Jao...
Pozivam moderatorja za BAN iz tega dela foruma, ker model bluzi na pamet in piše NERESNICE. Če svoje piserije ob pozivu za DOKAZE (linke na strani s F1 vsebino) ne dokaže s linkanjem naj faše BAN. Zakaj bi se prerekali z njim, če ne pozna osnovnih podatkov za svoje bluzenje.
Od kje 16°C oz. 6°C LINK prosim! Lahko je tudi v nemščini.
Temperatura goriva NE spada pod SESTAVO goriva. Šufakerjevo gorivo je odstopalo od prej oddanega vzorca, uporabili so DRUGO gorivo s drugačno KEMIČNO sestavo, kot prej ODOBRENO za nastop na dirki. V vseh primerih v zgodovini nepravilnega goriva temperatura NI bila del problema in niti nima kaj bit, ker je popolnoma NEJASNA odločba in se jo da spodbijat zelo enostavno. Če samo vzameš vremensko napoved, na katero se zanašajo VSE ekipe in tudi RAVNAJO po nji, lahko vidiš da je bilo gorivo PRAVE temperature.
Temperatura goriva je omejena SAMO zato, ker bi brez tega pravila, ekipe šle v maksimum, kot to delajo na vsakem območju brez omejitev. Gorivo bi prisilno ohlajali in komplicirali, ker bi pa to počeli vsi, pa razen komplikacij ne bi imeli NOBENE konkurenčne prednosti. Kot sem že napisal je samo merjenje faljeno, gorivo se pa v F1 dirkalniku segreje tudi NAD 60°C in tudi ta pri wiljamsih in BMWjih se je ZELO hitro ogrel na to temperaturo. Nobena od teh ekip ni imela nobene koristi od hladnejšega goriva, saj je to popolnoma premalo odstopalo od dovoljenega oz. nobeden ni fural brez postanka celo dirko.
Od kje 16°C oz. 6°C LINK prosim! Lahko je tudi v nemščini.
Temperatura goriva NE spada pod SESTAVO goriva. Šufakerjevo gorivo je odstopalo od prej oddanega vzorca, uporabili so DRUGO gorivo s drugačno KEMIČNO sestavo, kot prej ODOBRENO za nastop na dirki. V vseh primerih v zgodovini nepravilnega goriva temperatura NI bila del problema in niti nima kaj bit, ker je popolnoma NEJASNA odločba in se jo da spodbijat zelo enostavno. Če samo vzameš vremensko napoved, na katero se zanašajo VSE ekipe in tudi RAVNAJO po nji, lahko vidiš da je bilo gorivo PRAVE temperature.
Temperatura goriva je omejena SAMO zato, ker bi brez tega pravila, ekipe šle v maksimum, kot to delajo na vsakem območju brez omejitev. Gorivo bi prisilno ohlajali in komplicirali, ker bi pa to počeli vsi, pa razen komplikacij ne bi imeli NOBENE konkurenčne prednosti. Kot sem že napisal je samo merjenje faljeno, gorivo se pa v F1 dirkalniku segreje tudi NAD 60°C in tudi ta pri wiljamsih in BMWjih se je ZELO hitro ogrel na to temperaturo. Nobena od teh ekip ni imela nobene koristi od hladnejšega goriva, saj je to popolnoma premalo odstopalo od dovoljenega oz. nobeden ni fural brez postanka celo dirko.