostavno rešljiv - prvo je treba porihtat železnice, ker trenutno niti slučajno ne zmorejo prepeljati vseh tranzitnih tovornjakov.

Ni interesa za oprtni transport. Je bolj zamudno kot vožnja po cesti.

Železnice bi verjetno zmogle, ampak ne samo na eni liniji, kjer več kot npr. 8 garnitur vlakov ne moreš obračati. +Omejeno je število vagonov (dolžina vlakov) zaradi ranžiranja + vagonov za ro-la vlake ni - vsaj slovenskih ne.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Če bi bil oprtni transport odprt (morda je?), torej da dajo tovornjak recimo na Danskem na vlak in se pelje do Španije na enem in istem vlaku, potem bi šlo, če pa je potrebno nonstop menjavat lokomotive in/ali vagone, pa je seveda zamudno.
 
Konkretno iz SLO vozi ena relacija oprtnega vlaka. Vožnja od Maribora do Welsa (A) traja nekje 7,8ur (celoten transport z nakladom, razkladom), zamenja se lokomotiva na meji Šentilj, vagoni so isti skozi vožnjo.

7,8 ur + kakšna ura tu in tam za papirje uredit, po cesti si pa v max 5urah gor. Skoraj še enkrat hitreje.

Takšnih relacij, kot jih ti omenjaš pa skoraj ni. Pa tudi ravno poceni nebi bili. Je ceneje dati kontejner na vlak + dostava ali na ind. tir ali kamionska dostava od terminala do stranke.

So žal še vedno takšni tranzitni časi da peče glava. Pa da ne boš mislil, da se v tujini premika kaj hitreje.
 

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kdo udarja po narodu? Za naš narod so vinjete prav dobrodošle. Komur se pa zdijo predrage pa naj kar vrne tablice, ker avta ne potrebuje.

3x na leto grem iz GO v LJ in nazaj ..... in mislim da bo kar malo podražilo moja "potovanja"
jezen.gif

(s tem da je sedaj hitra cesta Vogrsko-Podnanos GRATIS! kar pa po novem naj ne bi blo več tako
10.gif
)


In po tvoje moram vrnit tablice ....
bonk.gif


Vinjete se splačajo ..... mogoče ... vendar ne vsem ....

LP
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
in ti se sekiras
bonk.gif
ljubljancani bodo morali placevati celo obvoznico, kar se meni zdi nefer.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik zmiguc pravi:
3x na leto grem iz GO v LJ in nazaj ..... in mislim da bo kar malo podražilo moja "potovanja"
jezen.gif

(s tem da je sedaj hitra cesta Vogrsko-Podnanos GRATIS! kar pa po novem naj ne bi blo več tako
10.gif
)

In po tvoje moram vrnit tablice ....
bonk.gif


Vinjete se splačajo ..... mogoče ... vendar ne vsem ....
LP

Eh glej, za tvoja potovanje boš mirno šel po stari cesti, boš že preživel, če ti je tisto tako grozen strošek. Ampak dejstvo je, da te zavarovanje in ostalo pride tako veliko, da je vinjeta dejansko pljunek v morje. Se boš zdaj pizdil, ker plačam enako zavarovanje in cestnino pa se vozim 3x več kot ti? S tistim da vrni tablice sem ciljal bol na to, da se očitno precej malo voziš
wink-1.gif
Pa brez zamere.

Jaz se zdaj vozim zastonj po ac in hc, po novem jo bom pa moral plačat. Pa kaj naj? Lani sem zapravil v celem letu za cestnine 60€, ko sem šel enih 5x na izlet po Sloveniji. Mislim, da je to tako minimalna poraba, da se vinjeta čisto vsakomur splača. Tisti, ki se jim pa reeeees ne splača grejo pa lahko po lokalnih cestah do cilja. Tistih 2x na leto bo krasen izlet.
 

dekca

alter gentleman
25. jul 2007
3.964
0
36
123
Zakaj pa nefer? Obvoznica je isto del avtoceste in do sedaj so bili ljubljančani privilegirani.
Kar se pa tujcev tiče, se pa s Telefunknom povsem strinjam.
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Vinjete so super, cena je dovolj ugodna in pika. Ne mi reči, da je težko dat slabih 40 EUR za celo leto. Daš ta keš, itak je promet na AC veliko bolj varen, kot na magistralkah, pa še avto manj trpi (razen če skoz voziš 180). Skratka majhna investicija, ki se lahko zelo hitro povrne.

Kar pa se tiče tujcev ... naj plačajo.
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ma sj res nevem naj uvedejo vsaj 1 tedenske vinjete ne pa da gres na morje pa kupujes vinjeto za pol leta. LP
Pa naredimo tako kot Avstrijci, znižamo vinjete pa uvedemo tunelnine pa mostnine pa še kaj se spomnimo, če se pelješ v Salzburg te Tauernautobahn stane poleg tedenske vinjete še 20€ (pot tja in nazaj), pri nas bodo pa lahko pol leta za ta denar šibali sem ter tja.
 

Kasius

Hugo Boss Opanæiæ
15. dec 2007
4.061
0
36
Pri tvoji
Citat:
Uporabnik timecop pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ma sj res nevem naj uvedejo vsaj 1 tedenske vinjete ne pa da gres na morje pa kupujes vinjeto za pol leta. LP
Pa naredimo tako kot Avstrijci, znižamo vinjete pa uvedemo tunelnine pa mostnine pa še kaj se spomnimo, če se pelješ v Salzburg te Tauernautobahn stane poleg tedenske vinjete še 20€ (pot tja in nazaj), pri nas bodo pa lahko pol leta za ta denar šibali sem ter tja.

To je najboljši predlog..ja.