Je že nekaj časa kar sem vozil 1.2 TSI, ampak kakor se spomnim sem bil zelo navdušen.
Imam pa še zdej podatek, ki veliko pove o zmogljivosti. In sicer Golf VI 1.2 TSI 105HP 80-120 v V. prestavi - 11s (pa recimo toleranca 0/+1s, ker nisem na desetinko meril).
Škoda Superb 2.0 TDI 140 pa 10s, moja Astra H 1.6 105 pa 16-17s.
V glavnem med 1.6 NA in 1.2 TSI sploh ni debate kateri je boljši.
Tam do 100km/h v bistvu 1.6 nižjega srednjega razreda ni opazno boljši kot Punto II 1.2 60KM. Šele nad 100km/h oz. v višjih prestavah se pozna razlika pri navoru. Ni pa po regionalkah nikjer razlike da bi rekel vau, recimo z 1.6 pospešujem v tretji od 80 in 100 in bi si lahko kavo vmes skuhal. Enako 50-90 v drugi.
Edino kjer dobro gre je v drugi, če je vsaj malenkost klanca dol, to pa pomeni da mu manjka vsaj 30KM.
Sam sicer ne bom imel takih problemov, ker sam sebi nerad delam probleme (ta 1.6 je bil pač od očeta, in bo za zvozit še te 2 leti), zato gledam minimalno 1.4 TSI 160 s turbino in kompresorjem oz. 1.8 TSI 160 samo s turbino oz. 2.0 TSI. Oz. od ostalih Renault 2.0 200KM, Peugeot/Citroen 1.6 THP 155, Opel 1.6T 180-192KM, Fiat/Alfa 1.4 TB 155-170KM ali kar 1750 TBi 235KM.
To je pa v glavnem to od avtov, ki jim ni treba tudi pri normalni vožnji iztiskat duše.