elektronsko cestninjenje...

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.183
2.404
113
v lokalni ostariji
Vecina se ne zaveda, da bo sedaj tole cestninjenje krepko podrazilo zivljrlenje v ljubljani... Ker ring ne bo vec zastonj za kamione bo vse drazje... Sam prevoz iz npr podgorice do rudnika se bo podrazil za tam cca 30eur (cestnina)...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
ja, govoriš verjetno o kamionskem modelu? ali že avtomobilskem?

...a bo treba začet varčevat za rezervne dele avta
smile-1.gif

Seveda je ta tema o avtomobilskem cestninjenju.
wink-1.gif



Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Vinjeta po neki realni ceni (ker sedanja ni realna)
Zakaj sedanja cena ni realna? Je previsoka ali prenizka?

Seveda je za naš sistem prenizka in niti slučajno ne odraža količine vožnje po AC. Sicer pa bo enako v Nemčiji. Mislim da je 3€ za 10 dni in več tisoč km avtocest za tujce - domačini itak dobijo znesek preko davkov nazaj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ja seveda, če bo tovornjakar tako butast, da bo ta čas še dva dodatna kroga naredil. Kilometer za tovornjake je sicer med 0,25 do 0,50 evrov po km.
Sicer pa so prevozni stroški napram končni ceni izdelka praviloma zanemarljivi, posebej pri vožnjah okoli večjih mest. Če bo kdo dražil izdelke zaradi novega cestninjenja, je navaden goljuf.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pa vseeno: poznam jih precej, ki se bodo za 5-10 eur mesečnega prihranka raje vozili vzporednih cestah. Plačevalo se bo namreč več, veliko več, saj se bo poleg denarja, ki gre darsu, plačevalo še za drag sistem, pa tiste napravice za v avto, pa razna vzdrževanja itd...

Koliko? Če pogledam primer žene, ki se vozi iz Vrhnike v ljubljano, v bližino žal: če bi veljala cena kot na hrvaškem, bi mesečno za to plačevala 70-80 eur, letno pa recimo 800 eur. Samo za pot iz viča do BTC-ja bi se mesečno plačevalo 43 eur, letno pa čez 500 eur.

Zadeve si lahko želijo samo tisti "rovtarji", ki gredo enkrat mesečno v ljubljano in morajo imeti zdaj vinjeto, potem pa jih bo prišlo manj (ali pa tudi ne: samo enkratna mesečna pot iz recimo cerknice v BTC bi letno stala 84 eur, če se gre še na morje ali pa recimo v toplice, bi bili že tam kot so zdaj z vinjeto.


Naj se ti " rovtar" zatakne v grlu.
10.gif
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.062
122
63
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
Vecina se ne zaveda, da bo sedaj tole cestninjenje krepko podrazilo zivljrlenje v ljubljani... Ker ring ne bo vec zastonj za kamione bo vse drazje... Sam prevoz iz npr podgorice do rudnika se bo podrazil za tam cca 30eur (cestnina)...

Saj res... Ljubljana je res center vesolja.

Ubogi Ljubljančani. Periferija pa ko-vas-jebe.
stupid-1.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.730
6.336
113
Citat:
Uporabnik Zanzibar pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
Vecina se ne zaveda, da bo sedaj tole cestninjenje krepko podrazilo zivljrlenje v ljubljani... Ker ring ne bo vec zastonj za kamione bo vse drazje... Sam prevoz iz npr podgorice do rudnika se bo podrazil za tam cca 30eur (cestnina)...

Saj res... Ljubljana je res center vesolja.

Ubogi Ljubljančani. Periferija pa ko-vas-jebe.
stupid-1.gif
Periferija pa dosti robe dobi iz centralnih distribucij v LJ. Tako da vas nihce ne bo je.bal ampak se vam bo samo prefakturiral strosek.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kako že pravite Johanesu, ko ***** čez turiste v LJ? Preselite se kam drugam!

