Hofer HOT nateg

peka

Zelenc'
10. jun 2011
11
0
1
10 Januarja sem kupil hot Sim za 1,99€ in paket MAXI za 10€, predvsem z namenom uporabe prenosa podatkov 20Gb.. Po nekaj dneh, ko mi še vedno ni uspelo napolniti računa, so mi to na urgenco po mailu, napolnili v Hoferju.
Po pogojih poslovanja moraš zakupljeno količino porabiti v 90 dneh. Telefon mi kaže ta teden porabo podatkov okrog 500Mb. Telefoniral sem vsega skupaj mogoče 10 krat
Toda glej ga zlomka, včeraj zvečer ob 10h sem dobil mail s sledečo vsebino:
Spoštovani uporabnik, vasa izbrana tarifa se bo nocoj podaljšala, vendar trenutno nimate dovolj dobroimetja.Prosimo napolnite dobroimetje in tako se naprej uporabljajte izbrano tarifo. Vasa HOT ekipa.
Ob 22 uri pa naslednje sporočilo :
Spoštovani uporabnik, podaljšanje vaše tarife Hot Maxi ni uspelo. Vsa nadaljna poraba bo obračunana po tarifi Hot Start. Prosimo preverite stanje na vašem računu ali pokličite Hot Center za pomoč uporabnikom.
Trenutno stanje mi kaže 0,01€, se pravi da so me ogoljufali za najmanj 10€.
HOT HOFER HVALA LEPA ZA TAKE USLUGE !!!
redface-1.gif
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.354
298
83
Umer se, zadihi pa še 1x premisli oz. razloži, jest te ne raumem, na mesec oz. za 30 dni moraš dat 10 evriča, mesec je okoli, treba je plačati, kje je problem?
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Po pogojih poslovanja moraš zakupljeno količino porabiti v 90 dneh.


Si prepričan da to piše?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
Zakupljene količine veljajo 30 dni, polnjenje pa velja 90 dni. Če bi uporabljal hofer start, ki je navaden predplačniški paket, bi polnjenje veljalo 90 dni.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
Citat:
Uporabnik mat pravi:
Si prepričan da to piše?

Citat:
HoT SIM kartica je aktivna devetdeset (90) dni od zadnjega polnjenja HoT računa - v tem primeru gre za Aktivnega
uporabnika. V kolikor v tem času Uporabnik ne polni svojega HoT računa vsaj enkrat, po izteku veljavnosti aktivnega HoT
računa Uporabnik ne more več uporabljati storitev, navkljub morebitnemu dobroimetju na HoT računu, razen za Klice v sili
- tak HoT račun je neaktiven.

Moraš bit zelo poseben, da si to prevedeš v "zakupljene količine"
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.814
631
113
Če mu že tako osnovno opravilo, kot je polnjenje računa ni uspelo lahko sklepamo tudi, da si pogoje poslovanja razlaga malo po svoje.

Pač aktiviral si tarifo za 30 dni, kar ti lepo povsod piše samo pogledati moraš. Še slika, da boš videl.
https://puu.sh/zqf5R/7f6a693ebd.png

30 dni je mimo in je tarifa potekla neglede na to koliko podatkov si porabil. Iz tega lahko sklepaš, da lahko ta mesec vzameš HOT Mini.

90 dni je pa aktivna kartica od zadnjega polnjenja oziroma kot je bilo napisano v primeru HOT Start lahko v 90 dneh porabiš naloženo količino denarja.
 
Nazadnje urejeno:

gasdopodna

Fizikalc
22. jul 2007
3.605
94
48
Jz sem tud pred leti znorel zaradi podobne zadeve, ker je bila ta mesečna filozofija tarif neskladna z dotakratno prakso predplačniških sistemov...
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.174
679
113
Saj ni problem da ni prebral prvič. Problem je, da se mu ni dalo prebrati niti drugič ali tretjič.
 

Stancek

Pripravnik
25. jul 2011
83
1
6
Slovenske Konjice
Citat:
Uporabnik peka pravi:
10 Januarja sem kupil hot Sim za 1,99€ in paket MAXI za 10€, predvsem z namenom uporabe prenosa podatkov 20Gb.. Po nekaj dneh, ko mi še vedno ni uspelo napolniti računa, so mi to na urgenco po mailu, napolnili v Hoferju.
Po pogojih poslovanja moraš zakupljeno količino porabiti v 90 dneh. Telefon mi kaže ta teden porabo podatkov okrog 500Mb. Telefoniral sem vsega skupaj mogoče 10 krat
Toda glej ga zlomka, včeraj zvečer ob 10h sem dobil mail s sledečo vsebino:
Spoštovani uporabnik, vasa izbrana tarifa se bo nocoj podaljšala, vendar trenutno nimate dovolj dobroimetja.Prosimo napolnite dobroimetje in tako se naprej uporabljajte izbrano tarifo. Vasa HOT ekipa.
Ob 22 uri pa naslednje sporočilo :
Spoštovani uporabnik, podaljšanje vaše tarife Hot Maxi ni uspelo. Vsa nadaljna poraba bo obračunana po tarifi Hot Start. Prosimo preverite stanje na vašem računu ali pokličite Hot Center za pomoč uporabnikom.
Trenutno stanje mi kaže 0,01€, se pravi da so me ogoljufali za najmanj 10€.
HOT HOFER HVALA LEPA ZA TAKE USLUGE !!!
redface-1.gif

Ja jaz tudi ne vem zakaj rineš na Hot raje pojdi na T2 mobilno telefonijo dobis za enak denar samo, da je naročnina hot maxi je enaki paket paketu brezčasni L pri T2ju za tri evre več plus tega maš neomejene klice in sms, mms.

LP
 
I

Izbrisan uporabnik #488

menda celo samo za 30 dni, februarja cel mesec in še dva dneva a ne?