Dizel (turbina) na krajših relacijah

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:

Primerjam pa novega seat leona 1.9 TDI in 1.6 bencinarja. Pri dizlu bi bil v mojem primeru zelo uporaben navor.

Primerjava navora pokaže naslednje (pobrano iz uradne seatove strani):

-dizel: 250Nm pri 1900 obratih

-bencin: 148Nm pri 3800 obratih

Prestavna razmerja v menjalniku po mojem niso med toliko različna, da bi popravila stanje pri navoru v prid bencinarju.

Torej če pogledam navor ima dizel dosti večjega in maksimum v bolj uporabljanem območju obratov, medtem ko ima bencinar manjši navor za povrh pa še pri obratih, ki jih sedaj pri bencinarju (Astra II karavan 1.8 85kW) dosegam samo na AC.


Odlična teorija. Sedaj pa zapusti računalnik, pa pojdi peljat oba avta v praksi, pa potem povej. V glavnem dizelski navor ni tako vsemogočen in kot ti je nekdo napisal terat mrzlo turbino v klanec ni ravno pametno. In mrzel dizel je konkretno bolj ''počasen'' kot mrzel bencinar.



Je pa dizel, KO JE SEGRET, meni odličen za moje vožnje . Rukneš v peto in eto ti, ne rabiš skoraj več šaltat. Potem namreč delaš kolone
tongue-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Konec koncev ne mislim niti dizla niti bencinarja terat v klanec, tega tudi sedaj ne počnem. Je pa turbina tisto ker me skrbi pri dizlu. Nekateri pravijo, da ni nobene panike, trgovci trdijo da takorekoč vsi kupujejo dizle. Drugi pa pišete, da bi turbino lahko samo gledal zavito v vati.

Ko sem enga trgovca začel spraševati o življenjski dobi turbine, je bil odgovor, da zdrži tako dolgo kot motor, da ni nobene panike in da so do sedaj na njihovem servisu zamenjali samo dve turbini. Pogled trgovca pa je bil malo čuden. Drugi trgovec iste znamke, mi je takoj predlagal dizla, češ sedaj to vsi kupujejo.
Bom trgovcem še malo s tehničnimi vprašanji zatežil, da vidim kaj bodo rekli.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.748
2.101
113
nebodi smešen... kupovat dizla ker ga vsi kupujejo.... hahahahaha to je najbolj neumen argument kar sem jih slišal...
poraba mrzlega dizla je enaka porabi mrzlega bencinarja... mrzla turbina v klanec bo mogla it v višje obrate ker je dizel ko je mrzel zelo zelo len...
če si se spravil dizla pač kupi dizla ker ga vsi kupujejo ne pa da tukaj sprašuješ in potem pametuješ najmočnejši razlog ki ga imaš pa je ker to vsi kupujejo...

skratka še enkrat... za režim delovanja kot si ga opisal dizel niti pod razno ni pravilna izbira... ti ga pa le kupi samo ne pisat čez dve leti kako so avtomobili xyz zanič da si imel probleme take in drugačne... še huje pa je da boš tak avto potem prodal seveda z malo kilometri v resnici pa bistveno bolj zmatran kot kakšen s 5 krat toliko km in novi lastnik bo potzem spet tukaj pljuval xyz avto ki ga je kupil in je lepo ohranjen z amlo kilometri edin generalko je bilo treba delat...


stvari sem malo potenciral samo tista izjava ker vsi to kupujejo me je malo vrgla iz tira ker kaže na tvoje maloumje... prodajalec je to oguljeno frazo povedal 1000 in eni stranki in prijela se je ravno pri tistemu ki je spraševal ljudi ki vozijo dizle kaj in kako...
 

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
No glede (turbo) dizlov. Mojem bratu ravnokar montirajo že tretjo turbino v dveh al treh mesecih. Pri 140000 je spustila dušo, so jo zamnjal, po 2 tednih je druga ribnla, pa po dveh tednih še ena :-((( . Na srečo so turbine z garancijo, tako da je plačal samo prvo. Na servisu pa tud nč ne komplicirajo, menjajo že drugič na njihove stroške. Je pa avto Omega 2.2 dti motor.
Drugače je full zadovoljen z Omego, je že druga njegova in relacija je pa 2x na dan po 10 km regionalke + 15 km AC v eno smer.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.748
2.101
113
ni citata je pa omenil ta razlog dvakrat v eneme postu... in argumentacijo je tudi kupil ker drugače nebi niti poda razno govoril o dizlu pri poti ki jo opravlja...
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Če bi mislil kupit dizla, ker ga vsi kupujejo, bi ga že naročil. Konfiguracija vožnje je pa taka, da se zjutraj najprej peljem navzdol, tako da popolnoma mrzla turbina ne bi šla nikoli v klanec.

Če bom kupil dizla bo razlog za to navor seveda ob pogoju, da kaj več zvem o turbinah in se bom na podlagi podatkov o turbinah odločil ali bo bencin ali dizel.

Moram ti povedati, da mi dizel na začetku nekako ni bil v interesu, ko sem pa malo preračunal stroške, sem postal pa malo bolj neodločen. Stroški, upošteval sem gorivo, redne servise, cestnino in kasko (ostali vnaprej znani stroški so za oba enaki razen nabavne cene), so približno enaki oziroma za kakih 100€ v prid dizlu.