V MB je vinjetna cesta kot bi bila v LJ Celovška, pa se nič ne zrihta. Tolko o rovtarjih, ruralcih in jebivetrih, ki vam omogočajo življenje v LJ.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mimogrede: Avstrija od naslednjega leta uvaja elektronske vinjete! Menda se bo dal datum 10 dnevne premikat še po nakupu. Meni bi bilo idealno, da lahko razdelim 10 dnevno na 10 enodnevnih.
wink-1.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.730
6.336
113
Pomoje jo bos lahko premikal dokler ne bo aktivirana... al pa eno premikanje (za poletne turiste)
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik sole pravi:
v trenutku, ko se odločijo za to se vozim po magistralkah
redface-1.gif
Nimaš ustreznih magistralk - ker so "naši" ustrezno "nadmudrili" EU in za povezovalne ceste po potrebi proglasili tudi vaške kolovoze.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Seveda je za naš sistem prenizka in niti slučajno ne odraža količine vožnje po AC. Sicer pa bo enako v Nemčiji. Mislim da je 3€ za 10 dni in več tisoč km avtocest za tujce - domačini itak dobijo znesek preko davkov nazaj.
Saj ne potrebuje cena odražati količino vožnje po AC. Cena mora pokriti administracijske stroške podjetja, stroške gradnje in vzdrževanja cest ter prinesti še nekaj dobička. Glede na to, da je Dars v zadnjih dveh letih naredil med 60 in 100 milijonov € čistega dobička na letni ravni, bi višja cena vinjete samo še povišala ta dobiček. In kot je že nekdo v tej temi omenil, ta dobiček ne bi šel v gradnjo ali vzdrževanje novih cest, temveč bi ga država samo posrkala v proračun.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Tvoja razlaga se podere v trenutku, ko izves letne obveze DARSA. Le te niso vsako leto enake. Domnevam, da niso vsako leto manjse. Po tvoji logiki, bi se cena vinjete regulirala glede na prihajajocega leta. Jaz pa mislim, da bi morali kaj vec obnovit ali zgradit, ce je denar. Ce ne sedaj, pa naslednje leto.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Moj point gre v naslednji smeri: DARS kasira vinjete + proračun + verjetno še kaj. Vse ostalo cestno omrežje kasira iz proračuna, oz. iz nadomsestila za uporabo cest, ki je v povprečju +- enako ceni letne vinjete, cest pa je N krat več in vsi vemo, da realno gledano so avtoceste v precej boljšem stanju kot ostalo cestno omrežje; torej je treba DARSu vzet dobičke in jih preusmerit namensko v vse ostale ceste - pol pa Miro (Alenčica, Janez, you name it) zavije čokolado v folijo!
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.062
122
63
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik Zanzibar pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
Vecina se ne zaveda, da bo sedaj tole cestninjenje krepko podrazilo zivljrlenje v ljubljani... Ker ring ne bo vec zastonj za kamione bo vse drazje... Sam prevoz iz npr podgorice do rudnika se bo podrazil za tam cca 30eur (cestnina)...

Saj res... Ljubljana je res center vesolja.

Ubogi Ljubljančani. Periferija pa ko-vas-jebe.
stupid-1.gif
Periferija pa dosti robe dobi iz centralnih distribucij v LJ. Tako da vas nihce ne bo je.bal ampak se vam bo samo prefakturiral strosek.

Res je. Vendar je cena alpskega mleka enaka v centru Lj, Petišovcih ali v Piranu. Pa kurilnega olja tudi.

Sem pa res imel v mislih bolj "avto-vinjete".
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ja seveda, če bo tovornjakar tako butast, da bo ta čas še dva dodatna kroga naredil. Kilometer za tovornjake je sicer med 0,25 do 0,50 evrov po km.
Sicer pa so prevozni stroški napram končni ceni izdelka praviloma zanemarljivi, posebej pri vožnjah okoli večjih mest. Če bo kdo dražil izdelke zaradi novega cestninjenja, je navaden goljuf.

No, no - tako zanemarljivo spet ni - po nemških ocenah je strošek logistike (beri do konca) v "trgovini" med 15 in 20%, v industriji pa nekaj nižja. Preko palca lahko rečeš, da je polovica stroška logistike dejansko sam transport - v stroških transporta pa je cestnine nekje 20% - tako prideš do vpliva cestnine 1-2% procenta na vrednost blaga.
Res je, da povišanje že obstoječe cestnine sicer ne vpliva na prodajno ceno blaga, ampak ne smemo pozabiti, da se cestnine po celotni Evropi nenehno povečujejo in celo uvajajo "nove". Kdo na koncu to plača pa je upam, da tudi jasno.
Pa da ne bo kakega nesporazuma - cestnine so "nujno zlo" in načeloma nimam nič proti njim - moti me zgolj šalabajzerski način določanje cestnin in njihove spremembe v naši "kokoški" - rukniti skoraj 20% povišanje dva tedna pred koncem leta je dejansko zajebavanje industrije. Pyzda - "zunaj" take drastične spremembe najavijo in določijo vsaj kakšno leto, če ne dve vnaprej - samo Balkanci in Italjani to naredijo čez noč.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Komaj čakam elektronsko cestninjenje. Sedaj plačam 3500x letno več za isto uporabo avtoceste kot pred uvedbo, ko smo iskali drobiž po predalih in žepih denarnice. Dovolj imam zalaganja z denarjem ljubljančanov, kombijev in kamionov.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Že lezejo ščurki na dan... to so takšni, ki so prej vsak dan brezplačno koristili avtocesto, ker so se vozili samo na odseku, kjer se ni pobirala cestnina. In jih sedaj boli, ker se pač sosed vozi več, plača pa enako, kot oni, ki prej sploh niso plačali.
Ali po slovensko, lahko mi crkne krava, samo da bosta sosedu dve...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Torej si prej plačal 3 cente? Tudi če si samo 70 centov (vrhnika ljubljana), lahko sedaj gotovo greš po stari cesti.

Si se vozil tako, da si obšel cestninske postaje (tipičen primer so gorenjci čez vodice in dolenjci vse do Ivančne Gorice)? Potem smo prej mi plačevali zate.

Če že elektronsko, potem absolutno tako, da so samo portali, ki berejo tablice in nič drugega. Ker mene neskončno moti če bi moral imeti neko žico napeljano v 12v vtičnico, pa neko anteno itd..