Elektronska vinjeta

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.770
5.021
113
Pošteno bi bilo, pa tudi volitve se bližajo;)
Glede na napisano hitro novo vinjeto kupit
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in sousis

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.953
5.542
113
Predvolilni bombončki.
Avtoceste bo treba vsako leto intenzivno obnavljati. Za dobro kondicijo vozišča je treba na ~20 let preplastiti v celoti in ne samo v nekaj urah poflikati luknje. Avtocestni križ je bil končan pred cca 20-imi leti in odslej naprej nam ne uidejo večmesečna dela vsako leto v vsaki smeri.
Bolje bi bilo namesto v nižanje cen vinjet, energijo usmeriti v širitve obstoječih tras in mogoče vsaj poskusiti ugrizniti v grenko jabolko prave obvoznice okrog glavnega mesta.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
707
473
63
Predvolilni bombončki.
Avtoceste bo treba vsako leto intenzivno obnavljati. Za dobro kondicijo vozišča je treba na ~20 let preplastiti v celoti in ne samo v nekaj urah poflikati luknje. Avtocestni križ je bil končan pred cca 20-imi leti in odslej naprej nam ne uidejo večmesečna dela vsako leto v vsaki smeri.
Bolje bi bilo namesto v nižanje cen vinjet, energijo usmeriti v širitve obstoječih tras in mogoče vsaj poskusiti ugrizniti v grenko jabolko prave obvoznice okrog glavnega mesta.
Tale je res lovska. Ravnokar smo za 380 dnevčkov zaprli še en odsek na primorki pri Kozini. Se bo drugo leto tudi podaljševala veljavnost vinjet? :bonk: Da bodo razliko prinesli noter, znajo potiho dvigniti cestnino ta tovorna vozila, kar pomeni nove podražitve blaga na trgovskih policah.

Namesto bonbončkov naj se vlada raje loti investicijskega cikla in po hitrem postopku v celoti dokonča 3. razvojno os od Dravograda do Vinice ter zgradi odseke, ki bi morali biti dokončani že pred vsaj 15. leti: od Kopra do Dragonje, od Postojne do Jelšan, od Kozine do Staroda in razširiti primorko vsaj od Ljubljane do Postojne. Ko bodo Hrvati dokončali AC od Reke do Žute Lokve, bo že sedaj neobvladljivo stanje samo še slabše.

To, da pred Kozino in Postojno gledamo znake, da je obvoz za Hrvaško in Balkan preko Ljubljane, samo dodatno generira promet na naših AC. Okrog Ljubljane pa začeti vsaj tam, kjer relief dopušča: Vrhnika-Grosuplje in Vodice-Krtina.