Golf 7 - DPF filter in garancija

tomi

Guru
1. sep 2007
18.001
9.128
113
40
MB
Robert-a in podobne patrone pač moreš razumet, da so pripravljeni storit vse da pokažejo da majo prav, on če bi bil profesor, bi v izpit dal snov iz kazala al pa uvodne besede, popolnoma nepomembno, bi pa s tem dokazal da ima on prav
evil.gif


in če si nekdo kupi avto, ki ne ustreza njegovim potrebam, je pač preprosto bebec on, ne pa slab avto
roza.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Mah roberta poznam osebno, pa ne vem ali mi je sarkazem detektor crknil ali

on ima kot vem doma 2.0 in 1.2 NA bencinca. Koliko pa ima izkušenj z TSI pa nimam pojma.
jaz priznam da tisto kar jih imam, je bolje da rečem da jih nimam.

Najbolje da kak exhair, utiševalec ali kdo iz njegovih koncev prevozi tisto cesto (črni vrh col) pa da vidimo, kje se ne da peljati niti 20 na uro.
kdor takh serpentin ne zvozi 20kmh z osebnim vozilom brez težke prikolice potem
confused-1.gif
data=!3m4!1e1!3m2!1sqPzy0Bq_ynDSaXuHcpt7dQ!2e0


V bogenšperk sem z dolenjske strani vlekel z G2 1.3 bencin konja v prikolici (skupaj tona + najbrž). Pa ne vem če sem kaj veliko v prvo prestavljal...
rolleyes-1.gif

Sem pa moral proti koncu klanca gretje dati na ful (januarja) pa okna odpreti... kiler očitno ni odvajal dovolj...)
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Kako se iz streetviewa nalepi sliko.
Prosim, da roberto in company nalepi sliko kjer je treba dati v prvo prestavo da se zvozi serpentino. Sem malo vozil po streetview pa je nisem našel. Sploh pa dvomim da bi na "regionalnih" in nekoč magistralnih cestah bile take serpentine.
Nekje na nekih lokalnih ja. Sem hotel dati serpentine proti vojskemu, pa jo google sploh ni prevozil. Očitno neprevozno za njihove kamere.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Kdaj si šel nazadnje čez Vršič ali Ljubelj? Ali mogoče čez Godovič v Ajdovščino? Ali mogoče iz Polovega gradca v Poljne (kar nitrivialno n nekateri to počno redno?)

Vršič nikoli
Ljubelj nekajkrat, hujši klanec je na avstrijski strani, nimaš strret view da bi ga prilepil vendar kot vem je šlo bp z drugo.
Godovič wajdušna nikoli
polhov gradec bil, pa tudi nekaj v okolici, kje pa so poljne (poljane nad škofjo loko vem kje so?) pa ne vem. Zna pa biti ta cesta najbolj "problematična" ker je najbolj lokalna. Ampak na street view ne vidim nič kritičnega ob hitrem pregledu.
PO tistem koncu gre mala Franja in sem jo prevozil s kolesom. Ni hudiča, da lahko pozabim v avtu na prvo prestavo, če sem jo jaz s kolesom prevozil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Predlagam, da se nehate osredotočat na to zadevo, ker je za 95% voznikov nepomembna
Preostali pa po moje dobro vedo, da morajo sami sprobat v praksi zadevo.

In še to: ni problem samo v prestavnih razmerjih, turbo luknji, temveč (kot je nekdo že napisal nekje zgoraj) v tem, da navor pride hipno, kar v klancu (sploh pri naloženem) in še po možnosti mokri ali zlizani cesti pomeni, da gredo pogonska kolesa v prazno. Potem zagrabi ASR in si tam kjer si...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Najboljši prikaz za vas meščane kaj zmore motor je klanec in serpetina/e podutiške ceste do stranske vasi oz. obratno (cesta za toško čelo). Tam pod vrhom imate še servis za VAG vozila če vam rikne TSI ker je prehud klanec!
hysterical-1.gif


Recimo tako za info, tisti klanec se s stranske vasi (dvojni oz. Z ovinek) z 1.8T prevozi v 3ji pri čemer se med prvim in drugim ovinkom pozna malo obotavljanja ker so dokaj nizki obrati. Tako da optimalno z penzion ali pa športno vožnjo je potrebno pretaknit v 2. prestavo, in če tam TSI spelje z 2. potem verjetno ni nobenega klanca in serpetin v sloveniji kjer bo imel težave!
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Tu pa se strinjam. Tukaj pa zna trpeti sklopka (pri speljevanju). Kako pa ASR odreagira v teh primerih pa ne vem. Ga nimam.
So ga pa že alteraši ga preklel v snegu. Saj vemo softijevo zgodbo z espacem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Pa še z vrha, je nekoliko bolj jasen klanec. Kdo zrihta 1.2 tsi in mu dokažem da se ga prevozi v drugi?
evil.gif

2113821-podutikzvrha.JPG
 

Priponke

  • 2113821-podutikzvrha.JPG
    2113821-podutikzvrha.JPG
    56,7 KB · Ogledi: 201

