Gearbest / Geekbuying nakupi in kuponi

Mzi

Pripravnik
2. nov 2010
120
6
18
Evo sedaj sem preveril kaj pravi ChatGPT

Zdi se, da ima Gshopper trenutno težave z odzivnostjo podpore strankam. Čeprav na svoji spletni strani obljubljajo odgovor v 24 urah , številni uporabniki poročajo o daljših zamudah ali popolnem pomanjkanju odziva. Na primer, uporabnik na Redditu je zapisal: "Naročil sem nekaj pred 20 dnevi... Naročilo je še vedno v obdelavi. Nobenega odgovora od Gshopperja, kljub vsakodnevnim e-poštnim sporočilom prejšnji teden." gshopper.comreddit.com


Poleg tega ima Gshopper na spletni strani PissedConsumer povprečno oceno 1,6 od 5, pri čemer številne pritožbe omenjajo težave z vračili, neodzivnostjo in neizpolnjenimi naročili. Nekateri uporabniki poročajo, da niso prejeli nobenega odgovora na več e-poštnih sporočil, kar je povzročilo frustracije in izgubo zaupanja v podjetje. gshopper.pissedconsumer.com+1gshopper.pissedconsumer.com+1


Kaj lahko storite:


  1. Preverite status naročila: Če ste naročilo oddali kot gost, lahko sledite svojemu naročilu na tej povezavi.gshopper.com
  2. Ponovno pošljite e-pošto: Če niste prejeli odgovora na prejšnja sporočila, poskusite ponovno poslati e-pošto na support@gshopper.com ali queries@gshopper.com, pri čemer vključite vse ustrezne podatke, kot so številka naročila, opis težave in morebitne fotografije ali videoposnetke.
  3. Kontaktirajte jih po telefonu: Čeprav je večina komunikacije prek e-pošte, lahko poskusite poklicati njihovo telefonsko številko: +65 6789 3256. gshopper.pissedconsumer.com
  4. Upoštevajte pravice potrošnikov: Če ste plačilo izvedli prek PayPala ali kreditne kartice, preverite možnosti za vračilo denarja prek teh storitev.
  5. Poročajte o težavah: Če menite, da ste bili žrtev goljufije ali nepoštenih poslovnih praks, razmislite o prijavi težave pristojnim organom za varstvo potrošnikov v Sloveniji.

Ne vem pa zakaj se ne odziva kajkupiti in

Tomsonman

 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Tomsonman

Majstr
30. maj 2010
3.872
324
83
Sem nazaj, sam malo neaktiven zadnji teden (manjša operacija), cel prejšnji teden pa tudi državni praznik na Kitajskem (Dragon Boat Festival) kjer imajo potem vsi cel teden prost, so tudi moji kontakti v vseh trgovinah bili odsotni ... Če sedaj kdo karkoli potrebuje sem na voljo.

Gshopper je imel v svoji zgodovini vzpone in padce, še lani je dobro vse skupaj teklo, potem spet velika sprememba ko so se letos na začetku leta zamenjali lastniki in marsikaj se je na novo zastavilo. Sam sem imel ves čas svoje konktakte aktive in karkoli se preko mene ureja se vedno uredi (100% brez izjem) ne glede na to kar pravijo razni drugi Forumi, je pa uradna CustomerSupport res izjemno počasna, kljub temu da se na koncu vse uredi, le traja in traja, sam pa lahko hitro posredujem in uredim ... so pa zadnje čase kar počasi kar se odpošiljanja tiče, mislim da imajo trenutno sistem da so kar velik procent artiklov zaloge pri proizvajalcih, dobaviteljih, potem se najprej potegne v skladišče trgovine, napo pa ShipOut kupcu. Vse je vedno dostavljeno, a včasih res traja, lahko pa sam kadarkoli preko kontakta v vtrgovini preverim stanje naročila, točen datum odpreme itd ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mzi in BornSkeptic

Tomsonman

Majstr
30. maj 2010
3.872
324
83
Posodobljene Narwal (robotski sesalniki) in Jimmy (baterijski sesalniki) kode in cene:
* s KajKupiti kodo ekskluzivna brezplačna 2-letna SLO garancija ...
 
5. apr 2015
1.486
776
113
Pozdravljeni.

Mi lahko kdo pove a je običajno da je order pod processing 5 dni že? Naročil sem telefon na gshopper.
Update: telefon je status spremenjen v "shipped" pa tudi support je odgovoril na mail.

Banka pa mi je rekla da imam možnost reklamacije 120 dni od dneva nakazila.

Tako da zaenkrat upanje ostaja. Javim kako se bo odvijalo, kakšen telefon pride konckoncev..

Gre se za oneplus 13 global.