Elektricni nateg

jest5

Guru
18. avg 2007
25.299
-8.463
113
V bistvu je zalog za 2 TEŠ6. Je pa problem v tem, da nekaj teh zalog leži pod naseljenimi področji.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
G. Andrej Pečjak je dobro pokomentiral 😊
Najbrž bo e-golf druge generacije oziroma z zmoglivejšo baterijo tudi kje drugje popravljen oziroma dodelan. Upam☺
Drugače pa tudi jaz čakam, da vidim ampero, ki bo naredila 400 kilometrov z enim polnjenjem. Čeprav mislim, da so to bučke.
Kar nekajkrat sem že na AC prehitel Teslo, ki se je vlekel za šleparjem v zaveterju. Z takih ali drugačnih razlogov.
Da ne bo kdo mislil, da srm proti električarjem - pri nas v podjetju že dolgo uporabljamo električni viličar in lahko rečem, da je zakon 😀
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
V bistvu je zalog za 2 TEŠ6. Je pa problem v tem, da nekaj teh zalog leži pod naseljenimi področji.
Nič ti ne pomaga nekaj, če tega ne moreš dobiti. Tako je npr. v vsakem kilogramu odplak 0,4 mg zlata ( vir )
evil.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik maurice pravi:

Drugače pa tudi jaz čakam, da vidim ampero, ki bo naredila 400 kilometrov z enim polnjenjem. Čeprav mislim, da so to bučke.

Iz česa sklepaš da so bučke? Verjetno si pozabil da ima baterijo s 60 kWh
smile-1.gif
Glej konkretne cifre in primerjaj:

Ampera prve generacije ima EPA doseg 35 milj...v praksi to pomeni,da narediš okoli 45 kilometrov pri 130 km/h avtocestne vožnje,okoli 70 kilometrov mešane vožnje,in nekje 85 km pri tekoči vožnji po mestu! Največji doseg je bil čez 100 km,ampak to je bila vožnja brez klime in gretja pri konstantnih 50 km/h! (vse cifre so iz prakse)

Ampera-e ima EPA doseg 238 milj,kar pomeni,da bo doseg 6,8-krat večji od električnega dosega prve Ampere. V praksi bo to pomenilo približno tole:
- doseg po AC pri 130 km/h: okoli 300 km
- doseg pri mešani vožnji:eek:koli 470 km
- doseg pri tekoči mestni vožnji: okoli 570 km
- najvišnji možen doseg pri optimalnih pogojih in hitrosti: 700 km ali celo več

Številke so okvirne,ker je težko določit točno definicijo tekoče vožnje,ali definicijo mešene vožnje...ampak za predstavo bo ok!

Še en članek, o dosegu:
(naredil 240 milj,računalnik je kazal še 50 milj,kar pomeni skupni doseg - verjetno mešana vožnja - okoli 460 kilometrov!)

http://insideevs.com/ride-alon...emaining-video/
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Vsi ki ste tako proti e-avtomobilom in ajfonom... a ste se že kdaj zapeljali s kaksnim električnim vozilom? Jaz sem bi precej skeptičen a ko to enkrat poskusiš je zelja vedno vecja. Pac ne gledam samo kalkulacije prihranka. In ce bi imel moznost polnoti doma bi sigurno ze imel elektricarja. To je zelo podobno kot to da imam v avtomobilu dosti opreme. Pac mi to nekaj pomeni.
In imam prijatelja s Teslo. Prej pa je vozil naloudanega bmwja. Pri opremi in udobnosti ni primerjave. A nazaj pravi da ne gre vec.

Podobno pa iphone kritizirajo tisti ki jih nikoli niso imeli ali pa si jih ne morejo privosciti. Jaz sem pac cisto nesrecen ko dobim v roke androida.

Zato vsakemu svoje. Pa ni tu zadaj fanatizem oziroma verovanje. Pac ko se enkrat razvadis je tezko na "slabse" iti.

Sem peljal I3 in to ni za imet. Hvala, čakamo na kaj drugega.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Pa saj ni nobena znanost. Kot je zapisal Andrej Pečjak:
Citat:
Drugi del, kjer se premetava neke številke, je bil najbrž tudi bolj rezultat slabe volje nad Golfom, kot pa kaj drugega. Mi smo imeli z Golfom povprečno porabo cca 15 kWh/100 km, z BMW i3 približno 14 kWh/100 km , z našimi predelanimi vozili imamo celo nekaj nižjo. Radia in bluetooth-a ni potrebno izklapljati, to povedo številke: pri 20 in več kWh (20000 Wh) se poraba nekaj 10 Wattov res ne pozna. Pozna se pa gretje (4 kW) in hlajenje (1-3 kW), vsaj tako, kot je na E golfu.
Bi torej "resni" električni avto, kateri bi za gretje in hlajenje uporabljal toplotno črpalko prišel s 16 kWh/100 km. 65 kWh baterija torej zadošča za 400 km (4x16=64).
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

