DVOSMERNI ALARM ZA MOTOR

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
0
36
39
Javi ti na daljinca. Sedaj je le odvisno na koliko metrov lovi signal.
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Kako veliko "veselje" je pa montaža tega alarma?
uf-1.gif
 

y2k1

Zelenc'
21. feb 2008
3
0
1
Saj ni nič drugačna, kot pri ostalih alarmih - tisto dvosmerno delovanje je samo 'po zraku' med alarmom in daljincem.
Sicer pa vse piše v navodilih, da ni treba priključit vsega, ampak samo tisto, kar res rabiš.

Če ne rabiš blokade in daljinskega vžiga, priklopiš samo + in - pa že dela
smile-1.gif


... aja, pa lahko še priključiš tisti dve žici, ki sta za smerokaze, ker imaš žici za zadnje smerokaze speljane pod sedežem in ti vzame 5 minut (eno žico k levem, drugo pa k desnem - in potem utripajo vsi štirje
smile-1.gif
)
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
To že ampak mene zanimajo tudi ostale funkcije kot je daljinski vžig, pa to, da ga lahko daljinsko ugasneš itd.
evil.gif

Glede na to, da imajo motorji ponavadi blokado vžiga (npr. HISS pri Hondi) je tukaj najbrž nekaj težav ne!
uf-1.gif
 

y2k1

Zelenc'
21. feb 2008
3
0
1
Citat:
Uporabnik Torque_monster pravi:
To že ampak mene zanimajo tudi ostale funkcije kot je daljinski vžig, pa to, da ga lahko daljinsko ugasneš itd.
evil.gif

Glede na to, da imajo motorji ponavadi blokado vžiga (npr. HISS pri Hondi) je tukaj najbrž nekaj težav ne!
uf-1.gif

Za daljinski vžig pri motorju s serijsko blokado motorja pa bo treba res bolj 'globoko pogledat' v notranjost
stupid-1.gif

Ravno zato je blokada vgrajena
wink-1.gif
) in ga odpeljal...
... ampak neka znanost pa v večini primerov to ni, ker je mehanizem kodiranja le vmesni člen.
Samo premostit jo je treba - za kar pa tatovi nimajo časa.