ELEKTRO Avti

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.053
4.054
113
Ne bi vedel, kakšne izgube so pri Priusovem menjalniku, izgube pri generaciji pa so cca. 10%, potem pa spet pri eletro motorju cca. 10%.

Za to so se odločili, ker ni namen ICE motorja, da polni baterije ampak le vzdržuje SOC. Baterije se polnijo le preko vtičnice oz. preko mountain načina, kjer ICE malo več dela zato, da pred začetkom vožnje navkreber napolni baterijo toliko, da je ne bi zmanjkalo sredi hriba. Videl sem posnetek, kjer se je 6 Volt-ov vračalo s Pike Peak-a, tako da problema ne bi smelo biti.

GM pravi, da je Volt, po njihovih testiranjih v vetrovniku bolj aerodinamičen od Prius-a:
Citat:
Its new body design is more aerodynamic, with the coefficient of drag reduced to Cd=0.25. This figure is disputed by General Motors which found the value for the model with 17" wheels to be around 0.30 based on tests in GM, Ford, and Chrysler wind tunnels.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prius
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.816
6.410
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Vrhničan je lani predelal AX-a na elektro pogon, letos pa že C2-ko.

Zanimiva projekta.

(obe predelavi sta na c. forumu opisani, vključno s fotografijami)

En zapis z neta:

elektro vožnja

Mojstra osebno poznam, imam tudi nejgovo knjigo ki jo je napisal o predelavah EV vozil.

Ampak point je, da twingota dobim za 280 EUR. Domet more met 100km in najvisjo hitrost 100km/h. Ce mi drzava primakne 4k EUr iz eko sklada in ce letno prihranim 1700 EUR na gorivu se izplaca v 2 letih. Ce drzava ne primakne nic pa vprasanje ali se izplaca...

Ampak vem da je crash vedno zagovarjal stalisce da se ekonomsko ne izzide..pa me zanima crash ali si se vedno tega mnenja ce upostevamo subvencijo eko sklada? Tnx za odgovor
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Malha eko sklada ima placa za par subvencij. Če bi se le 0,5% avtov prodalo kot električnih, bi bile te subvencije ukinjene, ko bi bilo več kot 5% bi pa nabili še trošarine na te avte, pri 10% pa še trošarino na štrom.
wink-1.gif
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Da malo osvežim tole temo. Pravite, da se avta finančno ne splača predelovati.

Kaj pa kakšen štirikolesnik?
Recimo da je precej lažji od avta, ter manjša čelna površina za zračni upor. Potemtakem bi zadostoval manjši/šibkejši motor ter tudi manj baterij/akumulatorjev. Bi se računica v tem primeru izšla?

Ciljam na cestno izvedbo z max. hitrostjo 90 km/h, ter dosegom 80km pri povprečni hitrosti 60 km/h.

Zdi se mi celo, da je neko predelavo ATVja že nekdo omenjal (futuristic?), pa ne najdem več teme.
 
Nazadnje urejeno:

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.850
608
113
Ja jaz sem na papirju imel že skoraj vse tehnikalije. Samo bi ga imel samo za v gozd, ker sovražim birokracijo.
In za "street legal" je bo sigurno dosti.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Hvala za povezavo na temo. Si nisem mislil, da je že leto in pol od tega in sem dal iskanje le po zadnjem letu. Te teme pa ne vidim na seznamu tem v tem razdelku???

Koliko je birokracije, sem se želel pozanimati na letošnji delavnici pri Pečjaku, pa je sem videl, da je že zasedena.

Zdajšnje cene goriva so kar dobra motivacija za obuditev projekta
smile-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.850
608
113
Ja jaz sem zdaj tudi malo razmišljal o predelavi obstoječega avta na elektriko (stara jajca od Fiata).
Ampak za 10k€ kolikor bi minimalno stala izvedba dobim tudi pri trenutnih cenah skoraj 7000 litov bencina, kar zadošča za skoraj 100.000 km.
Ni računice imho, sploh ker potem bi imel pa stara jajca od fiata na elektriko...
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.053
4.054
113
Odštej še 4.000 EUR subvencije, ki jo dobiš od EkoSklada za predelano vozilo na elektriko.
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Kaj pa je kej s temi renaulti, ki naj bi prišli in neka mreža za polnjenje, ki naj bi se postavila po sloveniji? Ima kdo kake novejše informacije?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Tisti dve elektro tank šteli pred halo A v BTC sta vedno zaparkirani, verjetno drugje ni nič drugače.
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Slišal sem, da naj bi z avtom samo nekam zapeljal in ti komplet baterijo zamenja - traja 3 minute in greš dalje s polnim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.053
4.054
113
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Tisti dve elektro tank šteli pred halo A v BTC sta vedno zaparkirani, verjetno drugje ni nič drugače.

