Boeing 747 zletel s steze

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.672
4.487
113
Naj bi se uporabljala kot prvi posredovalci na nedostopnih požarih, to je bil eden glavnih argumentov zakaj air traktor in ne drugi (večji tipi) gasilnih letal. S tem takojšnim odzivom in posredovanjem bi se požar pogasilo še preden bi povečal na nivo ko bi rabili dodatne enote tam (= dejansko prihranek ljudi in denarja). Za omejevanje večjih požarov letala ki smo jih kupili niso najbolj primerna.

V praksi vem za 3 primere v mojem koncu kjer so air traktorji odpovedali, pač niso opravili funkcije za katero so bili kupljeni. Torej požar se je začelo prepozno gasit oz. je bilo gašenje neučinkovito, zaradi česar je bilo potrebno aktivirat širše regijske GDje ki so par dni na terenu izvajali požarno zaščito, dokler jih ni rešil dež.

Skratka je, mogoče samo začetna neučinkovitost, samo namen teh letal je da ko strela zadane v drevo nekje v hribu vzletijo takoj in vržejo tisto majhno količinoi vode na to drevo in okolico in nimaš požara razseženosti da gori cel vrh hriba. Tega v praksi letala še niso pokazala in so kot taka učinkovita za večino področja slovenije manj kot heliji z vrečami (ki so bili tudi tretja opcija pri nakupu).
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.969
652
113
43
povsod malo
Naj bi se uporabljala kot prvi posredovalci na nedostopnih požarih, to je bil eden glavnih argumentov zakaj air traktor in ne drugi (večji tipi) gasilnih letal. S tem takojšnim odzivom in posredovanjem bi se požar pogasilo še preden bi povečal na nivo ko bi rabili dodatne enote tam (= dejansko prihranek ljudi in denarja). Za omejevanje večjih požarov letala ki smo jih kupili niso najbolj primerna.

V praksi vem za 3 primere v mojem koncu kjer so air traktorji odpovedali, pač niso opravili funkcije za katero so bili kupljeni. Torej požar se je začelo prepozno gasit oz. je bilo gašenje neučinkovito, zaradi česar je bilo potrebno aktivirat širše regijske GDje ki so par dni na terenu izvajali požarno zaščito, dokler jih ni rešil dež.

Skratka je, mogoče samo začetna neučinkovitost, samo namen teh letal je da ko strela zadane v drevo nekje v hribu vzletijo takoj in vržejo tisto majhno količinoi vode na to drevo in okolico in nimaš požara razseženosti da gori cel vrh hriba. Tega v praksi letala še niso pokazala in so kot taka učinkovita za večino področja slovenije manj kot heliji z vrečami (ki so bili tudi tretja opcija pri nakupu).
To je bilo prvo leto ko noben nima izkušenj.
Letos je bistveno boljše. Ni pa bilo hudih požarov da bi še v praksi poskusili.
Problem je v sami miselnosti gasilcev, ker do sedaj si zelo težko dobil helikopter ali je bil nekje v hribih ali pa je delal druge naloge pa to.
To je pač ta večnamenski helikopter. Enako bo z novimi reševalnimi helikopterji, večnamenski.
Teli airbtractorji so pa samo za gašenje požarov in nič drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

brane_new

Guru
10. feb 2008
18.898
2.424
113
Končno se je rešil. So pa tri letala. Air Tractor AT-802 naj bi bil tandem?

1757149603357.png
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.251
757
113
Koga spremljata?
mal so leteli nad evropo.
zanimivo je, da so šli preko avstrije katera ni v natu.
 
19. jul 2007
2.999
1.736
113
Airbus A220

Hrvaško letalo, slovenski piloti, sodobna tehnologija​


Na brniškem letališču je v zgodnjih popoldanskih urah pristalo letalo s "kockastim repom" iz katerega je po kvalifikacijskem porazu v Baslu proti Švici izstopila slovenska nogometna reprezentanca. Gre za novo letalo flote Croatia Airlines, Airbus A220, ki nosi ime Vukovar. Pogledali smo si ga od bližje in izvedeli nekaj o njegovih najnovejših tehnoloških komponentah.

Zanimiva konfiguracija 2 + 3 sedeži, prostorno

 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.318
229
63
Airbus A220

Hrvaško letalo, slovenski piloti, sodobna tehnologija​


Na brniškem letališču je v zgodnjih popoldanskih urah pristalo letalo s "kockastim repom" iz katerega je po kvalifikacijskem porazu v Baslu proti Švici izstopila slovenska nogometna reprezentanca. Gre za novo letalo flote Croatia Airlines, Airbus A220, ki nosi ime Vukovar. Pogledali smo si ga od bližje in izvedeli nekaj o njegovih najnovejših tehnoloških komponentah.

Zanimiva konfiguracija 2 + 3 sedeži, prostorno

Ex Bombardier C Series, leta 2018 je vse skupaj kupil Airbus. Sem že letel z njim, super letalo.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.630
493
83
Air Baltic so prvi ki so imeli jajca nabavit ta letala. Sedaj z največjo floto med vsemi avioprevozniki.
Sicer glup naslov članka in tupavost avtorja. CA ima v lisingu letala in nobeno ni v njihovi lasti. Imajo prevelik minus na kontu in tudi zaradi tega lizinga jim konto raste dnevno v minus. Res pa da država financira vse skupaj.