Eden izmed trgovcev (malo ima tudi interesa zraven) da ima dizel manj občutjivih delov napram bencincu in da je vzdrževanje dizla celo cenejše.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.748
2.101
113
dizel definitivno nima manj neobčutljivih delov... in še enkrat - ne računaj na nizko porabo z mrzlim dizlom

ne vem s kom hudiča se pogovarjaš da ti trosi take neumnosti kot so da ima dizel manj občutljivih delov...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Turbo kompresor ni neka zadeva iz porcelana, ki ti bo crknila ob najmanjši zlorabi. Malo poglej okoli sebe koliko dizlov se veselo fura okoli z malo porabo. Na slab glas so prišle zaradi uvoženih avtomobilov z x00.000 prevoženimi kilometri in prevrtenimi števci. Se pa najdejo tudi "vozniki", ki turbino uspešno polagoma ubijajo na enega od sledečih načinov:

- po hitri vožnji po AC zaviješ na pumpo in TAKOJ ugasneš motor
- pred ugašanjem močno dodaš gas in takoj ugasneš
- zjutraj mrzlega takoj zahodiš do daske

Kar nekaj jih opažam ki se držijo teh navodil
rolleyes-1.gif
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Saj sem tudi jaz malo čudno gledal, ko mi je prodajalec pripovedoval te stvari. Bil sem v treh salonih, kjer prodajajo seate, v dveh so me kar malo čudno gledali, ko sem se zanimal za 1.6 bencinarja. Zaenkrat vse skupaj jemljem malo z rezervo, vendar se bom počasi odločil. Cifre v katalogih govorijo v prid dizla, sam sem pa najprej razmišljal o bencinarju.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Rabljenega dizla se bojim nabaviti ravno zaradi prevrtenih števcev. Ko sem nekaj časa spremljal na avtonetu golfe in pasate, jih je bilo kar nekaj z malo nad 100.000 km seveda uvoženih, stari pa so bili tam nekje med 3 in 5 let.


Recepti za uničevanje turbine, pa tudi na navadnega bencinarja brez turbine ne vplivajo ravno blagodejno, vsaj po mojem mnenju.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:

Moram ti povedati, da mi dizel na začetku nekako ni bil v interesu, ko sem pa malo preračunal stroške, sem postal pa malo bolj neodločen. Stroški, upošteval sem gorivo, redne servise, cestnino in kasko (ostali vnaprej znani stroški so za oba enaki razen nabavne cene), so približno enaki oziroma za kakih 100€ v prid dizlu.




A ti to resno, ali se zajebavaš?
confused-1.gif




100EUR na letni ravni ti bo odločilo pri izbiri avtomobila? No, poglej koliko stane turbina ali pa en injektor za dizla.



Pa še nekaj: prodajalce avtomobilov boš vprašal za nasvet? A se zajebavaš še enkrat? Itak ti bo svetoval tistega, pri katerem več zasluži in verjemi, da to ni cenejši. Aja, pa vsa čast zelooooo redkim izjemam. Tisti, ki ti je pa rekel, da so menjali le dve turbini ti pa laže v obraz, ali pa so tako nesposobni, da se jih vsi v velikem loku izogibajo. Da ne omenjam razloga, da jih itak vsi kupujejo
hysterical-1.gif
.



Pa še enkrat: sam 1.6 VAG-ovega motorja ne bi vzel, ker prije ko [censored] (vsaj 102 konjski). Torej bi bil pri meni 1.9 TDI ali pa druga znamka.



Aja, pa sorry še za ta komentar: če je Leon narejen tako kot Altea, potem ga tudi pogledal ne bi. Zanič plastika in še slabše sestavljanje. Dobiš v koncernu za dosti podoben denar precej višjo kvaliteto.
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Zaradi 100€ nižjih stroškov ne bo prevagal dizel. Bodo pa odločalu tehnični detajli in performanse.
Kar se tiče pa dizajna pri Leoni je čisto OK, po izkušnjah seati nisi tako zelo slabo narejeni razen, če so se v zadnjih letih tako zelo poslabšali Vsake oči majo svojega malarja.

Očitno namiguješ na Škodo, kjer mi noben model ni všeč.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Nisem govoril o dizajnu temveč o plastiki in sestavljanju le te. Dizajn imajo relativno OK.

Nisem namigoval samo na Škodo, obstaja tudi VW.
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Jaz bi v vsakem primeru kupil dizla! Čeprav eni govorijo koliko km moraš z njim naredit da se ogreje,ti moram rečt,da to sploh ne drži,moj se je ogrel takoj,veliko prej kot prejšni benzinarji. Oporabi se ne rabimo pogovarjat... Kar se tiče zime,v kolikor ti ni problem par € za filtre,mogoče kakšne žarilne svečke,avto tudi ne bo problem vžgat. Moj ni nikoli videl garaže in je bil po kak dan ali dva pokrit s snegom,je bil edin problem 'dokopat'se do avta!
smile-1.gif
Nekih nepredvidenih stroškov nikoli nisem imel! Kolikor bo dražji dizel ob nakupu,toliko boš veče dobil zanj ko ga boš prodal,seveda bodo pa stroški ko ga boš imel minimalni!
Tako da DIZEL!
tongue-1.gif
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Saj bo dizel, kmalu ga bom naročil.
Pri filtrih si verjetno mislil predvsem na filter goriva, ta se po mojem tako menja na rednem servisu.

Dizel ima žarilne svečke, bencinar pa svečke, glede na delovanje bi rekel, da so pri bencinarju svečke bolj problematične (narava delovanja), kot pa žarilne svečke pri dizlu, ki so v bistvi grelci goriva.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.748
2.101
113
dobro odločil se kakor si se odločil samo ne pa strelat takih neumnosti kot jih strelaš...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
hja
relacija Tržič Lesce
pozimi
temp.zunaj -8 stopinj
golf 3 tdi 110 čipan na 140
segrela se je voda na 90 nekje pri Peračici, olje je bilo pa na 80 stopinj nekje (je mel golfič temp.olja)
čez 110 stopinj olja mi ni uspelo segreti od Podbrezij do torovega full gas 210km/h po števcu