sej je tip cist vredu napisal clanek razen tistih izracunov. On ga je napisal kot laik za EV to pomeni da te en knof na polnilnici hitro zahebe, da te naprave za ugodje hitro stanejo krajsega dosega, da se lahk na polnilnici hitro zahebes ko mislis da ti polni ev pa ti ga ne, da bi vrjetno zvecer z lucmi in ob dezju z brisalci se skrajsal doseg in da na koncu nemores normalno niti do bleda in nazaj oz s cmokom v grlu.. dejstvo je pa da moras pot nacrtovat se naucit vozit z regeneracijo skoz nekaj pazit in se vozit kot invalid da dosezes fabrske cifre.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.901
3.021
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:


Če malo dlakocepimo...
evil.gif

Večino osrednje Slovenije napaja TEŠ
wink-1.gif
Kar proizvede NEK, nam pogoltnejo Hrvati.
Govorim jasno o dejanskkih smereh toka.


Govorim o dejanskih smereh toka. Osrednja Slovenija se v večini napaja z energijo iz TEŠ. Komplet celjska, večina ljubljanske in gorenjske regije.

[/QUOTE]

TEŠ proizvede 1/3 električne energije v Sloveniji. Ne glede na tvoje smeri pretokov še vedno ne more napajati vsaj pol slovenije kot jo omenjaš.
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
Kolk električnih strokovnjakov na enem kupu. Še več pa štručkotov za izračunavanje emisij. Vsi skupaj pa pozabljate bistvo. Koliko od vas pri nakupu avta dokupi vse živo, čeprav ni življenjskega pomena? Feltne, spojlerje, zatemnitev šip, ...... Bistvo je v uživanju. In jest v e avtu uživam in se mi jebe kam potuje elektrika. Vem, da če bi imel dizla namesto e ne bi bila slovenija nič bolj čista.
Kar se tiče dosega. Pri 130 naredim 130. Ampak vozim se 99% po LJ, dnevno naredim od 30 do 130 km, redko več ...... kje naj bi po vaše imel jest problem e avtom?

Nikoli nisem šimfal ferrarija samo zato, ker si ga ne morem kupiti.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.901
3.021
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
confused-1.gif

Saj ti ne bo problem razložiti, kje si staknil pol Slovenije

Slovenija pocabi ca. 14500 GWh električne energije od tega el. Primorska in el. Maribor ca. 4000 GWh (vredu danes lahko načeloma kjerkoli naroči). 3/4 ostalega pa ostale tri distribucije. Če po tvojih predvidevanjih Šoštanj pokriva večji del te proizvodnje koliko od 10000GWh mora proizvesti. Na njihovi strani piše da proizvedejo 1/3 slovenske energije.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.299
-8.463
113
Zanimivo kako si izpustil komplet posavje, dolenjsko, belo krajino, notranjsko,...
In ko tako zelo rad seciraš moje poste, si zgleda spregledal vsaj enega.
Citat:
Ni glih res... Če filaš v celjski regiji, filaš komplet samo na TEŠ
Če v okolici Lj, imaš pribljižno 80% energije iz termo virov(TEŠ, toplarna in TET), na Gorenjskem pa okoli 70% iz termo virov.
TEŠ pokriva nad 50% potreb okolice LJ in Gorenjske. Večino ostalega pa prispevata druga 2 termo vira.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.901
3.021
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Zanimivo kako si izpustil komplet posavje, dolenjsko, belo krajino, notranjsko,...
In ko tako zelo rad seciraš moje poste, si zgleda spregledal vsaj enega.
Citat:
Ni glih res... Če filaš v celjski regiji, filaš komplet samo na TEŠ
Če v okolici Lj, imaš pribljižno 80% energije iz termo virov(TEŠ, toplarna in TET), na Gorenjskem pa okoli 70% iz termo virov.
TEŠ pokriva nad 50% potreb okolice LJ in Gorenjske. Večino ostalega pa prispevata druga 2 termo vira.

Moja napaka, ko si govoril o regijah sem mislil elektro regije ne pa področja
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Mislim, da je pri gozdovih, ki se jih ne čisti in les trohni zelo podobna zgodba z metanom, pa z vsemi biološkimi odpadki tudi, pa s kravami ki prdijo, pa ...

Dobro bi bilo če vsaj dali neko oceno na proizvedeno kWh, da bi vsaj vedeli o kakšnem velikostnem razredu je tu govora.