Čiščenje DPF

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Ima kdo izkušnje s čiščenjem DPFja pri ponudnikih te storitve (Strajnar, Novak,...)? Je bilo ok, ali je bolje zamenjati komplet DPF (cca 600€)?

Oil ash je trenutno na 0.39l in v računalniku je statična napaka DPF clogged. Soot je vedno pod 40g (ponavadi okoli 15g) in regeneracija se normalno izvaja. Na DIS se ne prikazuje napaka DPFja, razen enkrat, ko je bilo skoraj 2 meseca samo mestne vožnje (po 20km na AC se je izbrisala).
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.023
118
63
okolica mesta
Za Strajnarja sem slišal par pohval. Cena po spominu 200 - 250eur. Gre pa v pečko kar naj bi bil najboljši način za čiščenje.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.968
813
113
a teli dodatki gorivu ne delujejo? tud preventivno?
k youtube je poln teh nekih "testov" dodatkov.. dpf.. injektor cleanerji
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.087
801
113
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.814
113
Je kdo cistil in koliko km po ciscenju zadeva se dela?

Jaz osebno ne vidim načina kako bi lahko cistil sistem preko goriva, ne da bi pri tem škodoval motorju.
Torej je edini način mehansko čišcenje, ki pa je Ok zadeva in ni potrebe po kupovanju novega filtra.
Je pa dejstvo..če je z avtom kaj narobe (šobe,...) boš kmalu imel spet zapacan filter.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.968
813
113
Jaz osebno ne vidim načina kako bi lahko cistil sistem preko goriva, ne da bi pri tem škodoval motorju.
Torej je edini način mehansko čišcenje, ki pa je Ok zadeva in ni potrebe po kupovanju novega filtra.
Je pa dejstvo..če je z avtom kaj narobe (šobe,...) boš kmalu imel spet zapacan filter.

prejšnji avto sem imel težave z inektorjem... v tega zdej občasno (2x letno recimo) preventivno zlijem tisto tekočino (mimovrste style).. počutim se boljš.. kolk pa pomaga pa bohved.. placebo ;)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.630
1.240
113
Zanima me ce je kdo cistil pri npr 200.000 in nato prevozil se 100.000, ali se kataliticni elementi obrabijo?
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.108
3.416
113
Kaj pa vi počnete?
Službeni Passat ca 35-40 kkm/leto.
Dnevno 2x 40 km +kakšne daljše vožnje v tujino, ampak teh slednjih od konca 2019 zaradi korone ni bilo nič.
Redni servisi pa pooblaščencu.
Do 200 kkm za DPF filter sploh ne vem, potem se pa avto običajno menja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.918
5.461
113
Zanima me ce je kdo cistil pri npr 200.000 in nato prevozil se 100.000, ali se kataliticni elementi obrabijo?
250.000 mi še dela bp (al ga pa nimam...nisem prvi lastnik...gledali prek OBD....predvidevam da obstaja ker imam delujoč EGR) .... D4d

Kolega....passat..2.0TDi...odstranil pri 400.000 ker se je satje sesulo
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.230
717
113
Meni je pri cca 200.00 km šel senzor diferenčnega tlaka pred dvemi leti na dopustu v Grčiji...
Filter se je tako zabil, da avto tudi vžgal ni več

So spucal nekje v Solunu...

DPF satje je bilo OK...Predkatalizator je bil pa kar malo sesut (ne vem ali od samega čiščenja ali od let v uporabi)...

Avto ima od takrat cca 35.000 več kilometrov...Regeneracije dela OK....Sam tisti, ki je takrat za mano ko gre avto v regeneracije ja pa mal bogi..Rbi škrge

Avto Vectra 1.9 CDTI 16V
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
Jaz osebno ne vidim načina kako bi lahko cistil sistem preko goriva, ne da bi pri tem škodoval motorju.
Torej je edini način mehansko čišcenje, ki pa je Ok zadeva in ni potrebe po kupovanju novega filtra.
Je pa dejstvo..če je z avtom kaj narobe (šobe,...) boš kmalu imel spet zapacan filter.
se motiš
niti približno ne boš škodoval motorju. in niti približno ni samo mehansko čiščenje edina rešitev, je pa daleč najdražja.
za 15€ se sčisti vsak, če je le dpf satje v enem kosu, in zadeva deluje, če so le vsi drugi pogoji za regeneracijo izpolnjeni, kar pa večinoma niso, ker če bi bili, ne bi prišlo do zabasanosti. torej, dpf se da sćistit, brez demontaže brez problema.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.918
5.461
113
Tud če jih ne....se pač vsaj 1x na dva tedna zapelješ na kako AC/obvoznico in cca 20min voziš konstantno v območju 2000-3000 obratov....tam se puca

Vsaka znamla ima tud svoje dodatne pogoje....5ta ali 6ta prestava....tank vsaj 50%-75% poln....motor na delovni temperaturi itd....
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
ti si lahko na avtocesti kolikor hočeš, ampak če ti en senzor ne kaže pravilne temperature( olja ali vode ), ti ne bo zagnalo regeneracije, kar pomeni da filter samo še bolj bašeš, namesto da bi ga pucal. in teh pogojev je še kr nekaj več, recimo tudi količina goriva pri določeni znamki. Eni, ki skoz tankajo za 20€ in vozijo z rezervo, jim avtocesta ne bo pomagala.
ti ga lahko voziš 20 min na 2000, 3000 obrati v nedogled, če ni izpolnjenih vseh pogojev, je vse skupaj zaman. pa ne mitja :valjamse:
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
Tud če jih ne....se pač vsaj 1x na dva tedna zapelješ na kako AC/obvoznico in cca 20min voziš konstantno v območju 2000-3000 obratov....tam se puca

Vsaka znamla ima tud svoje dodatne pogoje....5ta ali 6ta prestava....tank vsaj 50%-75% poln....motor na delovni temperaturi itd....
btw zate, ko si fen toyote
toyoti tudi cvt ventil spučem brez da ga menjam