g4 1.4 AHW pozicija senzorja

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Gotovo je na forumu kdo, ki mi lahko pomaga: namreč rad bi izvedel točno pozicijo senzorja odmične gredi (ali motorne ali obratov ne vem če je to isto?!) za ta tip motorja, ker sumimo, da je ta kriv, da avto med vožnjo ugaša. Priklopljen je bil na tester, ki ni pokazal nobene napake; je pa pooblaščeni servis, ki mi je najbližji, nekako nakazal, da bi po simptomih sodeč lahko bil vzrok napake v tem senzorju. Ker nisem ravno mehanik, bi bilo zelo zaželjeno, če lahko kdo naloži sliko motorja z označenim senzorjem.

Hvala in lp.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Gotovo je na forumu kdo, ki mi lahko pomaga: namreč rad bi izvedel točno pozicijo senzorja odmične gredi (ali motorne ali obratov ne vem če je to isto?!) za ta tip motorja, ker sumimo, da je ta kriv, da avto med vožnjo ugaša. Priklopljen je bil na tester, ki ni pokazal nobene napake; je pa pooblaščeni servis, ki mi je najbližji, nekako nakazal, da bi po simptomih sodeč lahko bil vzrok napake v tem senzorju. Ker nisem ravno mehanik, bi bilo zelo zaželjeno, če lahko kdo naloži sliko motorja z označenim senzorjem.

Hvala in lp.
Kaj noben ne ve? Uradni serviser holcvagnof v moji bližini je tako zaseden, da me lahko naroči šele v mesecu dni torej se nemci fejst kvarijo.....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Zapelji se do prvega mehanika, ti bo takoj našel. naročiš pa neoriginalni del, pooblaščenc je predrag. Sam sem za opel corso dal 15 EUr za senzor, pa za pir mehaniku. ima ga spodaj nekje pri katalizatorju. menjava je 2 minutki dela.

Ni sicer golf, je pa polo z tem motorjem. Išči pod camshaft sensor.

 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Hvala za pomoč, ampak očitno ni krivec senzor. Boljše, da opišem težavo, mogoče se je že kdo kdaj soočil z istim problemom: avto normalno vžge in vozi in občasno, tako na vsakih 14 dni, ne glede na obrate, hitrost, pritisnjeno skopko, skratka med vožnjo crkne. Po ponovnem obratu ključa vžge in se pelje naprej, kot da se ni zgodilo nič, do naslednega, enakega dogodka. To ugašanje se lahko dogaja na recimo razdalji 7 km do vsaj 3x ali pa avto sploh ne crkne in vozi normalno. Odvisno od dneva. Priklopljen je bil na tester, ki ni pokazal nobene napake. Zdaj je dva dni pri avtoelektričarju, ki nabira kilometre, da bi prišel do situacije ko crkne, pa se ne zgodi nič, avto pa je bil zopet na testerju (zopet ni pokazal nobene napake). Pred tem sem hotel avto zapeljati do pooblaščenega in znanega vw servisa, ki pa je tako zaseden, da bi na pregled moral čakati mesec dni. Po opisanih težavah mi je serviser nakazal, da bi znal nagajati senzor vrtljajev, zato sem zgoraj spraševal za pozicijo. No, avtoelektričar pravi, da sta senzorja menda dva, en na odmični in en na glavni gredi in ni smiselno preventivno menjati obeh. Še to: pred cca 8 leti je na tem avtu bil isti problem: crknil je med vožnjo, vendar potem več ni vžgal, to je bil enkratni dogodek. Na vw servisu so menjali senzor motorne gredi - tako mi je bilo ob prevzemu rečeno. Zdaj avto občasno crkuje, vendar takoj nato vžge in pelje naprej normalno. Kaj bi torej lahko bilo narobe? Počasi mi tale holcvagn gre na jetra....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Najbrž senzor glavne gredi, če kar crkne in potem dela normalno. Ta senzor pomojem pri tem motorju daje timinge računalniku da ve kdaj dajat iskro na valje. Če je senzor na odmični pri večini motorjev ne povzroča takih težav (zna pa trokirat, slabše vžigat ipd.).

