Hrvaška, avtobus v nadvoz, xy mrtvih

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.951
1.261
113
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
na odbojne ograje se pač spoznam. sem to montiral po celi slo.če bi bil izletni pas, kot je po širjavah amerike ni problema.ne govorim na pamet" če bi avtobus zadel odbojno ograjo na polno, ne na začetku kot jo je, bi bil rezultat drugačen."verjemi mi da sem videl teste ograje tovarne fracasso iz italije, ko pod kotom 35 stopinj prileti tovornjak težak 100 t in ne prebije ograje.ograja ga vrne nazaj na cesto.zato je narejena.en tak avtobusek ne prebije ograje.normalno pa je, da je za motoriste je premočna in tudi z bvo je enako.namen ograje je ,da se zaščiti udeležence v prometu na drugem pasu ali pa objekte ob avtocesti.sam še vedno obstaja dejanje ko se to ne uresniči.na žalost.(naj počivajo v miru)

A tisto na tistem posnetku iz Italije pol ni bila italijanska ograja ? Ko se je tovornjak kratko malo zapeljal skozi.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
ne vem ker so velike razlike,se tri leta nazaj smo ugrajevali ograje po jusu ki so jih tovornjaki kot za šalo povozili.te ograje kot se danes ugrajuje naj se ne bi zgodilo.prosim spomni me na kateri posnetek misliš ker sem danes res veliko posnetkov videl in ne vem kam meriš.hvala
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.951
1.261
113

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.991
1.114
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:Jeklene odbojne ograje so bistveno cenejše.
Ja in? A niso ministri po TV vplili, da "se splača, pa s tem rešimo le eno samo življenje"? naj zdaj takoj spremenijo predpise za ograje.
In kdo bo to plačal? Boš še tako navdušen, ko se bo zaradi te gradnje cestnina povečala za recimo 50%?
Če vpijejo, da vsako življenje šteje, potem denar ni pomemben. Če pa se gremo kompromise, se jih gremo lahko tudi pri kaznih za prekrške. Vsaka palica ima 2 konca.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.991
1.114
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
na odbojne ograje se pač spoznam. sem to montiral po celi slo.če bi bil izletni pas, kot je po širjavah amerike ni problema.ne govorim na pamet" če bi avtobus zadel odbojno ograjo na polno, ne na začetku kot jo je, bi bil rezultat drugačen."verjemi mi da sem videl teste ograje tovarne fracasso iz italije, ko pod kotom 35 stopinj prileti tovornjak težak 100 t in ne prebije ograje.ograja ga vrne nazaj na cesto.zato je narejena.en tak avtobusek ne prebije ograje.normalno pa je, da je za motoriste je premočna in tudi z bvo je enako.namen ograje je ,da se zaščiti udeležence v prometu na drugem pasu ali pa objekte ob avtocesti.sam še vedno obstaja dejanje ko se to ne uresniči.na žalost.(naj počivajo v miru)
Buče. In očitno nimaš pojma, saj niti ne veš, zakaj so te kovinske ograje nevarne motoristom.
100t kamion?
hysterical-1.gif
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
po posnetku lahko rečem le, da je verjetno star tip ograje. tudi v italiji.je taka kot ac vrtojba selo.se precej razlikuje od ograje jugoslovanske.sam bi bil prevelik strošek vse zamenjat .res je grdo.
pri nas je bilo podobno na dolenjskem. pred leti, ko je tovornjak po ac trebnje- višnja gora.klanec medvedjek proti cestninski postaji.prebil je obe sredinjski ograji, pa stransko ograjo nasprotnega pasu in protihrupno ograjo.za smrtne žrtve se ne spomnim.so mu odpovedale zavore.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6

Buče. In očitno nimaš pojma, saj niti ne veš, zakaj so te kovinske ograje nevarne motoristom.
100t kamion?



dej razlož mi meni nevednežu.
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
dej razlož mi meni nevednežu.