Do sedaj sem polnil pred halo A enkrat in taktrat sva bila tam moj Vectrix in tale predelan avto. Gospoda pa poznam iz Krtine, kjer sem kot RC Helikopteraš spuščal helikopter, on me je pa snemal.
Včasih, ko grem mimo, vidim, da so tudi parkirana ostala vozila, vendar je večinoma prazno.

Drugje je podobno, včasih zasedejo standardni avtomobili, včsih ne, je pa večinoma tako, da če ni nadzora nad parkiriščem, ostali mirno parkirajo. Kar se tega tiče, bi morala redarska služba enako kot če parkiraš na prostor za invalide, izdajati kazni, če jih pokličeš. Ne vem pa, kako je s takšno zakonodajo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.053
4.054
113
Citat:
Uporabnik tejc007 pravi:
Slišal sem, da naj bi z avtom samo nekam zapeljal in ti komplet baterijo zamenja - traja 3 minute in greš dalje s polnim.

Aha, govora je o tem: http://www.betterplace.com/

Bomo videli, kaj bo iz tega, ker Renault je edini, ki bo pripravil avtomobile na tako hitro zamenjavo baterije. Nihče drug tega ni podrl, ker:
- Plug-in hibridi in range extended EV-ji lahko vozijo tudi ko zmanjka elektrike
- čisti Plug-In-i imajo možnost CHADEMO hitrega polnjenja, kjer se baterija napolne v manj kot pol ure, če je popolnoma prazna.

Renault pravi, da bo uporabljal Chameleon polnilce, ki bodo integrirani v avtomobil in bodo zmogli do 44kW ali še več polnjenja. Domnevam, da bodo uporabljali Mennekes-ove priključke, ki to omogočajo. Bomo videli, kaj se bo uveljavilo.
De-facto standard (J1772), ki so ga postavili Nissan, Mitsubishi in Toyota ali forsiranje nemškega Mennekesa preko Renaulta.
P.S.: Kabli, ki jih dobiš pri prvih treh že sami po sebi omogočajo polnjenje iz domaže 230V vtičnice. Renault bo imel tale Mennekes, če pa boš hotel polniti tudi doma, boš moral dokupiti kabel, ki bo stall cca. 400 EUR.

Upam, da bodo kupci s svojo denarnico pravilno glasovali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.587
6.023
113
pri taščici
Ne grem iskat nazaj po temi objav o gretju. Ce bo imel avto klimo, se te klime ne da nahecat da bi tudi grela? Saj hisne klime znajo oboje! In kakrsen koli cop vecji od 1 bi bil prihranek.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.053
4.054
113
V tejle predprodukcijski PlugIn Priuski, ki sem jo imel na testiranju, je bilo ogrevanje narejeno preko toplotne črpalke - torej klime. Za produkcijsko verzijo bo ogrevanje narejeno preko zajema na izpuhu. Zakaj (in to lahko tudi potrdim):
- dražje kot navadna klima
- kompleksno - poskrbeti moraš za odledenitev zunanje enote, če je zunaj manj kot 0°C.
- traja. Tako kot domača klima pri 0°C ali manj ne začne pihati toplo takoj, tako tudi tukaj traja. Pri meni je to začelo po cca. 5 minutah. Navadna Priuska in PiP, ki zajemata toploto iz izpuha (ne iz hladilne tekočine), začneta greti v 1 minuti
- pri -10°C, ko res potrebuješ toploto, je faktor izkoristka 1.

Tudi Mitsubishi, ki dela top class domače klime, ni dal v iMiev-a toplotne črpalke. Nissan tudi ne. Tudi Volt ima ogrevanje na upornik. Verjetno imajo razloge, ne?
 
Nazadnje urejeno: