Chip tuning dizelskih motorjev

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Gre se za normalno vožnjo..od tocke A do točke B. V kolikor voziš enako kot prej bo poraba padla.
V kolikor ti gre da boš v točki B najhitreje boš s čipanim hitrejši a z večjo porabo. Zdaj pa zavisi kaj ti je prioriteta.

Za tistega, ki ne spreminja tipa vožnje bo s porabo zadovoljen. Kdor ga bo žgal na polno bo a s povečanimi performansi ( temu poraba ni prioriteta
wink-1.gif
).
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
malo prebiram tuje forum(angleški,nemški)poraba ne pade po čipanju ampak ostaja enaka ugotavljajo,tudi sam iz 150KM na 183KM in 340nm na 415nm je poraba še vedno 5.9 tako kot pred čipanjem
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
To čipanje je bolj tako kot razna maziva za zmanjšanje porabe. Sam ne vidim neke prednosti čipanja za vsakdanjo uporabo. Za vožnjo po predpisih so serijski konji več kot dovolj. Tudi serijski navor mora biti normalnemu vozniku vrh glave sploh pri dizlih. navaden voznik po moje skoraj ne more opaziti razlike med recimo 150 konji in 180 konji ali pa 380 Nm navora in 415 Nm navora. V % je ta razlika mala. tak da verjetno pri vsem tem čipanju najboljše potegnejo prav tisti, ki delajo uslugo čipanja. Ti pa več ali manj prodajajo meglo. Po moje je to bolj psihološki učinek podoben tistemu, ko nekdo omeni uši pa se začneš praskati po glavi
smile-1.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Jaz pa mislim da je remapiranje velika prednost. Npr. mapiranje iz 150km na 190km je skrajsalo cas od 80 do 160 za 3 sekunde v 5. prestavi. To je ogromno in pripomore k lazjem prehitevanju in dovoli vec lenarjenja s prestavljanjem.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.934
8.981
113
EU
Ma kaj dvesto konjev. Štiristo, tako da bo motor uporaben za tovornjake in ni treba novih razvijat
aplauz.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
To je glih meja za alter avto.
Zato imam jaz enega cipanega, da imata (naj v imela) skupaj 200 konjev.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsaka stvar ima svoje prednosti in slabosti, tudi chipanje.

Slabost je tudi, da je dejure avto po chipanju tehnično neizpraven. Na avtu je bila narejena tehnična sprememba, ki ni bila ustrezno homologirana.

In iz tega izhaja, zakaj avto že iz fabrike ni chipiran. Ker več ne dosega določenih tehničnih standardov. Lahko so to emisije, lahko je to zanesljivost, lahko pa kar precej reči.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.852
3.371
113
40
Lj
Zakaj pa razvijajo sploh nove motorje če jih lahko samo čipajo? Zakaj ne naredijo samo en 100 konjski motor in ga potrebi čipajo na 150, 200 ali več konjev? To bi prihranili ogromno denarja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Saj ni vse samo v mapah...
Šibkejše različice imajo lahko cenejše komponente (drugačne materiale, slabšo obdelvo) kar pomeni prihranek.
Ko začneš večati moč moraš poskbeti tudi za robne pogoje. Močnejša turbina, morda dve. Močnejša sklopka, menjalnik prenese več navora. Poleg teg da moraš biti v tolerancah za doseganje EKO norme.
Sedaj pa lahko predvidevaš zakaj ni vse samo v remapiranju in zakaj se dogaja do potem hitreje žvižgne turbina, menjalnik, sklopka...

Predvsem bi pa moral po takem posegu (remapiranje) na novo opraviti homologacijo in test za EKO normo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Ksz

Pri nas je čipanje itak nehomologirano in lahko nategujejo kupce z obljubami glede nižje porabe. Sorodnik je v Nemčiji homologiral čipanje v Touranu in so mu v homologacijo vnesli 1dcl višjo porabo od tovarniške. V tujini je homologacija obvezna praksa, pri nas se vozimo na črno.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zato pa je (ponavadi) tovarniški kit (remaping) drag. Ker vsebuje še vse potrebne papirje. Recimo da Volvo ima uradne, tovarniške kite.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Sam ne vidim neke prednosti čipanja za vsakdanjo uporabo. Za vožnjo po predpisih so serijski konji več kot dovolj. Tudi serijski navor mora biti normalnemu vozniku vrh glave sploh pri dizlih. navaden voznik po moje skoraj ne more opaziti razlike med recimo 150 konji in 180 konji ali pa 380 Nm navora in 415 Nm navora. V % je ta razlika mala. tak da verjetno pri vsem tem čipanju najboljše potegnejo prav tisti, ki delajo uslugo čipanja. Ti pa več ali manj prodajajo meglo. Po moje je to bolj psihološki učinek podoben tistemu, ko nekdo omeni uši pa se začneš praskati po glavi
smile-1.gif

Kdaj ti uporabiš (govoriva za vsakodnevno vožnjo) nazivno moč tvojega motorja?

V resnici? Morda, ampak res morda pri prehitevanju, pa še tam dvomim
wink-1.gif
Drži?
Kdaj ga porineš do rdečega polja, z gasom do daske?...sva blizu tega da 'nikoli'.

Koliko pa se voziš med 1.200 in 2.000 vrtljaji? Verjetno večino časa. In ravno v teh vrljajih je motor neprimerno bolj odziven in 'lepši' za vožnjo. Zlasti tisti, ki imajo izrazito turbo luknjo.

V tem je ves čar čipanja avta pri umrijenih voznikih!

Ko boš enkrat probal boš vedel (sumim da še nisi
grims-1.gif
).

Zdaj pa zakaj tovarne takoj ne ponudijo 200+ konj? Prvo je zanesljivost, drugo je pripravljenost ljudi kupovat močnejše motorje (v povezavi z dajatvami), tretje pa..bistveno (!) ne smejo takoj vsega ponudit, ker avtomobile se izdeluje zaradi profita tovarne..torej naprej ponudiš manj, potem piko več, po faceliftu še malo več, v sport izvedenki še malo več, če imaš boljšo znamko v lasti tam že v osnovi več...
Kako so šli dizli..90 konj, 105, 110, 115, 130 (150 sport), potem dvig kubature..pa 110, 140, 150, 180 200,...treba skoz privabljat kupce
cheer.gif


(in pol tule bereš o ekologiji...đizs krajst!!
10.gif
).

Avto in ekologija nima skupnega imenovalca ! Ne oni na bencin, ne na nafto,m ne plin, ne elektriko ne vodik...
Še najbolj eko je ta trenutek G1 ali 2 1.6 D na svinjsko mast (Ker je že zamortiziran ene 3 x (pri 30ih letih starosti), pa ker gre na bio produkte
hysterical-1.gif
..vse ostalo je samo za postrelit vsakega, ki omeni besedo ekologija pri avtomobilizmu).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ksz

bonk.gif


Alter strokovnjaki so se zbrali in ugotovili, da je tjuning mafia enostavno ena ponzi shema, nič ne naredijo samo vpišejo številke na valje, da tako pokažejo in pokasirajo.
grin1.gif


Ekofašisti pa večji kot veganski del grinpisa.
tongue-1.gif
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Tipično (Alter) nabijanje v tri krasne.....
Poraba je v povprečju nižja, ne ker:
- hitreje pospešiš (energija za pospešek pride pa iz zraka in dobrih namenov knede?)
- se motor manj "matra"
- je tretji lunin krajec
ampak preprosto zato, ker z določenimi posegi za kak % povečaš izkoristek motorja. Seveda pa tunerjem po remapu ni treba na teste, s katerimi bi dokazovali, da je motor (še) v rangu standarda Euro XY.
Osebno sem se en čas malo igračkal z mapami na 2.0 HDI (Bosch EDC15). Takole je: ni zelo zapleteno, enostavno pa tudi ne, da bi lahko podal kakšne bolj konkretne zaključke in argumentirano podal, kdaj zakaj in kako bo motor manj ali več žrl in podobne nebuloze, bi rabil še pa še časa....
Aja, nekaj od tega sem izvedel na slovenskih straneh, nekaj pa na tujih..... eden bolj zannih sloganov za tuning pove ot em zelo veliko: "no smoke, no poke!"


Nisem pisal o zmanjšani porabi, ampak, da motor odlično dela bp že od novega, pa tudi odlično potegne , ko je treba. Se splača. Je pa Golf 5, PD motor 90KM, čipan na 130KM.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.934
8.981
113
EU
V jugotu s fergazerjem sem lahko nastavil plavač v uplinjaču bolj visoko (na višji nivo goriva) in je motor vlekel kakor strela.
grims-1.gif

Torej, sem že zdavnaj obvladal remapiranje bencinskih motorjev
cheer.gif

Žal je poraba goriva tudi bila večja. Sedaj pa bi bilo obratno, manjša poraba
hysterical-1.gif
.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Octavia 110KM, pred 50kkm naredil remap sam iz nule, peljal na valje, kjer je pokazalo +28KM. Poraba na relaciji je šla dol za 0.6l, poraba v mestu pa gor za 1l. Zdaj je pri 330kkm in deluje brezhibno, prva turbina in sklopka.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Moje izkušnje so zelo dobre. Imel sem čipana dva avtomobila, prvi je bil a6 2.5TDI (5 cilindrov) čipan pri ABT s 140 na 160KM, drugi pa MB C 200CDI čipan pri SKN s 122 na 150KM. Z obema sem naredil precej km, brez težav. Ob prodaji sta imela en 265kkm, drugi pa cca 340, brez težav. Če avto čipaš in ga voziš normalno, mislim da ne bi smelo biti problemov, profitiraš pa na vseh frontah, tudi na porabi.

Glede slabe in dobre predelave: znani predelovalci sigurno delo opravijo kvaliteno, razne tuning box varjante pa so zelo vprašljive.


kako te lahko tak zapis "izda" - a6 je bil nogaro blau?
cheer.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ksz

Pri nas je čipanje itak nehomologirano in lahko nategujejo kupce z obljubami glede nižje porabe. Sorodnik je v Nemčiji homologiral čipanje v Touranu in so mu v homologacijo vnesli 1dcl višjo porabo od tovarniške. V tujini je homologacija obvezna praksa, pri nas se vozimo na črno.

verjetno so mu tud kw popravili in plačuje višje zavarovanje?