Da na hitro jaz razlozim:
- kovinska ograja motorista poskoduje tako, da ga ko s telesom trci vanjo prereze na pol (oz. odreze glavo, posamezen ud itd)
- 100t tovornjak ne obstaja, v sloveniji in v EU so najtezja vozila:

Triosni vlacilec z dvo ali troosnim polpriklopnikov v kombiniranem prevozu:
- ki prevaza zabojnike: 44t
- ce je ojacan za prevoze v nespremljanem prometu: 44t
- ce je polpriklopnik prilagojen prevozu zamenljivih tovorisc: 44t

Tezjih vozil od tega ni, izjema so izredni tovori (npr. prevoz uparjalnikov pred leti...)
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
sori njihov test prikazuje večkratno silo obremenitve.tudi dvigalo v bloku je testirano na recimo 500 kg pa prenese obremenitev
tri ali štirikratno.na tisti video kaseti je bilo 30 testov pod različnimi pogoji in en je bil tudi ta.
še nekaj ,če je na vozilu 6 osi pomeni ,da je normalna obremenitev na os do 8t to je48 t skupne teže
,pol priklopniki na 6 osi peljejo do 24t odvisno od teže tovornjaka in polpriklopnika.
je pa res ,da če policija tehta, jo zanima samo katera os je preveč obremenjena in seveda skupna teža.

še to za, motoriste je itak lahko usodno tudi drevo ali pa skala prek regionalne ceste ali pa samo cestišče.motoristi nimajo nobene zaščite (zračne vreče) kot vozniki v avtu zato naj bi se tega tudi zavedali.!!!
imaš prav, res so nevarne sam to je najboljša rešitev za vse generalno.še nekaj pusti ograjo na vrhniškem klancu pri miru, ker je najbolj ojačana.
srečno vožnjo vsem
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
pri nas je bilo podobno na dolenjskem. pred leti, ko je tovornjak po ac trebnje- višnja gora.klanec medvedjek proti cestninski postaji.prebil je obe sredinjski ograji, pa stransko ograjo nasprotnega pasu in protihrupno ograjo.za smrtne žrtve se ne spomnim.so mu odpovedale zavore.

A si zmišljuješ ali ...
rolleyes-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ne vem če cvika. Betonske ograje so kar draga reč, tudi v Avstriji jih niso povsod postavili, da Nemčije in drugih držav sploh ne omenjam.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
ne sam enih deset let se s tem ukvarjam.sem v okolici krškega zabijal ograjo dva metra stram je tekel promet.smo šli na malico .ko pridemo nazaj je bil zabit avto v novi ograji 20m stran. se zgodi.ni me strah za službo, tako je .ne bom pa izdal cene.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
ksz
Jaz res ne zastopim kljukcev, ki kar naprej vztrajate ter tumbate in ponujate rešitev za svoje neumnosti betonske ograje...
Kaj bi zdaj radi, da se namesto cest dela nekakšne betonske kanale - tobogane - bob steze, sankališče....al kaj?
A ko bo deževalo al pa bo močan naliv, bomo z avti pa po teh kanalih plavali z avtom? In ko bo sneg bomo na roke sneg kidal iz teh kanalov ven?
Kovinska ograja je namenjena, da reši manjše voznikove napake, (dotike), predvsem rahle, bočne, ne pa da se bodo vsi po vrsti z vso silo čelno zaletavali vanje. Kovinske ograje so praktične tudi iz razlogov odvodnjavanja vode, in zato, da se ima po zimi sneg kam odrinit. In to čim prej odrinit, saj se vam zmeraj nekam mudi in nimate časa čakat da bo prišel cestar sneg z frezo sneg popucat, in ga na kamion naložit ter odpeljat.
Kamor se postavi betonski zid ali "Njuđersi" mora bit pa takoj za njim in pred njim nek prostor kamor se bo odtekala voda al pa sneg odrinil. Ampak ko se ta "Njuđersi" začne se prav tako lahko nekdo vanjga zakanta. In to čelno. Pa bo še večji hudič.
Pismo, najbolš, da bi se vozili v ceveh, da vas pri svojem divjanju ne bo kam zaneslo, ne levo ne desno ne dol in ne gor, na konc te cevi bi bla pa samo pipa za odvit, da bi se ven zlili.
Pha.... bolestne rešitve dinamikov....
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Sicer off, sem se pa ob tej nesreči spomnil debate, koliko so imeli nekateri uporabniki table za povedati, ko je državni vrh prišel na prizorišče nesreče na Savo, ko se jih je 13 utopilo in, ko so razglasili dan žalovanja.

Slovaški premier je ob nesreči prišel na Hrvaško in ravno tako so razglasili dan žalovanja, pa se nihče na tabli ne p.iz.di., le zakaj?

Seveda take geste, s strani vrhovnih organov podpiram, ker se mi zdi človeško. Pa ni važno, ali je rdeč ali bel.