bravo azijci

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.177
1.188
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

Ne bo čisto res. Nekatere različice xDrive lahko delajo od 100:0 do 0:100 (ok, kako desetinko manj). Quattro s torsnom podobno (od 70:30 do 15:85).

Kateri Subaru gre lahko do 100:0 oz 0:100 oz. s katerim tipom sredinskega diffa?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.177
1.188
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

To je zelo pogumna izjava. 100% navora na eno kolo lahko prenese vsak avto z odprtimi diferenciali, pa to se nic ne pomeni oz. pomeni da po zakonih mehanike bo sel navor vedno tja kjer je najmanj trenja (kjer kolo drsi). Torej 100% prenos navora na eno kolo ali os je na splosno slaba stvar.

Recimo 3 zapore diffa pomenijo da ima eno/vsako kolo natanko 25% navora in to je pri hard offroadu dovolj da se avto z 2t in 80KM potegne iz bilocesa ce ima vsaj eno kolo trakcijo. S sodobnimi motorji ki proizvedejo mnogo vec konjev in navora pri mnogo nizji tezi je tako na pamet ze 5% navora dovolj da se vozilo premakne, ampak jasno da ce se kolesa ne obrnejo niti na spolzki podlagi ni niti toliko navorja tam.

V resnici v situaciji, ko ima le 1 kolo oprijem, ostala pa so 100% brez oprijema, popolna zapora vseh treh diffov pomeni da gre 100% navora no to kolo. Samo to kolo je namreč sposobno prenesti navor motorja na podlago in če si nič nikjer ne vrti v prazno (zaradi zaklenjenih diffov) gre na podlago prav čez to eno kolo ves motorni navor (ker ga ostal 3 niso sposobna prenesti nič). Tudi to je (poleg obremenitev zaradi različnih hitrosti vrtenja koles v vonikih) eden od razlogov, da na tak način hitro kako polgred zlomiš ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Sem se zdej spomnu na unga k je kupoval terenca za zeta ki je prisel v drugo puberteto
smile-1.gif


K je bla nakonc CRV boljsa od vse konkurence...sportage.. Ix35 mah kaki... Dusterja bols da mu nisi omenu....se Rav4 je odpadu
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Mislim da je bla CRV...

Pa pogoj je bil da jw ultimate 4x4...in to za deda z 7-10kkm na leto...za do vikenda
smile-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mislim da je bla CRV...

Pa pogoj je bil da jw ultimate 4x4...in to za deda z 7-10kkm na leto...za do vikenda
smile-1.gif
Bogi revež kolk se je nasral
cry12bpy.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Nasral se ni 0...ker tist crv ma deda vrh glave dosmrtno
smile-1.gif


Sam kolk je pljuval cez konkurenco...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

To je zelo pogumna izjava. 100% navora na eno kolo lahko prenese vsak avto z odprtimi diferenciali, pa to se nic ne pomeni oz. pomeni da po zakonih mehanike bo sel navor vedno tja kjer je najmanj trenja (kjer kolo drsi). Torej 100% prenos navora na eno kolo ali os je na splosno slaba stvar.

Recimo 3 zapore diffa pomenijo da ima eno/vsako kolo natanko 25% navora in to je pri hard offroadu dovolj da se avto z 2t in 80KM potegne iz bilocesa ce ima vsaj eno kolo trakcijo. S sodobnimi motorji ki proizvedejo mnogo vec konjev in navora pri mnogo nizji tezi je tako na pamet ze 5% navora dovolj da se vozilo premakne, ampak jasno da ce se kolesa ne obrnejo niti na spolzki podlagi ni niti toliko navorja tam.

V resnici v situaciji, ko ima le 1 kolo oprijem, ostala pa so 100% brez oprijema, popolna zapora vseh treh diffov pomeni da gre 100% navora no to kolo. Samo to kolo je namreč sposobno prenesti navor motorja na podlago in če si nič nikjer ne vrti v prazno (zaradi zaklenjenih diffov) gre na podlago prav čez to eno kolo ves motorni navor (ker ga ostal 3 niso sposobna prenesti nič). Tudi to je (poleg obremenitev zaradi različnih hitrosti vrtenja koles v vonikih) eden od razlogov, da na tak način hitro kako polgred zlomiš ...

Niti ne, ker pri zaprtih diferencialih se prnasa navor enakomerno na vsa kolesa, torej 25% in nic vec nic manj. Kolesa se vrtijo enako hitro, tista ki nimajo oprijema pac v prazno. Gredi zlomi ravno zaradi tega ker ce imas recimo eno kolo ujeto v npr. jarku in je blokirano bos pri popolni zapori ali utrgal nekaj na pogonu ali pa pac raztrgal gumo. Enako velja za voznjo v zavoje kadar je podlaga trdna, ker pac vsa kolesa delajo enako obratov mora nekje nekaj zdrsavat (ponavadi gumo brusi), ampak lahko pa tudi gredi odlomi/zvije.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.177
1.188
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Subi lahko prenese 100 procentov navora na katerikoli kolesni par, oz celo samo na eno kolo. Ostali nekje do 50:50 ali 60:40 ali 70:30. In če nazaj prenaša samo 30 procentov, ne more te mase + naravne ovire premagat.

To je zelo pogumna izjava. 100% navora na eno kolo lahko prenese vsak avto z odprtimi diferenciali, pa to se nic ne pomeni oz. pomeni da po zakonih mehanike bo sel navor vedno tja kjer je najmanj trenja (kjer kolo drsi). Torej 100% prenos navora na eno kolo ali os je na splosno slaba stvar.

Recimo 3 zapore diffa pomenijo da ima eno/vsako kolo natanko 25% navora in to je pri hard offroadu dovolj da se avto z 2t in 80KM potegne iz bilocesa ce ima vsaj eno kolo trakcijo. S sodobnimi motorji ki proizvedejo mnogo vec konjev in navora pri mnogo nizji tezi je tako na pamet ze 5% navora dovolj da se vozilo premakne, ampak jasno da ce se kolesa ne obrnejo niti na spolzki podlagi ni niti toliko navorja tam.

V resnici v situaciji, ko ima le 1 kolo oprijem, ostala pa so 100% brez oprijema, popolna zapora vseh treh diffov pomeni da gre 100% navora no to kolo. Samo to kolo je namreč sposobno prenesti navor motorja na podlago in če si nič nikjer ne vrti v prazno (zaradi zaklenjenih diffov) gre na podlago prav čez to eno kolo ves motorni navor (ker ga ostal 3 niso sposobna prenesti nič). Tudi to je (poleg obremenitev zaradi različnih hitrosti vrtenja koles v vonikih) eden od razlogov, da na tak način hitro kako polgred zlomiš ...

Niti ne, ker pri zaprtih diferencialih se prnasa navor enakomerno na vsa kolesa, torej 25% in nic vec nic manj. Kolesa se vrtijo enako hitro, tista ki nimajo oprijema pac v prazno. Gredi zlomi ravno zaradi tega ker ce imas recimo eno kolo ujeto v npr. jarku in je blokirano bos pri popolni zapori ali utrgal nekaj na pogonu ali pa pac raztrgal gumo. Enako velja za voznjo v zavoje kadar je podlaga trdna, ker pac vsa kolesa delajo enako obratov mora nekje nekaj zdrsavat (ponavadi gumo brusi), ampak lahko pa tudi gredi odlomi/zvije.
Kolesa, ki so na npr. ledu ne prenašajo nič navora. Ves gre na eno kolo, tisto, ki ima oprijem (če bi šel merit navor, ki deluje na polgred, bi bilo jasno vidno, da ga je na treh 0, na eni pa ves, kar ga motor zmore). Zaklenjeni vsi diffi (oz kot bi bil brez) + le 1 kolo z oprijemom = 1WD, in vsa zmogljovst motorja gre tu čez.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
Ok ok, zajeba..., priznam!
d055.gif


Navor ima to lastnost da gre tja kjer se ga rabi. Vseeno ce imajo kolesa enako obratov bodo prenasale navor enakovredno oz. bo navor na vsakem kolesu na voljo enakovredno glede na sistem.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.199
845
113
spet zajebal?

predstavljaj si takole: enkat se voziš z biciklom v klanec gor, drugič po klancu dol, obakrat s hitrostjo 20km/h. kolesa se v obeh primerih vrtijo z enako hitrostjo, vendar boš v prvem primeru potreboval precej več navora na pedala, kot pa v drugem primeru.