Ti senzorji znajo včasih delat muhasto ko so proti koncu življenja, mrzel dela, ko se ogreje začne včasih izpuščat impulze. Že samo če izpusti sekundo ali dva to ubije motor. Da bi to lovil na računalniku oz. diagnostiki je skoraj no-go oz. vzame več časa (denarja) kot menjava senzorja.

Če se malo znajdeš dobiš oba senzorja skupaj za 50EUR, menjava pa tudi ni nek kunšt (odvisno kje so pozicionirani, vsaj tisti na odmični ponavadi ni problem).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
To so toliko predpotopni motorji da se jim lučka za motor prižge samo "po zakonu" (emisijska lučka, napaka na izpušnem sistemu, ponavadi samo za nedelovanje lambde oz. katalizatorja). Napaka na senzorju pa .. ta senzor je pri predpotopnih motorjih edini indikator da se motor vrti, če vrača 0 obratov ne pomeni da je to napaka (motor se ne vrti, torej ne rabi iskre = legalno stanje)!:D
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Hvala za pomoč, ampak očitno ni krivec senzor. Boljše, da opišem težavo, mogoče se je že kdo kdaj soočil z istim problemom: avto normalno vžge in vozi in občasno, tako na vsakih 14 dni, ne glede na obrate, hitrost, pritisnjeno skopko, skratka med vožnjo crkne. Po ponovnem obratu ključa vžge in se pelje naprej, kot da se ni zgodilo nič, do naslednega, enakega dogodka. To ugašanje se lahko dogaja na recimo razdalji 7 km do vsaj 3x ali pa avto sploh ne crkne in vozi normalno. Odvisno od dneva. Priklopljen je bil na tester, ki ni pokazal nobene napake. Zdaj je dva dni pri avtoelektričarju, ki nabira kilometre, da bi prišel do situacije ko crkne, pa se ne zgodi nič, avto pa je bil zopet na testerju (zopet ni pokazal nobene napake). Pred tem sem hotel avto zapeljati do pooblaščenega in znanega vw servisa, ki pa je tako zaseden, da bi na pregled moral čakati mesec dni. Po opisanih težavah mi je serviser nakazal, da bi znal nagajati senzor vrtljajev, zato sem zgoraj spraševal za pozicijo. No, avtoelektričar pravi, da sta senzorja menda dva, en na odmični in en na glavni gredi in ni smiselno preventivno menjati obeh. Še to: pred cca 8 leti je na tem avtu bil isti problem: crknil je med vožnjo, vendar potem več ni vžgal, to je bil enkratni dogodek. Na vw servisu so menjali senzor motorne gredi - tako mi je bilo ob prevzemu rečeno. Zdaj avto občasno crkuje, vendar takoj nato vžge in pelje naprej normalno. Kaj bi torej lahko bilo narobe? Počasi mi tale holcvagn gre na jetra....

Ko boš našel senzor (če se ne motim je na zadnji strani motorja ob menjalniku), se poigraj s konektorjem in kabli, ki pridejo do njega (premik pri delujočem motorju, glede na opis napake je velika verjetnost, da imaš poškodovano instalacijo (kable) do senzorja
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Ko boš našel senzor (če se ne motim je na zadnji strani motorja ob menjalniku), se poigraj s konektorjem in kabli, ki pridejo do njega (premik pri delujočem motorju, glede na opis napake je velika verjetnost, da imaš poškodovano instalacijo (kable) do senzorja
kzs: še epilog moje zgodbe: menjali smo rele benz pumpe št. 409 (na starem so oksidirali pini, čiščenje ni pomagalo, cena sitnica - na servisu 83 EUR, aftermarket 60 EUR, BTMimo za dizla ima rele oznako 109 in košta 25EUR na servisu) in baterije v ključu, ker avto začuda s ključem, ki je bil dnevno v uporabi in ob menjalniku v poziciji rikverc ni vžgal. Je pa bp vžigal z rezervnim ključem, ki se ni uporabljal. Po menjavi baterij (CR1620 2 komada na ključ) problemov z vžigom (z menjalnikom v rikverc) in ugašanjem med vožnjo ni.

lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: map