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.381
5.896
113
pri taščici
Se pa najdejo take ceste po obali bolj verjetno . Recimo kakšen Markovec, Semedela nad koprom. Tam pa se najbrž najde ovink med bloki in hišami kjer počepne v drugi prestavi.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.711
142
63
ksz

Izgleda da sem edini, ki nad 1.2 TSI nisem navdušen. Je ok, ni pa presežek. Pa ne zaradi turbo luknje ampak, ker je zadeva enostavno švoh.
Avto se pelje, doseže tudi 130km/h, tudi več, to je pa to. To ni poskočen motor. Poskočen je 2.0 TDI.
V golf klasi še nekako gre, kak Touran pa boh pomagej.

lp
 

boomslang

Fizikalc
10. nov 2014
1.397
0
36
Osebno sicer vozim 1.8 Tsi, 160 konjičev pri teži 1,5 T, tako, da nimam neposrednjih izkušenj s 1.2 Tsi - 105 konjev... Vsekakor pa bi rekel, če avto ni pretežak.. Tam nekje do 1.4 T, ne bi smelo biti problemov z voznimi sposobnostmi... Prednosti pred 1.6 Tdi, so zelo občutne, zato če ni pretežno relacijska vožnja, vsekakor Tsi...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.711
142
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mogoče je treba dati cegu iz pod gasa. Aja, potem pa ni poraba 5,1.

Žal ne nuca. Tile 1.2 TSi in 1.0 Ecoboost so pač osnovna motorizacija in noben proizvajalec tega ne prikazuje drugače. Pa bi, če bi bilo vsaj malo blizu resnici.
Za odpiralca teme je verjetno prava izbira, ker ga bo vozil na kratke razdalje.
Se pa nikakor ne morem strinjat s tem ,da motor fajn potegne, da je poskočen, hiter in ob tem malo porabi. Motor malo porabi in malo gre.

lp
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Oh Hanzi vem za cesto, kjer boš moral šaltati in voziti s prvo... Samo ni čisto za vogalom...
Drugače pa, glede na krivuljo navora TSi motorja, se ta problem, katerega omenja MTL, pojavi IMHO zaradi tega ker se vozi v prenizkih obratih in motor ni elastičen... Temu pa pomaga to kar si omenil.... Samo potem ode 4 l porabe na 100 km/h.

Tudi sa sem se začel spraševati ali turbodizla ali sodobnega turbobencica naslednjič... Moči je pri slednjem več, razlike v navoru skoraj nič, krivulje podobno ugodne... Poraba ni bistveno v prid smrdljivcu... Nabavna cena bencinca nižja, servisni intervali daljši...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Servisni intervali so zadnje kar me preprica...menjava olja na 15k max...ajde 20k ce mas samo relacije...s sintetiko ker je turbo pa si zmagal...

Vozil 90PS....z DSG...sicer ne cez klance....Lj-Graz...nimam kaj zamerit

Sicer ma pa SJTV1 en svoj misteriozen klancek ki odloca med "das auto" al pa koreto...ce tam 1.2 TSI spelje z drugo je das auto...ce ne ni...

Naj izpljune
smile-1.gif
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Je že nekaj časa kar sem vozil 1.2 TSI, ampak kakor se spomnim sem bil zelo navdušen.
Imam pa še zdej podatek, ki veliko pove o zmogljivosti. In sicer Golf VI 1.2 TSI 105HP 80-120 v V. prestavi - 11s (pa recimo toleranca 0/+1s, ker nisem na desetinko meril).
Škoda Superb 2.0 TDI 140 pa 10s, moja Astra H 1.6 105 pa 16-17s.
V glavnem med 1.6 NA in 1.2 TSI sploh ni debate kateri je boljši.
Tam do 100km/h v bistvu 1.6 nižjega srednjega razreda ni opazno boljši kot Punto II 1.2 60KM. Šele nad 100km/h oz. v višjih prestavah se pozna razlika pri navoru. Ni pa po regionalkah nikjer razlike da bi rekel vau, recimo z 1.6 pospešujem v tretji od 80 in 100 in bi si lahko kavo vmes skuhal. Enako 50-90 v drugi.
Edino kjer dobro gre je v drugi, če je vsaj malenkost klanca dol, to pa pomeni da mu manjka vsaj 30KM.

Sam sicer ne bom imel takih problemov, ker sam sebi nerad delam probleme (ta 1.6 je bil pač od očeta, in bo za zvozit še te 2 leti), zato gledam minimalno 1.4 TSI 160 s turbino in kompresorjem oz. 1.8 TSI 160 samo s turbino oz. 2.0 TSI. Oz. od ostalih Renault 2.0 200KM, Peugeot/Citroen 1.6 THP 155, Opel 1.6T 180-192KM, Fiat/Alfa 1.4 TB 155-170KM ali kar 1750 TBi 235KM.
To je pa v glavnem to od avtov, ki jim ni treba tudi pri normalni vožnji iztiskat duše.
 
Nazadnje urejeno: